ده‌ها وکیل دادگستری هم‌زمان با اعتراضات سراسری ایران بازداشت شده‌اند-وکیل نجفی

در میانه این دو گروه هم مردم ایستاده‌اند که نمی‌دانند بالاخره به اولی‌ها اعتماد کنند یا به دومی‌ها. این مقاله فقط بر پایهٔ یک منبع نوشته شده است یا اینکه تا اندازه زیادی به یک منبع وابسته است. در هنگام بازجویی هرکلمه بارحقوقی متفاوتی ایجاد می کند که ممکن است نتیجه برعلیه شما پیش برود. بدین صورت که شما با آرامش خاطر میتوانید امور قانونی خود را به این عزیزان بسپارید.

سامانه میخک (مدیریت یکپارچه خدمات کنسولگری) یا همان سامانه تاک قدیم، راه دیگری برای وکالت دادن به مجله خبری وکیل هست. برای این کار باید در این سامانه ثبت نام کرده و یک پروفایل تشکیل دهید تا بتوانید کد رهگیری دریافت کنید. در صورتی که برای ثبت نام در هر یک از این سامانه‌ها نیاز به راهنمایی دارید، از طریق واتساپ با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک در ارتباط باشید.

  • همچنین اگر وکیل برای پیگیری پرونده مجبور به رفت و آمد به شهر دیگری باشد، هزینه ی سفر و اقامت وی نیز بر عهده ی موکل می ‌باشد.
  • قاضی دادگاه هیچکدام از فیش های واریزی مارو قبول نکرد و متاسفانه حکم جلب هر دو برادر منو صادر کرده است.
  • کلیه خدمات مربوط به وکیل در ایران به صورت تخصصی در دادس قابل انجام است.
  • گروه وکلای ایران با سابقه اجرای رأی دادگاه های خارجی از جمله امارات متحده عربی، قطر، عمان، کویت، بحرین و ترکیه و تجربه داوری بین المللی آماده ارایه خدمات حقوقی به شما سروران ارجمند می باشد.
  • همچنین ایشان موفق به دریافت مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه مونتسکیو فرانسه شده اند.

سلام.شما میتونید در صورتی که از وکیل خود راضی نباشید وکیل را طی یک لایحه عزل نمایید.چون وکالت از عقود جایز هست و هرکدام از طرفین میتوانند در صورت تمایل عقد وکالت را برهم بزنند.وکیل حق استعفا در پرونده را دارد و موکل هم حق عزل وکیل خود را دارد. گفته می‌شود، این وکلا به اسامی آستاره انصاری، نازنین سالاری، بهاره صحرائیان، قدسیه قدس بین، محمد هادی جعفرپور، مهدی صفری، محمود طراوت‌روی و علیرضا زارع همگی از افرادی هستند که وکالت معترضان دستگیر شده را بر عهده گرفته‌ بودند. آماده ارایه خدمات حقوقی به شما سروران عزیز در سراسر ایران و جهان می باشد. با توجه به تمایل سرمایه گذاری در بخش املاک بیشترین دعاوی مربوطه به املاک در حوزه پیش فروش املاک می باشد و با توجه به این امر که مواد اولیه در ساخت و ساز افزایش شدید داشته بسیاری از سازندگان ملاک نیز با مشکلاتی روبرو شده ند و بیشتر قراردادهای پیش فروش نیز به همین علت با تاخیر روبرو می گردند .

انجام امور اداری سامانه میخک (ثبت نام، ثبت وکالتنامه، تمدید پاسپورت، اخد شناسنامه و …) توسط کارشناسان حقوقی دادسو.

دو حوزه بیشترین درامد را در حوزه وکالت دارد و یک وکیل میتوانید بیشتر با قبول این دونوع پرونده درآمد بیشتری را کسب کند . در صورتی که ایرانی هستید و به هر دلیل خارج از کشور زندگی می کنید و دغدغه یا مسئله یا مشکل در ایران دارید می توانید کلیه امور حقوقی و قضائی خود و نیز اداره امور اموالتان که در ایران است و نیز خرید و فروش و اجاره اموال و املاکتان و یا هرنوع اقدام و عمل حقوقی و قضاوی خود را به ما بسپارید. برای ثبت نام و ورود آدرس سایت mikhak.mfa.gov.irرا در مرورگر دستگاه خود جستجو کرده و پس از ورود به صفحه اصلی سامانه میخک، گزینه ” ورود به سامانه ” را انتخابی کرده و سپس، اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مربوطه وارد نمایید. منظور از توانستن توانایی حقوقی است نه توانایی مادی و مفهوم آن گسترده تر از داشتن اهلیت است به عبارت دیگر موکل علاوه بر اهلیت باید توانایی انجام موضوع وکالت را داشته باشد توضیح آنکه وکالت باید در امری داده شود که خود موکل بتواند آن را بجا آورد .

طلاق بائن | طلاق تضمینی با موسسه حقوقی دادآرمان

متأسفانه برخی از شایعه‌ پراکنی‌های رسانه‌ای نیز که با اهداف مشخصی انجام می‌شود و ممکن است قصد های زیادی از لودادن درآمد بعضی از وکیل ها ، بر چنین استنباط‌های نادرستی دامن بزند و نباید درآمد همه وکیل ها را به میزان یکسان دید . خدمات حقوقی و پرونده های کیفری می تواند هزینه بر باشد بنابراین باید از کلیه هزینه ها و حقوق خود آگاهی کامل داشته باشید وکیل شما باید بتواند بر آورد دقیق هزینه نماید و بر اساس اطلاعاتی که دارد در همان مشاوره اولیه به شما ارایه دهد. این وکلا بنا به تشخیص قاضی در اختیار موکلان قرار میگیرند، زمانی که یک موکل به دلایل متفاوت امکان اخذ وکیل را ندارد، قاضی در جهت دفاع از حقوق موکل یک وکیل معاضدتی برای او انتخاب میکند. در ابتدا وکیل را تعریف میکنیم، این کلمه به معنای آن است که امور قانونی خویش را به یک شخص حقوق دان واگذار نمائیم، به این دلیل میبایست پرونده حقوقی را به این عزیزان بسپاریم چرا که آنان دارای هوش قانونی، تجربه و مهارت های کامل میباشند، بدین جهت در سریعترین زمان ممکن میتوانند ما را به حقمان برسانند. حضور وکیل در ایران در تمامی پرونده های کیفری و جزایی به حدی اهمیت دارد که متهم در صورت عدم دسترسی به وکیل و نداشتن هزینه ی کافی نیز میتواند از قاضی پرونده خواهش کند که وکیلی را برای دفاع از او اختصاص دهد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه حقوقی آرمان توسعه عدالت نورا (دادسو) محفوظ است و کپی برداری از محتوا و مطالب وب سایت بدون اجازه کتبی از موسسه غیرقانونی است.

لیست 10 تا از بهترین موسسه مهاجرتی ❤️ [ آپدیت 1401 ]

وکیل یا نماینده یا جانشین، کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود.وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند. شایع ترین پرونده های خانوادگی طلاق توافقی و یکطرفه، مطالبه مهریه و نفقه، استرداد جهیزیه و شکایت ترک انفاق میباشد. این دفتر حقوقی در ابتدا امر، سعی در صلح و سازش میکند و در صورت عدم توافق مبادرت به طرح دعاوی فوق، وسیله خواهان و دفاع از خوانده وفق قوانین خوانده جدید خواهد نمود تا بدین وسیله احقاق حق در مراجع قضایی حاصل گردد. 1- چنانچه بهترین وکیل ایران یا همسر او با دادرس یا دادستان یا دادیار یا بازپرس خویشاوندی نسبی یا سببی تا درجه سوم از طبقه دوم داشته باشد، مستقیماً یا با واسطه از قبول وکالت در آن دادگاه، فوق ممنوع می باشد.