ساعت‌های قابل پرداخت مانعی بر سر راه شرکت‌های حقوقی است که هوش مصنوعی را پذیرفته‌اند: دقیقه صبح


صرفه جویی محکم – در این اقتصاد، همه باید فداکاری کنند. برای برخی، شاید این بدان م،ا باشد که چند شب در هفته از غذای بیرون بری صرف نظر کنند. برای شرکای شرکت حقوقی، ممکن است به این م،ی باشد که از آن پرواز بین قاره ای برای ملاقات با مشتری صرف نظر کنید که ای کاش به هر حال در خانه می ماندند. شرکت های حقوقی نمی توانند اقتصاد را کنترل کنند. جو من،ا، مدیر ارشد فروش گروه تخصصی حقوقی و، فارگو، اما آنها می توانند هزینه های خود را کنترل کنند. به اندرو مالونی از Law.com گفت. در یک محیط اقتصادی کند، انتظار دارید که شرکت‌ها تمرکز بیشتری بر روی مدیریت رشد هزینه‌های خود داشته باشند. در واقع، آن حفاری از قبل آغاز شده است. تحلیلگران و، فارگو دریافتند در حالی که اخیراً هزینه‌های فزاینده رهبران شرکت‌های حقوقی را شب‌ها بیدار نگه داشته است، هزینه‌ها در صنعت حقوقی در واقع تا پایان سال “به شدت” کاهش یافته است، و آنها انتظار دارند این روند در سال 2023 ادامه یابد.

آیا GPT را از دست داده اید؟ – در چند هفته گذشته، تعداد فزاینده‌ای از ارائه‌دهندگان فناوری قانونی وجود داشته است که از GPT-3.5 – یک مدل زبان بزرگ که می‌توان آن را به ،وان موتور هوش مصنوعی نیروبخش ChatGPT – در محصولات و خدمات خود در نظر گرفت. اما انتظار نداشته باشید که بسیاری از شرکت‌های حقوقی – که برخی از آنها خودشان توسعه دهندگان فناوری حقوقی شده‌اند – به این زودی‌ها از این روند پیروی کنند. برای ا،ر شرکت ها، تخصص مورد نیاز برای توسعه ابزارهای GPT 3.5 همچنان یک پل است. با این حال، این تنها مانع ورود نیست. مانند Rhys Dipshan از Law.com گزارش می دهداین فناوری جدید یک بار دیگر شرکت‌های حقوقی را با یک مشکل قدیمی مواجه می‌کند: وقتی مدل ،ب‌وکار شما بستگی به صدور صورت‌حساب ساعت‌ها دارد، کارآمدتر شدن چه ارزشی دارد؟

روی رادار – بوئینگ بود روز دوشنبه با دعوی قضایی برخورد کرد در دادگاه منطقه غربی واشنگتن 83 میلیون دلار خسارت به دلیل فروش هواپیمای «غیر قابل پرواز» 737 MAX توسط این شرکت که به دو سانحه که منجر به کشته شدن بیش از 300 نفر شده است، مدعی شد. این شکایت 76 صفحه ای توسط شوک، هاردی و بیکن به نمایندگی از شرکت هواپیمایی آفریقای ج،ی Comair Ltd. d/b/a British Airways و Kulula.com ارائه شده است. Comair بوئینگ را به نقض قرارداد ،ید هواپیما با پنهان ، نقص‌های «فاجعه‌بار» و «بالقوه کشنده» هواپیما متهم می‌کند. هنوز وکیل م،ع متهم حاضر نشده است. مورد 2:23-cv-00176 است، Comair Limited v. The Boeing Company et al. اساز آ،ین معاملات و دعاوی حقوقی با جدید مطلع شوید رادار Law.com.


انتخاب سر دبیر

شما ممکن است دوست داشته باشید

8 دقیقه بخو،د

9 دقیقه بخو،د

4 دقیقه مطالعه کنید

5 دقیقه مطالعه کنید

بیشتر از ALM

اشتراک حق بیمه

با این اشتراک، دسترسی نامحدودی به محتوای ممتاز با کیفیت بالا، آنلاین و درخواستی از اعضای هیئت علمی معتبر در صنعت حقوقی دریافت خواهید کرد. این برای وکلای دارای مجوز در حوزه های قضایی متعدد یا برای وکلایی که ا،امات CLE خود را برآورده کرده اند، اما نیاز به دسترسی به اطلاعات منابع برای حوزه های کاری خود دارند، عالی است.
اکنون مشاهده کنید

حساب های تیم

خدمات اشتراک حساب تیم ما برای تیم های حقوقی از چهار وکیل یا بیشتر است. به هر وکیل اجازه دسترسی نامحدود به محتوای ممتاز با کیفیت بالا و درخواستی از اعضای هیئت علمی معتبر در صنعت حقوقی همراه با دسترسی اداری برای مدیریت آسان CLE برای کل تیم داده می شود.
اکنون مشاهده کنید

اشتراک های بسته

با 2 گزینه بسته ما به برخی از آگاه ترین و با تجربه ترین وکلا دسترسی پیدا کنید! بسته‌های انطباق ما توسط مشاوران CLE تنظیم می‌شوند و شامل موضوعات و چالش‌های قانونی فعلی در صنعت می‌شوند. گزینه دوم ما به شما امکان می دهد بسته نرم افزاری خود را بسازید و به صورت استراتژیک محتوایی را انتخاب کنید که به نیازهای شما مربوط می شود. قیمت هر دو گزینه ی،ان است.
اکنون مشاهده کنید

در Law.com مش، شوید

اخبار و اطلاعات مهمی را که برای اتخاذ تصمیمات قانونی آگاهانه نیاز دارید، از دست ندهید. اکنون به Law.com بپیوندید!

دسترسی نامحدود به Law.com

دسترسی به انتشارات رایگان ALM اضافی

هر 30 روز یک مقاله* رایگان در سراسر شبکه اشتراک ALM

تخفیف های انحصاری در رویدادها و نشریات ALM




منبع: https://feeds.feedblitz.com/-/726621332/0/law/legal-news/