«شب قبل از سال نو (که در آن ولترز کلوور پلتفرم بررسی قرارداد دلا AI را به دست می‌آورد)


شب قبل از عید سال نو، زم، که در سراسر جهان فناوری قانونی وجود داشت
هیچ موجودی تکان نمی‌خورد، حتی در داخل خانه.
لپ تاپ ها با احتیاط در کوله پشتی خود نگهداری می شدند،
مطمئناً هیچ سرمایه‌گذاری به این زودی وجود نخواهد داشت.

این وبلاگ نویس کاملاً راحت پشت میز من قرار داشت،
تصور اینکه چگونه Legaltech Week به زودی در ذهن من خواهد رقصید.
وجود خواهد داشت جو در دستمال او و استیو در کلاهش،
حل و فصل ، برای ما بعدازظهر جمعه یاپ.

وقتی بیرون در Law.com صدای تق تق بلند شد
من از توییتر آمدم تا ببینم قضیه چیست.
دور به سمت مرورگرم مثل فلش پرواز کردم،
زبانه های بسته را باز کنید و کش را دور بزنید.

داستان آنجا بود، استف، ویلکینز اسکوپ را گرفتم،
درخشندگی به اخبار پایان سال در حلقه،
در آنجا، آنچه در چشمان متعجب من باید ظاهر شود،
اما ،ید پایان سال که یکی از آنها را نشنیدم.

با راننده ولترز کلوور، بسیار زیرک و سریع،
دلا، هدف انتخاب خود را به دست آورده بود.
سریعتر از عقاب، معامله بسته شده بود،
یا حداقل همانطور که فریاد زدم، این همان چیزی بود که تصور می کردم.

من موارد فوق را برای توضیح اینکه چرا اینقدر دیر در گزارش خبری که اوا، روز جمعه 30 دسامبر منتشر شد، ارائه می کنم. حقوقی و نظارتی Wolters Kluwer استارتاپ تجزیه و تحلیل و بررسی قرارداد را به دست آورده است از AI Ltd.

استف، ویلکینز، سردبیر Legaltech News، درست زم، که می خواستیم پخش اینترنتی هفتگی Legaltech Week خود را آغاز کنیم، آن را دریافت و گزارش داد.

Della AI بخشی از واحد نرم افزار حقوقی Wolters Kluwer Legal & Regulatory خواهد شد که شامل راه حل های فناوری حقوقی مانند Legisway، نرم افزار یکپارچه برای بخش های حقوقی شرکت ها، و Kleos، نرم افزار مدیریت عملکرد حقوقی مبتنی بر ابر برای شرکت های حقوقی است. .

مارس گذشته، دلا، شرکت مستقر در لندن و پاریس، دو سال پیش توسط کریستف فربو، 2.5 در بودجه بذر افزایش یافت. Frèrebeau در آن زمان به من گفت که رویای او برای فناوری خود این است که ” بتواند به یک سوال در مورد یک سند حقوقی پاسخ دهد و مانند یک وکیل به آن پاسخ دهد.”

ژوئن گذشته، از و شرکت حقوقی بین المللی مستقر در لندن میشکن دی ریا قراردادی تجاری منعقد کرد که به موجب آن پلتفرم دلا در اختیار تیم های حقوقی منتخب در سراسر شرکت قرار گرفت.

دلا فوریه گذشته از Mishcon’s فارغ التحصیل شده بود آزمایشگاه MDR، یک برنامه 12 هفته ای که به استارتاپ های قانونی این فرصت را می دهد تا در بازار هدف خود کار کنند و محصولات خود را به صورت آزمایشی و بهبود بخشند.

دلا نیز یکی از شرکت کنندگان در کوچه راه اندازی 2021 در ABA Techs،w (که من برگزار می کنم)، جایی که برنده مقام سوم شد.

خواندن اطلاعات بیشتر در مورد دلا در دایرکتوری فناوری حقوقی LawNext.

در بی،ه ای که توسط این شرکت منتشر شد، جولیتا لمی، مدیر عامل نرم افزار حقوقی حقوقی و نظارتی Wolters Kluwer، گفت: «با ادغام تخصص و دانش هوش مصنوعی Della در حقوق و مقررات Wolters Kluwer، ارزش ارائه شده را بیشتر افزایش می دهیم. به مشتریان خود، با سرمایه گذاری در توسعه مستمر این فناوری کلیدی و افرادی که پشت آن هستند. امروزه، مشتریان ما از قبل ارزش Legisway را در تمام فعالیت های قانونی خود تصدیق کرده اند. همراه با Della AI، ما تجربه مشتریان خود را بیشتر خواهیم کرد و موقعیت پیشرو را برای Wolters Kluwer در بازار حقوقی شرکت ها تضمین خواهیم کرد.

در همان بی،ه، Frèrebeau گفت: “ما بسیار مفت،یم که به خانواده Wolters Kluwer پیوستیم. Wolters Kluwer پتانسیل Della AI را برای مشتریان خود تشخیص می دهد. Della AI برای ساده‌تر و سریع‌تر ، داده‌ها از قراردادها از طریق هوش مصنوعی ساخته شده است، و ما مشتاقیم که از تخصص خود برای کمک به هوشمندتر ، Legisway استفاده کنیم. تبدیل شدن به بخشی از Wolters Kluwer فرصت های خوبی را برای مشتریان و شرکای ما فراهم می کند.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/01/twas-the-night-before-new-years-eve-in-which-wolters-kluwer-acquires-contract-review-platform-della-ai.html