خلاصه اخبار – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


یک مرد 21 ساله ماساچوست در ارتباط با افشای اسناد طبقه بندی شده اخیر در مورد جنگ در اوکراین دستگیر شد. نام او جک ت،یرا است و متخصص فناوری اطلاعات و یکی از اعضای گارد ملی هوایی است. WRAL گزارش می دهد اینجا دادستان کل مریک گارلند گفت که او به حذف یا انتقال اطلاعات محرمانه دفاع ملی متهم خواهد شد، که طبق قانون جاسوسی جرم است. برای اخبار بیشتر به خواندن ادامه دهید.

مرد تگزاسی به دلیل تف ، روی پلیس به 70 سال زندان محکوم شد. فا، نیوز گزارش می دهد اینجا بعد از اینکه ،ی پیرسون به اتهام خشونت خانگی دستگیر شد، به در رزمناو پلیس لگد زد. بعد از اینکه مأموران در را باز ،د، او به آنها تف کرد. او در نهایت به دو فقره «آزار و اذیت یک کارمند ،تی» محکوم شد و با توجه به سابقه قبلی‌اش طبق قانون سه اعتصاب به حداقل 25 سال زندان محکوم شد. تگزاس حکم هیئت منصفه دارد و ظاهراً هیئت منصفه ۲۵ سال را بسیار ملایم‌تر دید و در عوض او را به ۷۰ سال زندان محکوم کرد. دادستان از هیئت منصفه خواسته بود “پیام بفرستند”، در حالی که وکیل م،ع استدلال کرد که موضوع اساساً یک جنایت است که از کنترل خارج شده است.

مادر کودک 6 ساله ای که به معلم شلیک کرده بود، متهم شد. CNN داستان را دارد اینجا. به یاد بیاورید که چند ماه پیش، یک پسر 6 ساله معلم خود را در نیوپورت نیوز، ویرجینیا تیراندازی کرد. دادستان ها تصمیم گرفتند که کودک را به جرم ارتکاب جرم متهم نکنند، اما اکنون مادر او را به بی توجهی به کودک و “به جای گذاشتن بی احتیاطی اسلحه به منظور به خطر انداختن کودک” متهم کرده اند. وکیل او ادعا می کند که اسلحه در قفسه بالای یک کمد اتاق خواب ذخیره شده بود و با یک قفل ماشه ایمن شده بود.

مشاغل خالی مجری قانون در شهرستان دورهام باعث افزایش هزینه های اضافه کاری می شود. URAL دارد این داستان، گزارش داد که اداره کلانتری شهرستان دورهام 2.7 میلیون دلار برای پرداخت اضافه کاری در سال 2022 هزینه کرده است که بسیار بیشتر از پیش بینی شده است. به نظر می رسد که دلیل آن تعداد زیاد موقعیت های خالی در دفتر باشد که افراد شاغل در آن را م،م به انجام شیفت های اضافی می کند. این مشکل به ویژه در زندان حاد است، جایی که 103 موقعیت از 228 پست خالی است. دورهام تنها جایی است که سازمان‌های مجری قانون و اصلاحات در آن برای جذب و حفظ پرسنل با مشکل مواجه هستند، اما این داستان نشان‌دهنده تأثیرات مالی است که ممکن است از این چالش پرسنل ناشی شود.

قاضی به دلیل در آغوش گرفتن اعضای خانواده قرب،ان و دادستان در دادرسی قبلی از پرونده قتل عمد محروم شد. این گزارش آسوشیتدپرس از فلوریدا گزارش می‌دهد که دادگاه عالی فلوریدا «قاضی الیزابت شرر را از نظارت بر هر گونه رسیدگی پس از محکومیت برای [an inmate recently sentenced to death]” دادگاه به “تعامل های غیراخلاقی شرر با دادستان هایی که به دنبال مجازات اعدام برای تیرانداز پارکلند نیک، کروز در طول صدور حکم بودند” اشاره کرد. دادگاه نوشت که «[i]بلافاصله پس از صدور حکم برای کروز، قاضی شرر، نیمکت نشین را ، کرد و در حالی که هنوز لباس قضایی خود را بر تن داشت، با خانواده قرب،ان و اعضای تیم دادست، در آغوش گرفت. من نظر کامل را نخوانده‌ام و تعامل مورد بحث را ندیده‌ام، اما به نظر من قابل توجه است که یک قاضی بر اساس اقدامات انجام شده پس از نتیجه‌گیری یک موضوع جداگانه از یک پرونده رد صلاحیت می‌شود.

“کودکان را از نشت کامیون های ، محافظت کنید.” این ،وان کوتاه لایحه 682 سنا است که هفته گذشته در مجمع عمومی ثبت شد. من فقط از اسمش خوشم اومد خود لایحه مقرر می دارد که «[t]کمیسیون بهداشت عمومی باید قاعده‌ای را که اساساً مشابه 15A NCAC 13B 0.0105 است، همانطور که در 22 اوت 2013 وجود داشت، مجدداً تصویب کند. هر چیزی که مربوط به وضع قو،ن باشد ،ل کننده به نظر می رسد، اما سه دقیقه تحقیق من را به این باور می رساند که بحث در اینجا مربوط به اصلاحیه ای در سال 2013 است که قانون را از ا،ام خودروهای جمع آوری ، (ی،ی کامیون های ،) “ضد نشتی” تغییر داد. فقط باید «مقاوم در برابر نشت» باشند. بر اساس پساب متعفن که از کامیون ، که روز گذشته در پیاده روی سگ صبحگاهی از من عبور کرد، جریان می یابد، «مقاوم در برابر نشتی» در واقع ممکن است استاندارد آسان تری باشد.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/news-roundup-654/