دو حرکت قابل توجه فنی حقوقی، به عنوان کراول، مدیر ارشد نوآوری آلما آسی و نام های نسبیت، لوری یوسوویچ، مدیر ارشد شریک


دو حرکت قابل توجه در دنیای فناوری حقوقی امروز اعلام شد، هر دو به سمت موقعیت های تازه ایجاد شده، همانطور که قانون firm کراول و مورینگ اعلام کرد که نام برده است آلما آسای به ،وان اولین مدیر ارشد نوآوری و ارزش آن، و نسبیت گفت که نام برده است لوری یوسوویچ به ،وان اولین افسر ارشد شریک.

آلما آسای

آسای، یک وکیل دادگستری سابق که پلتفرم مدیریت دعاوی حقوقی را تأسیس کرد، ابتدا به کراول و مورینگ دو سال پیش به ،وان مدیر ارشد نوآوری و ارزش مشتری، همانطور که در آن زمان گزارش دادم.

آسای زم، که در سال 2012 Allegory را به ،وان یکی از اولین پلتفرم های مدیریت دعاوی مبتنی بر ابر راه اندازی کرد، بیش از شش سال در Gibson, Dunn & Crutcher وکیل بود.

زم، که تمثیل بود توسط Integreon Discovery Solutions ،یداری شده است در سال 2017، آسای مدیر ارشد نوآوری آن شد. در مارس 2020، آسای به Litera، جایی که او یک متخصص حوزه و مشاور مشتریان در دعاوی بود.

پس از نقل مکان آسای به Litera، تمثیل را به دست آورد از Integreon.

آسای در نقش جدید خود، تلاش‌های کراول را برای نوآوری در خدمات و ارزش‌هایی که شرکت به مشتریان ارائه می‌کند با همکاری وکلا و کارکنان حرفه‌ای هدایت می‌کند، و بر اساس آنچه که او از زمان اولین عضویت در شرکت انجام داده است.

کراول گفت که در طول تصدی آسای تا به امروز در این شرکت، او با موفقیت تیم های تدارکات مشتری و عملیات قانونی را درگیر کرده و خدمات ارائه شده به مشتریان شرکت را گسترش داده است، از جمله راه اندازی سرویسی برای نقشه های تعاملی که تحولات نظارتی در سراسر کشور را برای مشتریان دنبال می کند.

او همچنین نقش اصلی را در واکنش شرکت به پیشرفت‌های اخیر در هوش مصنوعی ایفا کرده است و رئیس مش، فناوری شرکت است.
کمیته نوآوری

Chahira Solh، رئیس کمیته اجرایی شرکت گفت: «تمرکز لیزری Alma بر راندمان رانندگی، افزایش ارزش، و ایجاد راه‌حل‌های خدماتی نوآورانه سفارشی برای مشتریان ما، چیزی غیرعادی نبوده است. “در کمتر از دو سال، آلما یک تیم نوآوری فوق‌العاده ایجاد کرده و طیف گسترده‌ای از ابتکارات را رهبری کرده است که روش تمرین و عملکرد ما را در سراسر شرکت بهبود بخشیده است.”

لوری یوسوویچ

در سمت تازه ایجاد شده در سطح اجرایی به ،وان مدیر ارشد شریک نسبیت، Usewicz بر مشارکت های فناوری، مشارکت های تجاری و تیم های توسعه شرکت ها و تجارت نظارت خواهد کرد.

این شرکت گفت که او مسئول هدایت تمام حرکات شریک به بازار خواهد بود و به صورت متقابل با تیم اجرایی Relativity کار خواهد کرد تا همسویی را برای موفقیت شریک به ارمغان بیاورد.

این نقش همه شرکای نسبیت، از جمله ارائه دهندگان خدمات حقوقی، شرکای فناوری و شرکت های مشاوره را در بر می گیرد. علاوه بر این، تیم Usewicz تعهدات توسعه شرکتی مبتنی بر ماموریت نسبیت را برای پیشبرد روابط ا،یستم رسمی خواهد کرد.

قبل از این انتقال به نسبیت، Usewicz معاون ارشد، عملیات تجاری و استراتژی، در Cornerstone OnDemand بود، شرکتی که یک بستر آموزشی و تجربه استعداد مبتنی بر SaaS را ارائه می‌دهد. جایی که او عملیات ،ب و کار SumTotal خود را که Cornerstone از S،Soft ،یداری کرد، مدیریت کرد.

او از طریق ،ید شرکت سابا نرم افزار به Cornerstone پیوست و رهبر اجرایی ادغام Saba و Cornerstone بود. پس از ادغام، Usewicz استراتژی فروش و عملیات تجاری را در قاره آمریکا برای شرکت ،یبی اجرا کرد. پیش از ،ید، Usewicz عملیات فروش جه، و اتحادهای شریک را در Saba انجام داد.

قبل از پیوستن به Saba، Usewicz معاون کانال‌های جه، در Gemalto (سابق SafeNet)، معاون فروش کانال آمریکا در Blue Coat Systems بود و نقش‌های مدیریتی مختلفی در WestCon داشت.

فیل ساندرز، مدیرعامل شرکت نسبیت، گفت: «شریک‌ها بخش مهمی از چگونگی تحقق هدف نسبیت برای مشتریان ما هستند. تجربه شریک و مشتری در مرکز هر کاری است که انجام می‌دهیم و به همین دلیل، این مأموریت حیاتی است که یک رهبر اختصاصی داشته باشیم که عمق گسترده‌ای را در تخصص کانال‌های سطح اجرایی، مدیریت برنامه شریک و دانش متقابل عملکردی برای هماهنگ ، به ارمغان می‌آورد. پیشنهادات شریک شرکت ما لوری فقط فردی است که می‌تواند توجه بالاتری را در سطح اجرایی لازم برای ارتقای رویکرد ما به مشارکت‌های استراتژیک جلب کند و من می‌دانم که او یک دارایی فوق‌العاده خواهد بود.»


منبع: https://www.lawnext.com/2023/05/two-notable-legal-tech-moves-as-crowell-names-alma-asay-chief-innovation-officer-and-relativity-names-lauri-usewicz-chief-partner-officer.html