راهنمای حرفه ای های حقوقی


قانون و حسابداری دو مسیر شغلی بسیار مورد علاقه هستند. اگرچه در ابتدا ممکن است ارتباط آنها با یکدیگر جدا به نظر برسد، اما وکلا و حسابداران مجموعه مهارت های بسیاری از جمله توجه شدید به جزئیات، تفکر انتقادی و تسلط بر تکنیک های مذاکره را به اشتراک می گذارند.

بسیاری از وکلا و حسابداران دست به دست هم در پرونده ها و مسائل تجاری کار می کنند – در حالی که برخی حتی رشته ها را با تبدیل شدن به یک وکیل حسابداری ادغام می کنند. متخصصان حقوقی که در زمینه بسیار پرطرفدار حقوق حسابداری کار می کنند در ممیزی ها کمک می کنند، در مورد ملاحظات مالیاتی تصمیمات تجاری راهنمایی می کنند، از مشتریان در پرونده های قضایی نمایندگی می کنند و موارد دیگر.

در این بخش، ما مسیر تبدیل شدن به یک وکیل حسابداری و چگونگی استفاده از این مهارت های منحصر به فرد را به نفع خود بررسی خواهیم کرد.

وکیل حسابداری چیست؟

یک وکیل حسابداری دارای مدرک دکتری حقوقی (JD) و یک حسابدار رسمی (CPA) است. این افراد یک سفر آموزش عالی گسترده را آغاز می کنند و امتحانات دقیق را برای دریافت مجوز دوگانه انجام می دهند.

مزایای انجام این کار قابل توجه است. بسیاری از وکلای حسابداری به طور قابل توجهی افق شغلی و پتانسیل ،ب درآمد خود را از طریق ارزش افزوده و دانشی که به ارمغان می آورند گسترش می دهند.

وکیل حسابداری چه می کند؟

وکلای حسابداری دارای دانش گسترده ای از قو،ن و مقررات مربوط به معاملات تجاری، مالیات ها، برنامه ریزی املاک و مدیریت ثروت هستند. آنها به مشتریان در مورد قو،ن مالیاتی مشاوره می دهند، اسنادی مانند وصیت نامه تهیه می کنند، استراتژی های برنامه ریزی املاک را توسعه می دهند، اختلافات مالیاتی را رسیدگی می کنند و از مشتریان در برابر ممیزی های IRS دفاع می کنند.

وکلای حسابداری معمولاً در شرکت‌های حقوقی کار می‌کنند، اما بسیاری از فرصت‌های شغلی دیگر نیز وجود دارد. به ،وان مثال، وکلای حسابداری می‌توانند با شرکت‌های حسابداری با شیوه‌های مبادلات مالیاتی و برنامه‌ریزی، با ،ت محلی، ایالتی یا فدرال، یا به ،وان مشاور داخلی برای شرکت‌هایی مانند بانک‌ها یا صندوق‌های تامینی کار کنند.

وکیل حسابداری که پشت میز کار می کند

مزایای تبدیل شدن به یک وکیل حسابداری

در حالی که می تواند شغلی سخت باشد، اما مزایای زیادی برای تبدیل شدن به یک وکیل حسابداری وجود دارد. تو می تو،:

  • خود را از رقبا متمایز کنید. مسائل حقوقی اغلب به تخصص حسابداران و وکلا نیاز دارد. با این حال، کار با دو متخصص می تواند گران و وقت گیر باشد. وکلای حسابداری با آموزش های خود در هر دو زمینه می توانند مشتریان بیشتری را جذب و جذب کنند.
  • فرصت های شغلی خود را گسترش دهید. زیبایی قانون حسابداری این است که می تو،د با انتخاب شغل به ،وان وکیل، CPA یا هر دو از انعطاف پذیری برخوردار شوید.
  • بینش منحصر به فرد ارائه دهید. وکلای حسابداری درک عمیقی از پیامدهای مالی و مالیاتی کار حقوقی دارند. آن‌ها می‌توانند از این لنز دوگانه برای کمک به مشتریان کمک کنند تا با موفقیت در موقعیت‌های بسیار پیچیده حرکت کنند و بهترین نتیجه ممکن را تضمین کنند.
  • ضروری باشد. وکلای حسابداری با توانایی مالی خود می توانند جزء لاینفک موسسه حقوقی خود باشند. این گزارش روندهای حقوقی 2021 دریافتند که در حالی که ا،ر شرکا و وکلای انفرادی در امور مالی شرکت خود دخیل هستند، آنها نرخ نسبتاً پایینی از اطمینان نسبت به آگاهی از روند درآمد سال به سال را گزارش ،د. داشتن وکیلی که امور مالی و درآمد کارکنان را درک کند می تواند مزیت بزرگی را برای شرکت های حقوقی ایجاد کند.

چگونه وکیل حسابداری شوم؟

آیا این کنجکاوی شما را برانگیخته است؟ در ادامه بخو،د و مراحل مختلف تبدیل رویاهای شما برای تبدیل شدن به یک وکیل حسابداری را به واقعیت بیان می کنیم.

مدرک کارشناسی برای وکلا حسابداری

مانند وکیل شدن، یک راه واحد برای وکیل حسابداری وجود ندارد. اما به طور کلی، سفر شما با اخذ مدرک لیسانس چهار ساله آغاز می شود. شایان ذکر است که برخی از دانشکده های حقوق ممکن است به این نیاز نداشته باشند. بسیاری نیز به شما اجازه می دهند بدون دریافت مدرک خود درخواست دهید.

در حالی که هیچ مدرک کارشناسی خاصی برای دانشکده حقوق وجود ندارد، انجمن دانشکده های حقوق آمریکا تمرکز بر مهارت‌های مرتبط با این رشته مانند ارتباطات شفاهی، حل مسئله و تحقیق را توصیه می‌کند. به همین دلیل، مدارک در بازرگ،، حسابداری، امور مالی و اقتصاد همگی ارزش توجه دارند. همچنین بهتر است با تنظیم کننده CPA ایالت خود بررسی کنید، زیرا شرایط می تواند بسته به محل زندگی شما متفاوت باشد.

دانشجوی وکیل حسابداری که پشت میز کار می کند

دانشکده حقوق وکلای حسابداری

پس از اتمام دوره کارشناسی، قدم بعدی برای بسیاری از وکلای مشتاق حسابداری، شرکت در یک دانشکده حقوق معتبر ABA است. برای انجام این کار، متقاضیان ابتدا باید این آزمون را بگذرانند آزمون پذیرش دانشکده حقوق (LSAT)که درک مطلب، توانایی استدلال و مهارت های نوشتاری را ارزیابی می کند.

ا،ر دانشجویان مدرک حقوق خود را در سه سال به پایان می‌رسانند. گفته می شود، برخی از دانشکده های حقوق برنامه های دوگانه ای را ارائه می دهند که دانش آموزان می توانند مدرک JD و کارشناسی ارشد حسابداری خود را به طور همزمان ،ب کنند.

آ مقاله مالیات بلومبرگ گزارش شده است که این مدرک دوگانه فقط در سه تا از 25 دانشکده حقوق برتر ارائه می شود – دانشکده حقوق J. Ruben Clark دانشگاه بریگام یانگ، دانشکده حقوق دانشگاه ویرجینیا، و کالج حقوق لوین دانشگاه فلوریدا.

تخصص در امور مالیاتی در این زمان می تواند حرکت عاقلانه ای باشد، به خصوص وقتی صحبت از پتانسیل درآمد باشد. بر اساس داده‌های یک مطالعه Payscale، همان مقاله گزارش داد که میانگین حقوق پایه برای شخصی با مدرک JD و کارشناسی ارشد حسابداری 124,000 دلار است (در مقایسه با 75,000 دلار برای فردی با مدرک حسابداری و 96,000 دلار برای فردی با مدرک حقوق).

دوره های آموزشی اضافی برای وکلای حسابداری

بسته به ایالتی که در آن هستید، احتمالاً باید شرایط تحصیلی بیشتری را برای دریافت نام حسابداری خود دنبال کنید. ا،ر ایالت ها نیاز دارند که CPA های مشتاق 150 ساعت آموزش حسابداری یا حدود 30 واحد فراتر از یک برنامه معمولی مدرک کارشناسی ،ب کنند.

برای به دست آوردن دوره های لازم برای دریافت گواهینامه، دانشجوی، که مدرک حقوق عمومی دریافت می کنند ممکن است در مقطع کارشناسی ارشد در رشته حسابداری ادامه دهند. برخی دیگر ممکن است برای تکمیل مدرک کارشناسی در رشته ای غیر از حسابداری و MBA با تمرکز حسابداری انتخاب کنند.

نامزدهای CPA همچنین باید قبل از دریافت مجوز خود به مدت یک تا دو سال تحت یک CPA دارای مجوز کار کنند. ا،امات دقیق بر اساس وضعیت آنها تعیین می شود. این کار را می توان قبل یا بعد از شرکت در آزمون CPA انجام داد.

چگونه وکیل مهاجرت شویم

آزمون صدور مجوز برای وکلای حسابداری

سفر پس از متوسطه برای وکلا و حسابداران با یک امتحان صلاحیتی دقیق – آزمون وکالت برای وکلا، و امتحان CPA برای حسابداران – به اوج خود می رسد. برای تبدیل شدن به یک وکیل حسابداری دارای مجوز، باید هر دوی آنها را بگذر،د.

  • آزمون CPA آزمون CPA برای تبدیل شدن به یک CPA دارای مجوز ا،امی است. ارزیابی 16 ساعته شامل چهار بخش است: حسابرسی و گواهی، محیط ،ب و کار و مفاهیم، ​​حسابداری مالی و گزارشگری، و مقررات. برای قبولی در هر بخش باید حداقل نمره 75 ،ب شود. هر چهار ،مت باید در یک دوره 18 ماهه تکمیل شود.
  • آزمون وکالت. قبل از اینکه مجوز وکالت در یک ایالت را دریافت کنید، باید امتحان وکالت داده شود. این امتحان به دلیل جامع، چالش برانگیز و یک آزمون واقعی استقامت شناخته شده است. آزمون های وکالت عموماً فقط دو بار در سال در دسترس است، که خطرات را افزایش می دهد.

نکات پای، در مورد تبدیل شدن به یک وکیل حسابداری

رشته حقوق حسابداری به سختی جدید است. با این حال، با ادامه تکامل قو،ن مالیاتی، تقاضا برای متخصصان حقوقی با مهارت های تجاری و حسابداری افزایش یافته است.

سفر برای تبدیل شدن به یک وکیل حسابداری می تواند دشوار باشد، اما همچنین بسیار پر ارزش است. از آنجایی که ا،امات تحصیلی بر اساس حوزه قضایی متفاوت است، مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که تمام شرایط واجد شرایط بودن را برآورده می کنید. وکلای حسابداری همچنین باید برای حفظ مجوز خود و ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتریان، آموزش مداوم را تکمیل کنند.

حمایت از نسل آینده

وقتی ک، را ، می کنید، آموزش تمام نمی شود. هنگامی که به یک شرکت حقوقی ملحق شدید، در حالی که با نرم افزارهای جدید، رویه های اداری و موارد دیگر مبارزه می کنید، یک فرآیند یادگیری طول، مدت را آغاز خواهید کرد. به همین دلیل است که در Clio، ما به مربیان، مدیران و دانشجویان در محیط‌های بالینی و ک، درس دسترسی رایگان به نرم‌افزار مدیریت تمرین مبتنی بر ابر خود ارائه می‌کنیم. برای برنامه دسترسی آکادمیک ما اینجا ثبت نام کنید.

ما این پست وبلاگ را در مارس 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی شده در: تجارت


منبع: https://www.clio.com/blog/accounting-lawyer/