در پنجمین سالگرد خود، شرکت Legal Tech Dev Theory & Principle استودیوی توسعه مشترک محصول را راه اندازی کرد.


به ،وان شرکت طراحی و توسعه فناوری حقوقی نظریه و اصل در این ماه پنجمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد و در حال راه‌اندازی یک بازوی تجاری جدید برای توسعه مش، محصولات فناوری قانونی با مشارکت سازمان‌ها یا افراد قانونی صنعت است.

به گفته بنیانگذار و مدیرعامل T&P، ،ب و کار جدید، T&P Studio، با شرکای صنعت حقوقی که ایده هایی برای محصولات دارند، اما ممکن است تیم محصول، بودجه یا سایر ،اصر مورد نیاز برای ارائه محصول به بازار را نداشته باشند، کار خواهد کرد. نیکول برادیک.

او گفت که T&P ایده های شریک را تأیید می کند و سپس تمام زمینه های استراتژی محصول، طراحی، توسعه و راه اندازی را مدیریت می کند. بسته به شرایط شراکت، تیم T&P همچنین در مالکیت، استراتژی ورود به بازار، فروش و بازاریابی شرکت خواهد کرد.

(توجه: برادیک در مورد سالگرد و ،ب و کار جدید در ،مت پاد،ت LawNext من که فردا پست خواهد شد بحث می کند.)

هنگامی که در سال 2018 راه اندازی شد، T&P تنها شرکتی بود که صرفاً بر روی طراحی و توسعه نرم افزار سفارشی برای شرکت های حقوقی، شرکت های فناوری حقوقی، سازمان های کمک های حقوقی و سایرین در صنعت حقوقی تمرکز داشت.

برخی از کارهای طراحی و توسعه سفارشی که این شرکت انجام داده است شامل طراحی مجدد رابط کاربری برای شرکت بررسی قرارداد BlackBoiler و طراحی مجدد UI و UX برای شرکت مدیریت چرخه عمر قرارداد Agiloft است.

Map Engine نقشه های چندحضوری ایجاد می کند.

در حالی که به این کار ادامه خواهد داد، اخیراً شروع به توسعه مش، محصولات فناوری قانونی کرده است، از سال 2021، زم، که اولین محصول مش، خود را عرضه کرد. موتور نقشه، که ساخت و با مشارکت آن وارد بازار شد مشاوران Sente، یک مشاوره حقوقی نوآوری در فناوری. Map Engine ایجاد نقشه‌های جذاب و تعاملی برای تجسم داده‌های چند حوزه قضایی را برای شرکت‌های حقوقی آسان و مقرون به صرفه می‌سازد.

(آنها همچنان به توسعه محصول Map Engine ادامه داده اند، همانطور که من اینجا و اینجا گزارش داده ام.)

سال گذشته، T&P از دومین محصول مش، خود رونمایی کرد. کلینیک حقوق مجازی، که در ارتباط با آن توسعه یافت او دفتر حقوقی سیم، تاچر و بارتلت. این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که شرکت‌های حقوقی و سازمان‌های حقوقی را برای مدیریت امور حقوقی خود آسان‌تر می‌کند، و آنها را قادر می‌سازد تا مسائل را به وکلا، نظارت بر وضعیت پرونده، نتایج مستندسازی، و ارائه مواد و فرم‌های آموزشی را انجام دهند. سپتامبر گذشته، T&P ارتقاء عمده ای را برای آن محصول ارائه کرد.

اکنون، با راه‌اندازی رسمی T&P Studio، این شرکت تعهد بیشتری به توسعه مش، محصولات SaaS و حتی احتمالاً توسعه محصولات به تنهایی دارد. برادیک گفت که در حال حاضر یک محصول جدید توسعه داده شده در دست توسعه دارد.

برادیک گفت: «به ،وان یک شرکت، ما محصولات فناوری حقوقی مدرن و زیبا را به سرعت طراحی، می‌سازیم و به کار می‌گیریم – ما به سادگی بیش از هر شرکتی در آنجا محصولات فنی قانونی را در اختیار داریم.» در نتیجه، ما تیم، زیرساخت، تجربه و فرآیندهایی برای مشارکت با سازمان‌هایی داریم که ایده‌هایی دارند اما منابع لازم برای پیشبرد مفاهیمشان را ندارند.

“این مدل یک پیروزی برای ما، شرکای ما و صنعت است. ما می‌خواهیم محصولات نوآورانه‌تر SaaS را با از بین بردن ریسک برای هر ،ی که ایده‌ای عالی دارد، سریع‌تر به بازار ببینیم.»

برادیک گفت که ماهیت و شرایط مشارکت ها بسته به شریک و پروژه متفاوت خواهد بود، اما می تواند شامل ،یبی از ت،یم هزینه، ت،یم کار، ت،یم درآمد یا چیز دیگری باشد.

به ،وان مثال، برخی از شرکا ممکن است بخواهند یک محصول وجود داشته باشد، اما نمی‌خواهند در مالکیت، فروش و بازاریابی نقشی داشته باشند، در حالی که شرکای دیگر ممکن است تمام حقوق مالکیت، بازاریابی و فروش محصول را بخواهند، اما قادر به پرداخت هزینه ساخت اولیه نباشند. “


منبع: https://www.lawnext.com/2023/01/on-its-5th-anniversary-legal-tech-dev-firm-theory-principle-launches-،uct-co-development-studio.html