خلاصه اخبار – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


داستان اصلی در جمع بندی اخبار 9 دسامبر ما، قطع برق شهرستان مور بود که ناشی از تیراندازی به دو پست برق محلی بود. این هفته چندین خبرگزاری گزارش شده است به نظر می رسد که یکی دیگر از پست های برق کارولینای شمالی در اثر تیراندازی آسیب دیده است. این بار آسیب در شهرستان ران،ف رخ داد، به سرعت مهار شدو هیچ مشتری برقی را از دست نداد. مقامات محلی و فدرال در حال بررسی این حادثه هستند.

صحبت از تیراندازی شد، سی ان ان گزارش ها مقامات نیومکزیکو مردی را دستگیر کرده اند که در انتخابات برای یک کرسی در مجلس ایالتی به اتهام استخدام و توطئه با چهار مرد برای تیراندازی به خانه های قانونگذاران ایالتی و کمیساریای ایالتی ش،ت خورده است. مظنون، سولومون پنا، یک جمهوری خواه است و قرب،ان ادعا شده دموکرات هستند. خوشبختانه در این تیراندازی به ،ی آسیب نرسید، هرچند پلیس می گوید حداقل یک گلوله به اتاق خواب یک کودک وارد شده است. بنا بر گزارش ها، پس از انتخابات، پنا با اسنادی مبنی بر تقلب در انتخابات به یک سناتور ایالتی و کمیسران شهرستان در خانه هایشان مراجعه کرده بود. پنا که در حال حاضر بدون قرار وثیقه در بازداشت به سر می برد، با حبس غریبه نیست، زیرا قبلاً به اتهام سرقت به هفت سال زندان محکوم شده بود.

از تفنگ گرفته تا تیزر. اخبار و آبزرور گزارش ها یک نفر صبح روز سه شنبه پس از آن که مأموران اداره پلیس رالی از یک اسلحه شوکر برای دستگیری وی استفاده ،د جان باخت. گزارش شده است که ماموران در حال گشت زنی بودند که با مشاهده یک خودروی مشکوک تصمیم به دستگیری یکی از افراد مرتبط با خودرو گرفتند. رئیس پلیس می گوید مظنون فرار کرد و در مقابل دستگیری مقاومت کرد و از تیزر استفاده شد. سی‌ان‌ان در گزارشی از این داستان به حوادث اخیر دیگری اشاره کرد که در آن افراد پس از شوکه شدن با اسلحه‌های شوکه‌کننده جان خود را از دست دادند، از جمله 2021 مرگ مردی مظنون به سرقت دوچرخه در پیتسبورگ و مرگ مرد ایندیاناپولیس در سال 2022 که بود در طول یک تماس اختلال مزه دار شد.

حسابرس ،تی متهم به ضربه و فرار شد. بت وود، حسابرس ایالتی کارولینای شمالی، چهار دوره، به اتهام ضربه زدن به یک وسیله نقلیه پارک شده در مرکز شهر رالی در غروب 8 دسامبر 2022 و ، صحنه متهم شده است. News & Observer گزارش پلیس را دریافت کرد وی اظهار داشت که وود در حال رانندگی یک تویوتا 2021 ،تی بود که “روی کاپوت” خودروی پارک شده سوار شد. با رسیدن پلیس، موتور خودروی ،تی روشن بود، اما به نظر می‌رسید راننده فرار کرده است.

نه تعقیب و گریز روزمره شما با وسیله نقلیه. روز سه شنبه، افسران پلیس بون از چوب های ایست استفاده ،د و در نهایت مجبور شدند تایر یک وسیله نقلیه سرقتی را که به طور نامنظم در جاده ایالتی در حال رانندگی بود، شلیک کنند. چیزی که این پرونده را ارزشمند می کند این است که وسیله نقلیه یک تراکتور جان دیر بود. و تعقیب و گریز دقیقاً با سرعت بالا نبود زیرا سرعت در محدوده 20 مایل در ساعت باقی ماند در طول 9 مایل و تعقیب و گریز یک ساعته. با این وجود، راننده مقدار زیادی خسارت وارد کرد، به چندین وسیله نقلیه برخورد کرد و یک سطل ، را به کلیسا کوبید.

به قول مردی که فیلم گرفت این ویدیو درباره حادثه: «چرا؟ مثلاً چرا؟»

رئیس پلیس بون، اندی لوبو، در یک بحث پس از تعقیب با او اذعان کرد سوراخ ،گوش کارولینای شمالی که، در حالی که شرایط چالش برانگیز بود و در حال حاضر اصلاً طنز آمیز نبود، تعقیب تراکتور احتمالاً در افسانه های اجرای قانون ادامه خواهد داشت.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/news-roundup-643/