خانه وکیل ایران

آکادمی وکلای مهاجرت ایران این فرصت را به شما می دهد که از ساعت ها دانش ، تجربه و تخصص وکلای مهاجرت استفاده کنید و هر چه بیشتر به یک تصمیم صحبح و حساب شده برسید. تلاش وکلای مهاجرت یاران به عنوان یک دفتر مهاجرتی این است که با ورود به همه ابعاد و موضوعات مهاجرت و کشور های خارجی یک نقشه راه به شما بدهیم تا بتوانید در خصوص مهاجرت خود و خانواده و آینده مهاجرت خود برنامه ریزی نمایید. ممکن است به دلیل حساسیت موضوع و عجله شما از طرف دوستان و آشنایان یک وکیل در ایران به شما معرفی شود که توانایی دفاع از حق شما را در محاکم قضایی نداشته باشد و هزینه بالا و اتلاف وقت برای شما به همراه داشته باشد. هر کسی بنابر شرایط زندگی اش از جمله مسائل کاری، خانوادگی، درمانی و … ممکن است مدتی را در خارج از کشور اقامت داشته باشد و احتمال اینکه نتواند سال ها به داخل کشور برگردد وجود دارد اما هرگز نمی تواند نسبت به مسائل حقوقی در داخل کشور بی تفاوت باشد.

  • همانطور که از نام این وکلا مشخص است، این عزیزان به دلیل قبولی در امتحانات حقوقی و به دلیل عدم تجربه کافی نزد یک وکیل پایه یک دادگستری امور وکالت را انجام میدهند.
  • 1- چنانچه بهترین وکیل ایران یا همسر او با دادرس یا دادستان یا دادیار یا بازپرس خویشاوندی نسبی یا سببی تا درجه سوم از طبقه دوم داشته باشد، مستقیماً یا با واسطه از قبول وکالت در آن دادگاه، فوق ممنوع می باشد.
  • اینکه موکل بتواند به طریقی این درصد موفقیت را متوجه شود، در آینده حقوقی او نیز تأثیر خواهد گذاشت.
  • بعد از اینکه برادرهام پول رو به ایشان پرداخت کردند متاسفانه فامیل ما سفته را پس نداد و کل مبلغ سفته را شکایت کرد.

وبسایت ایران وکیل با هدف تسهیل یافتن وکیل در سراسر ایران فعالیت خود را آغاز نمود. این وبسایت افتخار این را دارد که تا کنون افراد زیادی که به دنبال وکیل بودند توانسته اند از طریق این سایت با وکلای متخصص مشکل حقوقی خود را حل نمایند. در صورتی که دادسو وکیل انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور پرونده باشد، نیازی به حضور ورثه در هیچ مرحله ای نخواهد بود و وکیل در ایران کلیه امور را پیگیری خواهد کرد. یکی از اموری که وکیل در ایران می‌تواند انجام دهد انجام انواع طلاق بدون نیاز به حضور زوجین در ایران است. منظور از انواع طلاق، طلاق یک‌طرفه از سمت آقا یا خانم و طلاق توافقی است.

استقلال نهاد وکالت هیچ مزیتی را برای وکیل ندارد؛ بلکه موجب افزایش مسئولیت و سطح انتظارات جامعه از وی خواهد بود. لذا جامعه‌ای که استقلال و حریت وکیل را پاس بدارد جامعه‌ای استاندارد و رو به تعالی‌ است. کسانی استقلال وکیل را بر‌نمی‌تابند که قانون و عدالت را مانع مقاصد و اهداف خود می‌دانند. چون وکیل زبان گویای قانون است روزبه‌روز درصدد تخدیش جایگاه و استقلال این نهاد دیرپا و مانا هستند؛ لذا برای اصلاح نابرابری‌ها و اجرای قانون و عدالت نیازمند حضور و نقش مؤثر نهاد وکالت در جامعه هستیم. لطفا با کارشناسان حقوقی موسسه دادسو در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

لیست 10 تا از بهترین وکیل در مازندران [ آپدیت 1401 ]

بایست مدارک و آرای شما توسط وکلای مجموعه مورد بررسی قرار بگیرد تا راه کار قانونی پرونده شما مشخص گردد.برای کسب اطلاعات حقوقی بیشتر با وکلای مجموعه تماس حاصل فرمایید. بهترین وکیل بایست با موکل خود روراست بوده و صرفا بخاطر قبول پرونده و دریافت حق الوکاله به موکل امید واهی ندهد و اگر رای دادگاه از نظر شخص وکیل به نفع موکل صادر نمیشود در همان جلسه مشاوره حقوقی به موکل اعلام کند. حسن سابقه صداقت در گفتار، عملکرد و پیگیری مجدانه در روند پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور قرار گیرند. در سابقه کاری ایشان قبول پرونده‌های کلان حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده و ثبتی نیز مشاهده می‌گردد.

معرفی 10 تا از بهترین وکیل قم [ آپدیت 1401 ]

اکنون که IIL بر شانه غول ها ایستاده است تخصصی ترین مرجع خدمات مهاجرت خاور میانه متولد می گردد. گستره خدمات ما به عنوان یک موسسه مهاجرتی از حوزه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس طلوع می کند و حتی تا آن سوی مرزهای سرد و یخ زده کانادا غروبی ندارد! ما متخصصینی را برای خدمت به شما گرد هم آورده ایم که روزی در تصویب قوانین مهاجرت کشورهایشان به پارلمان و مجلس قانون گذاریمشاوره داده اند. شرایط استفاده از وکیل رایگان چیست؟ متقاضی وکیل رایگان در پرونده های حقوقی باید توانایی مالی پرداخت حق الوکاله وکیل را نداشته باشد و پرونده باید قابل دفاع در دادگاه باشد.

انواع وکیل در ایران

یک وکیل در ایران طبق قوانین مدنی جمهوری اسلامی این اختیار را دارد تا زیر وکالت نامه را تایید کند و از موکل نیز بخواهد آن را امضا کند یا انگشت بزند تا عقد وکالت، رسمیت یابد. شاید در ابتدا با خود فکر کنید قوانین کشورها به گونه ای طراحی شده اند که همه از ان اگاهی دارند . ولی حقیقت این است مفاهیم قانون دارای پیچیدگی های بسیار زیادی می باشند . با رشد جمعیت و پیشرفت تکنولوژی، قوانین نیز متقابلا پیچیده تر می شوند. همین موضوع نیز باعث شده است تا نقش وکیل در ایران بسیار پر رنگ باشد و نتوان اهمیت کاری انان را انکار کرد.

در شهر تهران وکلای بسیاری مشغول فعالیت هستند که در زمینه‌ های مختلف وکالت میکنند. در مواردی که دعوایی کیفری جریان داشته و علی‌رغم ضروری بودن حضور وکیل، در دادرسی و محاکمات، به دلیل امتناع متهم از اخذ وکیل یا نداشتن توانایی مالی برای این کار، وکیلی برای دفاع از متهم وارد پرونده نشده‌است که در این صورت به تشخیص دادگاه، از بین وکلای دادگستری وکیل رایگان برای او گرفته می‌شود. قبل از هر چیز باید ذهنتان را از هر آنچه که در موردوکیل مهاجرتوموسسه مهاجرتیمی دانید خالی کنید!

گروه وکلای ایران دادفر گروهی است که از دانش و تجربه وکلای پیشکسوت بهره گرفته و با همراهی توان وکلای جوان تلاش دارد بهترین و به روز ترین خدمات حقوقی را توسط بهترین وکیل دعوی مورد نظر شما ارائه نماید. یکی از مهمترین موضوعاتی که در خصوص موصوف شدن شخصی به عنوان بهترین وکیل تهران لازم است در او موجود باشد این است که دارای اخلاق حرفه‌ای و حیثیت مربوط به شغل وکالت باشد. مثلاً یکی از مهمترین امور مربوط به اخلاق حرفه‌ای رازداری در مورد مسائلی است که وکیل در خصوص موکل خود اطلاع داشته و صرفا آن در موارد خاص و استثنایی مجاز به افشا و بازگو کردن این موارد می باشد.