خرید نهال گردو با تخفیف ویژه در سال 1401 نهالستان غرب گردو | nahalfa

خرید نهال گردو با تخفیف ویژه در سال 1401 نهالستان غرب گردو | nahalfa

این زمان به دلیل این میباشد که ریشه نهال باید در خواب باشد، خواب بودن ریشه در زمان جابجایی نهال باعث این میشود که به ریشه و نهال شوک وارد نشود. تنها در این صورت میتوانید نهال‌های گردوی خود را در باغ بکارید. در غیر اینصورت، با تماس با کارشناسان مشورت نمایید. گردو تاریخچه ای بسیار غنی دارد که قدمت آن به هزاران سال پیش می رسد. تاریخ اولیه نشان می دهد که گردو متعلق به ایران باستان است.

  • مناطق سردسیر ممکن است به نهال گردو آسیب وارد کنند، اگرچه برخی از درختان گردو تحمل سرما را دارند.
  • به عبارت دیگر می توان گفت که قدرت رشد این نوع نهال گردو متوسط ​​و کم است.
  • ارتفاع منطقه زنجان تقریبا 1638 متر از سطح دریاست، بهترین رقمی که با شرایط جغرافیایی این منطقه سازگار است، نهال گردو فرنور می باشد.
  • لطفا با کارشناسان ما تماس گرفته تا بر اساس متراژ و نوع خاک و آب و هوای شما راهنمای دقیقی به شما جهت خرید نهال داده شود.
  • ضمن آن‌که در ابتدا باردهی این نهال گردو زیاد نیست.
  • نهال گردو شیلی،پر بازده است و دیر گل می دهد و میوه این دارای پوست کاغذی و بسیار باریک می باشد.

پاییز و زمستان در حالت کلی فصولی هستند که برای کاشت نهال گردو توصیه می‌شوند. از سویی در سرمای این فصول ریشه نهال‌ها فرصت رشد پیدا می‌کنند و از سوی دیگر بارندگی‌های طبیعی از نیاز به آبیاری می‌کاهد. برای مثال علی‌رغم این‌که تصور می‌شود استان خوزستان گرمسیر و دارای رطوبت بالاست و شرایط کلی پرورش گردو را ندارد، برخی از انواع نهال گردو مانند پکان امریکایی و لارا در این منطقه قابل کشت و پرورش هستند. بخش‌های شمالی این استان که در جوار کوهستان زاگرس هستند، برای کاشت گردو مناسب‌ترند. البته باید دقت کنیم با اینکه ارقام گرمسیری نهال گردو در برابر خشکی هوا مقاوم هستند نسبت به آبیاری آن باید دقت بیشتری شود.

فروش نهال گردو چگونه است

كودهاي ميكرو از زمان باردهي ميوه و در گردوي پيوندي از سال پنجم به بعد داده مي شوند. سیستم بابلر دربه حداقل رسانيدن محدودیت های فیزیکی خاک، بسیار موثر تر از سیستم های آبیاری سطحی است. موعد کاشت گردو در مناطق معتدله از اوایل بهمن تا اواخر اسفند و در مناطق سردسیر پس از سپری شدن فصل یخبندان در اواخر زمستان تا اوایل بهار می باشد.

نهال گردو کانادایی

فروش گردو سود بسیار بالایی داره و میزان درآمد شده بسته به میزان کاشت محصول و باردهی نهال گردو داره. سلام جناب مهندس.با توجه به فرمایش شما,بنده حدود 30اصله فرنور دو ساله و 5اصله چندلر برای باغمون توی زنجان می خواستم.لطفا قیمت رو اعلام بفرمایید. دوست عزیز بهترین نهال های گردو را معرفی کرده ایم، تمام این نهال ها مقاومت بالایی نسبت به بیماری‌ها دارند. نهالستان ارغوان نهال طرف قرارداد با پایانه اتوبوس رانی برای باربری و انتقال نهال (بسته بندی شده و پرالیناژ شده) با کمترین کرایه و سریع ترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور است.

مراقبت های بعد از کاشت نهال گردو

آکین نهال تنها نهالستان دارای باغ مادر در منطقه غرب کشور می باشد، خرید نهال گردو از نهالستان اکین نهال که یکی از مجموعه های تخصصی در این زمینه میباشد. باید توجه کرد که برای اینکه بهترین نژاد گردو را انتخاب کنیم باید شرایط بسیاری سنجیده شود. هیچ وقت نمیتوان یک نوع نهال گردو را مناسب و یا بهترین نوع برای کل مناطق انتخاب کرد. برای انتخاب بهترین نژاد گردو ابتدا باید شرایط منطقه خود را مورد خرید نهال بررسی قرار داد.