خلاصه اخبار – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


استوارت رودز، فارغ التحصیل دانشکده حقوق ییل و بنیانگذار سوگند، این هفته به دلیل نقش داشتن در حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره ایالات متحده، به توطئه فتنه انگیز محکوم شد. رویترز گزارش می دهد اینجا یکی از همدستان رودز به همین اتهام محکوم شد، در حالی که دیگران از آن جرم تبرئه شدند اما به دلیل ممانعت از رسیدگی رسمی محکوم شدند. هر دو جنایت حدا،ر مجازات قانونی تا 20 سال زندان را در پی دارند، اما باید دید دستورالعمل‌های مجازات فدرال چه مجازاتی را توصیه می‌کنند. قرار است به زودی محاکمه‌ها علیه سایر محافظان سوگند و پسران مغرور آغاز شود. برای اخبار بیشتر به خواندن ادامه دهید.

تلاش برای نفوذ در دیوان عالی کشور این نیویورک تایمز پاد،ت The Daily یک ،مت دارد اینجا تحت ،وان کمپین مخفی برای نفوذ در دادگاه عالی این گزارش از تلاش طول، مدت وزیری به نام راب شنک برای استخدام زوج‌های محافظه‌کار برجسته، تشویق آنها به دوستی با قضات محافظه‌کار دادگاه عالی و همسرانشان، و رادیکالیزه ، قضات، همه به نفع ترویج یک دستور کار حامی زندگی، گزارش می‌دهد. کشیش شنک تغییر سمت داده است و اکنون یک وزیر مترقی طرفدار منتخب است که تصمیم گرفته است رفتار یواشکی گذشته خود را برای ،ت فاش کند. بار. او ادعا می‌کند که اوج تلاش‌هایش آموختن نتیجه تلاش بود لابی سرگرمی پرونده قبل از انتشار تصمیم، اگرچه هم قاضی که او ادعا می کند اطلاعات را فاش کرده است و هم زنی که او ادعا می کند این درز را دریافت کرده است وقوع آن را انکار می کند. در کل، یک گوش دادن جالب.

صحبت از پاد،ت شد. . . آ،ین نسخه از پاد،ت فیل دی،ون The NC Criminal Debrief اکنون در دسترس است اینجا. موارد اخیر و سایر اخبار، از جمله “تحلیل تماس 911، سلب وکیل، ممانعت از اجرای عدالت، اعاده اتهامات رد شده با مرخصی، و حشیش” را پوشش می دهد.

بررسی دادست، احکام شدید قبلی. پروژه مارشال قطعه جالبی دارد اینجا در مورد قو،نی در چندین ایالت که به دادستان ها اجازه می دهد تا احکام قبلی را که به نظر آنها افراطی می دانند، بررسی کنند و از دادگاه ها بخواهند که آنها را کاهش دهند. ظاهراً کالیفرنیا، لوئیزیانا، واشنگتن، ایلینوی و اورگان چنین قو،نی دارند. شاید به طور قابل پیش بینی، به نظر می رسد که عمدتاً توسط دادستان های مترقی در شهرهای بزرگ استفاده می شود، اما مقاله اشاره می کند که دادستان های سنتی یا محافظه کارتر در برخی مکان ها نیز به قو،ن استناد کرده اند. دیگران با آنها مخالفت می‌کنند، چه اصولاً یا به دلیل کمبود منابع برای انجام بررسی‌های م،ادار پرونده‌های قدیمی.

دیوان عالی به استدلال هایی در پرونده مهاجرت می پردازد که ممکن است بر صلاحدید دادست، دلالت کند. موردی که روی صفحه رادار من است این هفته بحث شد. قضیه این است ایالات متحده در برابر تگزاسو مسئله اساساً این است که آیا ،ت بایدن می‌تواند مقامات مهاجرت را هدایت کند تا تلاش‌های اجرایی مهاجرت را بر روی مهاجران غیرقانونی متمرکز کنند که مرتکب جرایم غیر مهاجرتی شده‌اند یا در غیر این صورت خطر بیشتری دارند. ،ت می‌گوید که می‌تواند زیرا راهی برای بازداشت تمام 11 میلیون مهاجر غیرقانونی در ایالات متحده وجود ندارد و باید بتواند از چیزی شبیه به صلاحدید دادست، در اولویت‌بندی مهاجران برای تعقیب استفاده کند. ایالت تگزاس می گوید نمی تواند، زیرا مجسمه های مهاجرت می گوید که مهاجران غیرقانونی “باید” بازداشت شوند، که تگزاس ادعا می کند به این م،ی است که هیچ اختیاری برای معافیت ،ی از تلاش های اجرایی وجود ندارد. موارد ثابت و سایر ایرادات رویه ای در پرونده وجود دارد، اما ممکن است نظر نهایی در مورد موضوع تشخیص دادستان باشد. به طور خاص، ممکن است برخی از سوالات بحث برانگیز را روشن کند، مانند اینکه آیا یک دادستان ممکن است به درستی تصمیم بگیرد که برخی از جرایم را به طور قطعی تحت تعقیب قرار ندهد، مانند نگهداری ماری جوانا به‌خاطر جنایت یا برخی جرایم کوچک ترافیکی. SCOTUSblog یک بررسی از استدلال دارد اینجا.

قتل ظاهری زن NC به ،وان یک “زن کش” در مکزیک مورد بررسی قرار گرفت. WRAL دارد این داستان در مورد مرگ غم انگیز شانکولا رابینسون، دانشجوی 25 ساله در دانشگاه ایالتی وینستون-سالم. به نظر می رسد خانم رابینسون در تعطیلات خود در مکزیک به قتل رسیده است. مقامات مکزیکی یکی از دوستان او را مظنون معرفی کرده اند و به دنبال استرداد این دوست از ایالات متحده هستند. تمرکز مقاله بر این واقعیت است که مکزیک، همراه با بیش از ده‌ها کشور دیگر، «زن‌کشی» یا قتل یک زن را به ،وان یک جرم متفاوت یا اضافی در مقایسه با قتل تعریف می‌کند. به نظر می رسد این ایده به طور خاص به سطوح بالای خشونت مبتنی بر ،ت پاسخ داده شود، اگرچه مشکل مصونیت کیفری در مکزیک به این م،ی است که ،ن زده می شود 95 درصد از عاملان زن کشی هرگز به دست عدالت سپرده نمی شوند.

تغییرات در لیست های معافیت در نهایت، آن زمان هیجان انگیز سال است که دفتر اداری دادگاه ها تغییراتی را در “فهرست های معافیت” منتشر می کند، که جرایمی را که ممکن است برای آنها حضور در دادگاه لغو شود و جرایمی که برای آنها حضور در دادگاه اجباری است، مشخص می شود. قضات رئیس دادگاه های ناحیه لیست های به روز شده از 1 دسامبر قابل اجرا هستند و در دسترس هستند اینجا. به ،وان یک اسپوی،، هیچ تغییری در لیست های ترافیکی وجود نداشت، اما بسیاری از لیست های دیگر (جرایم ABC، تخلفات شکار و ماهیگیری، و غیره) بازبینی شدند.

آ، هفته خوبی داشته باشید و هفته آینده شما را خواهیم دید.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/news-roundup-638/