دفتر وکالت شیراز,مشاوره حقوقی شیراز,وکیل پایه یک دادگستری,-وکیل نجفی

گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید. گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید. اینگونه وکیلی بعد از شنیدن صحبت های موکلش و مطالعه پرونده او بایست چندین راهکار روی میز داشته باشد. اینگونه او افزون بر ماخذها قانونی کوشش می کند تا مساله را از طریق لابی گری و مذاکره حل کند. اگر به دنبال شماره تلفن وکیل در شهر شیراز هستید در لیست بالا می توانید اسامی بسیاری از وکیل های شهر شیراز به همراه شماره تلفنهای آنها را مشاهده نمایید در پایین نام هر یک از وکیل ها شماره تلفن آن درج شده است.

  • برای شروع تنها کافی است از قسمت بالا روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و در سایت ثبت نام کنید و ادامه مراحل را طبق راهنما دنبال کنید.
  • شیراز رویداد وب سایتی جهت اطلاع رسانی رویدادهای شیراز ،تورهای گردشگری از مبدا شیراز، معرفی مکان های دیدنی و انعکاس اخبار شهر شیراز می باشد.
  • ضمنا یک وکیل دادگستری در شیراز می تواند در مواقع حساس پرونده را به سمتی سوق دهد که کاملا با نتیجه دلخواه موکل خود همخوانی دارد و بدون معجزه گری و فقط با علم و تجربه گره از مشکلات موکل خود باز نماید.
  • دارای شماره پروانه 3772 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است.
  • رقیه قائدی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، با شماره پروانه 34891، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی بوده و به مدت 9سال سابقه وکالت، توانسته به عنوان یک وکیل کارکشته و حرفه‌ای در شیراز شناخته شود.

زیرا مشکلات حقوقی جزو آن دسته از مشکلات هستند که به راحتی قابل حل نیست و تعداد قانون و موادی که در قوانین وجود دارد بسیار زیاد است. پس بهتر است یک مشاور حقوقی یا یک وکیل متعهد تمام پیچ و خم ها و کوره راه های قانونی را برای شما مشخص و مبرهن نماید تا بتوانید با صرفه جویی در زمان و عمرتان بهترین راه را برای حل مشکل خود انتخاب نمایید. ضمنا یک وکیل دادگستری در شیراز می تواند در مواقع حساس پرونده را به سمتی سوق دهد که کاملا با نتیجه دلخواه موکل خود همخوانی دارد و بدون معجزه گری و فقط با علم و تجربه گره از مشکلات موکل خود باز نماید. خیلی مواقع کل مشکل حقوقی یک فرد اگر به یک ماده یا تبصره قانونی متکی شود، به سادگی حل و فصل می گردد. برای انجام امور این چنین می توانید از وکیل آنلاین در شیراز استفاده نمایید. وکلای آنلاین می توانند به صورت مجازی ( تماس تصویری از طریق اپ های موجود، چت های آنلاین و مخفی یا تلفنی ) مشکلات شما را حل نماید.

وکیل کیفری

زیرا افراد ممکن است در امور مختلف مانند امضای قرارداد های کاری و تجاری، امضای اسناد مختلف، خانواده و همسر نیاز به یک وکیل خوب داشته باشد. اگر در شهر دوست داشتنی شیراز زندگی می کنید و به دلایل مختلف به یک وکیل خوب در شیراز نیازمند هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. خیر حق الوکاله در واقع هزینه ای است که بهترین وکیل شیراز بابت حل پرونده صرف می کند و به نتیجه مثبت یا منفی قاضی بیستگی ندارد. خانم قائدی مجله خبری وکیل در زمینه پرونده های خانواده، طلاق، طلاق توافقی، مهریه، حضانت فرزند، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت و … می پردازند. ایشان همچنین در زمینه دعاوی جرایم رایانه ای، فضای مجازی و امور ضرب و جرح، اعسار، تملک آپارتمان ها، شهرداری، مطالبه خسارت، موجر و مستاجر و … هم پرونده متقاضیان را می پذیرند و با دانش و مهارتی که در طی این سال ها به دست آورده اند تمام تلاش خود را می کنند تا نتیجه دادگاه به نفع موکل تمام شود.

وکالت دعاوی خانودگی

4-دوره دشوار کارآموزی وکالت و تکالیف مختلف آن را که حدود دو سال است سپری کرده باشد. او هیچگاه تا اینکه پس از اتمام پرونده اینگونه راز های موکل خود را پیش اصلا فردی فاش نمی کند. حال که با لزوم داشتن وکیل آگاه شدید، عالی است قدری هم با خصوصیات یک وکیل عالی و مناسب آگاه شوید. درصورتیکه در فکر یافتن وکیلی مناسب برای کار خود هستید، لازم است تا پیش از انتخاب، خصوصیات برجسته یک وکیل دانا و با خبرت را بدانید. به زوجه و زوج بودن و یا پیر و جوان بودن وکیلی توجه معین نداشته باشید.

همچنین دادراه امکان ثبت پرسش‌های مردم، ثبت درخواست آن‌ها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم می‌آورد و این سوالات و درخواست‌ها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار می‌دهد تا به صلاحدید خود به این درخواست‌ها و سوالات پاسخ دهند. لازم است که در 24 ساعت اولیه حضور شما در دفتر وکیل و انعقاد قرارداد وکالت،وکیل پیگیر کارهای شما باشد و به تلفن شما در اولین فرصت مناسب پاسخ دهد.اگر وکیلی تلفن های موکل را پاسخ نمی دهد و کارهای او را پیگیری نمی کند،وکیل مناسبی برای کار شما نیست و بهتر است شخص دیگری را انتخاب کنید. در درجه اول اهمیت شرافت کاری و حرفه ای این شغل مدنظر قرار دارد.اینکه لازم است یک وکیل دادگستری در همه حال هوشمندانه عمل کند تا به مرور زمان دچار بی تفاوتی در امور نشود.در صورتی که وکیل در مقابل کاری که انجام می دهد احساس مسوولیت نداشته باشد شرافت شغلی را رعایت نکرده است. خبرنگار وکلاپرس در حال برقراری ارتباط با اعضای هیأت مدیره کانون وکلای منطقه فارس درباره صحت و سقم این اخبار، علت بازداشت و … است. داشتن بینش و دادهها کافی همواره یکی از خصوصیات منکر ناپذیر وکلا محسوب می شود.

رقیه قائدی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، با شماره پروانه 34891، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی بوده و به مدت 9سال سابقه وکالت، توانسته به عنوان یک وکیل کارکشته و حرفه‌ای در شیراز شناخته شود. از سوابق حرفه‌ای قائدی می‌توان به وکیل چندین بانک دولتی و خصوصی بودن، وکیل موسسه‌های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شیراز اشاره کرد. با توجه به اهمیت پیدا کردن وکیل متخصص در شیراز در پرونده های حقوقی خانواده کیفری تصمیم گرفتیم تا با نوشتن این مقاله بهتر بتونید با بهترین وکیل شیراز آشنا بشید و با خیال راحت کارتون جلو بره و مشکلتون در سریع ترین زمان ممکن حل بشه.با ما همراه باشید. هر وکیل موفق و خبره ویژگی هایی دارد که می تواند باعث اعتماد متقاضیان در انجام امور حقوقی شود. یک وکیل موفق باید تحصیلات آکادمیک در زمینه های مختلف وکالتی داشته باشد به دلیل اینکه قوانین و مقررات در حقوق دارای پیچیدگی هایی می باشد که با مطالعه و تجربه می شود آنها را آموخت. همچنین داشتن تجربه ی کافی در رسیدگی و بررسی به امور پرونده ها و آشنایی با دادسرا و دادگاه ها و همچنین دانستن قوانین مربوط به قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری، می تواند به پیشبرد پرونده کمک بسیار زیادی کند.

بهترین وکیل جرایم منافی عفت در شیراز

البته در بسیاری از شهر ها به واسطه مشکلات جنسیتی، زنان اجازه داشتن وکیل ندارند و در مورد بسیاری از امور آن ها مردان تصمیم گیری می نمایند. سرکار خانم رقیه قائدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می باشند. ایشان دارای سابقه ای بیش از 9 سال در حرفه وکالت بوده و بهترین نتیجه را برای پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و … رقم می زنند.