در سومین تغییر نام تجاری قانونی در سه هفته، آباکوس نکست 40 ساله به عنوان CARET تغییر نام داد


ضرب المثلی وجود دارد که می گوید یک بار شانس، دو بار تصادف و سه بار الگو است. اگر چنین است، پس ما اکنون رسماً الگویی از تغییر نام شرکت های فناوری قانونی داریم، همانطور که در سه هفته گذشته سه بار اتفاق افتاده است.

آ،ین موردی که تغییر نام داد AbacusNext است، ارائه‌دهنده نرم‌افزار برای متخصصان حقوقی و حسابداری، که امروزه در حال تغییر نام تجاری به ،وان CARETمانند نماد چاپی (^) که توسط مصححان برای نشان دادن مکان هایی که باید کلمات اضافی درج شود استفاده می شود.

گفت: “کارت نمایانگر ایجاد فضایی برای توسعه و آنچه در آینده است، آن را به نمایندگی عالی برای آینده شرکت تبدیل می کند.” جنیفر شرمن، مدیر تولید و تجربه.

این اعلامیه به دنبال دو تغییر نام تجاری اخیر دیگر شرکت‌های فناوری حقوقی است: برندسازی مجدد Do،ate به ،وان Gavel در 31 ژانویه و تغییر نام تجاری Time توسط پینگ به ،وان Laurel در 3 فوریه.

سوئیت زولا همچنین برای برندسازی مجدد

به ،وان بخشی از استراتژی برند جدید این شرکت، Zola Suite، پلتفرم مدیریت خدمات حقوقی ابری که در ژوئیه 2021 به دست آورد، دقیقاً قبل از ABA TECHSHOW که از 1 مارس شروع می شود، به CARET Legal تغییر نام می دهد.

علاوه بر Zola، سایر محصولات متعلق به CARET عبارتند از HotDocs، Abacus Payment Exchange (APX)، AbacusLaw، Amicus Attorney و OfficeTools.

AbacusNext مستقر در تورنتو که در سال 1983 تأسیس شد، یکی از ماندگارترین برندها در زمینه فناوری حقوقی است. در مارس 2021، توسط T،mas H. Lee Partners، یک شرکت سهام خصوصی که در شرکت‌های در حال رشد سرمایه‌گذاری می‌کند، ،یداری شد.

شرکت های حقوقی و حسابداری به ،وان مهم ترین مشاوران مشتریان خود تاثیر زیادی بر جهان دارند. کری ،مان، مدیر عامل CARET. تحت نام تجاری CARET، ما به شرکت‌ها فناوری و اتوماسیونی را ارائه می‌دهیم که آنها برای تغییر شیوه‌های خود با مدیریت عملکرد قوی، اتوماسیون اسناد و راه‌حل‌های پردازش پرداخت نیاز دارند تا بهترین نتایج را برای مشتریان خود ارائه دهند – همه تحت یک خانواده.

همراه با تغییر نام Zola Suite به ،وان CARET Legal، این پلتفرم اکنون نرم افزار اتوماسیون اسناد HotDocs را از طریق یک گزینه اشتراک پیشرفته جدید که برای شرکت های حقوقی بزرگتر و پیچیده تر طراحی شده است، در خود جای می دهد.

شرمن گفت: «ما زمان و تلاش قابل توجهی را با شرکا، مشتریان و تیم خود صرف کردیم تا آنچه را که واقعاً ارائه می‌دهیم در نظر بگیریم. ما مجموعه‌ای از محصولات نیستیم، بلکه خانواده‌ای از راه‌حل‌ها هستیم که مشغله‌های اداری را حذف می‌کند و حجم کار را ساده می‌کند تا این متخصصان حیاتی بتوانند بر آنچه واقعاً برایشان مهم است تمرکز کنند. به زبان ساده، ما برای چیزهایی که اهمیت دارد، درست مانند یک گاری، فضا ایجاد می کنیم.»


منبع: https://www.lawnext.com/2023/02/in-the-third-legal-tech-re،nding-in-three-weeks-40-year-old-abacusnext-re،nds-as-caret.html