خرید انجمن در کالیفرنیا


کالیفرنیا، مانند تگزاس، ایالت بزرگی است. و مناطق و بخش های زیادی وجود دارد که دادستان کل کالیفرنیا می تواند در آنها شکایت کند. شاید منطقی ترین انتخاب، بخش ،رامنتو در ناحیه شرقی کالیفرنیا باشد؟ به هر حال، مرکز ایالت در آنجا واقع شده است. حداقل بر اساس خاطرات من، در دوران ترامپ، دادستان کل کالیفرنیا این مکان را انتخاب نکرد. چرا ممکن است این باشد؟ خب شش قاضی منطقه در آن ایستگاه وظیفه وجود دارد: سه نفر توسط پرزیدنت اوباما منصوب شدند و سه نفر توسط رئیس جمهور بوش منصوب شدند. 50/50 شانس بدی است. اما می د،د چه ،ی علیه کالیفرنیا در ،رامنتو شکایت کرده است؟ دادستان کل ایالات متحده، که قو،ن پناهگاه های کالیفرنیا را در مرکز ایالت به چالش کشید. او حاضر بود از شانس هایش در آنجا استفاده کند. هر چیزی بهتر از شهر کنار خلیج است.

بر اساس خاطرات من، دادستان کل کالیفرنیا به طور معمول پرونده های استراتژیک را در بخش سانفرانسیسکو در ناحیه شمالی کالیفرنیا تشکیل می داد. و آیا شما آن را نمی د،د، 100% قضات آن بخش توسط روسای جمهور دموکرات منصوب شدند. همه آنها. رئیس جمهور ترامپ و جورج دبلیو بوش هیچ نامزدی برای بخش سانفرانسیسکو نداشتند. و با توجه به اینکه این قضات مجبور بودند از فرآیند لغزش آبی به رهبری سناتور دایان فاینشتاین جان سالم به در ببرند، من شک دارم که این قضات محافظه کار کمد باشند. به ،وان مثال، یکی از نامزدهای رئیس جمهور جورج اچ دبلیو بوش برای بخش سانفرانسیسکو ،ی نبود جز قاضی وان واکر، که ریاست پرونده Prop 8 را بر عهده داشت. در واقع، من گمان می‌کنم که بسیاری از منصوبان دادگاه منطقه‌ای ریگان، بوش 41 و بوش 43 در کالیفرنیا در واقع لیبرال‌های میانه‌رو گرایش داشتند تا به لغزش آبی دست پیدا کنند. این یک معجزه است که سنت بنیتز در سن دیگو موفق شد. افسوس، او همیشه مورد حمله قرار می گیرد، زیرا نظرات متمم دوم او به طور خودکار توسط قانون مدار (یا چیزی شبیه به آن) تحریم می شود.

برای دادستان کل کالیفرنیا، نیازی به قضاوت در مورد فروشگاه یا انجمن فروشگاهی وجود ندارد. فقط قلب خود و دستورات سراسری را در سانفرانسیسکو بگذارید.

نمونه های دیگری هم هست البته. دادستان کل نیویورک می تواند در آلب،، پایتخت ایالت، شکایت های استراتژیک ارائه کند. اما به طور معمول در منطقه ج،ی نیویورک پرونده می کند. در مقابل، اصحاب دعوای محافظه کار محدودیت های COVID و قو،ن کنترل اسلحه را در آلب، به چالش می کشند. برای جلب نظر قاضی منصوب شده از سوی جمهوری خواه، امتیاز 50/50 وجود دارد. دادستان کل مریلند می‌توانست از ترامپ به دلیل ممنوعیت سفر و بند پاداش در بخش بالتیمور در ناحیه مریلند شکایت کند، اما او بخش Greenbelt را انتخاب کرد. ببینید، تمام قضات در کمربند سبز منصوبان دموکرات هستند. در نیوجرسی، دادستان کل اخیراً تلاش کرد اصلاحیه دوم قانون اساسی را از یک منصوب شده ترامپ به یک قاضی مطلوب تر منتقل کند. و غیره.

همه طرفین دعوی با دقت انجمن های خود را انتخاب می کنند، از جمله دادستان های کل ایالت. به نظر من این بحث در مورد ،ید در انجمن تقریباً به اندازه شمارش تعداد دفعاتی که دادگاه عالی در مورد پرونده اضطراری اقدام می کند خسته کننده است. بخونش تونی


منبع: https://reason.com/volokh/2023/02/05/fo،-s،pping-in-california/