شماره-تلفن-وکیل-اصفهان گروه وکلای آریا دادیار

وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و با سابقه درخشانی که دارد به عنوان بهترین وکیل در اصفهان، بین مردم شناخته شده است. در زمینه های مختلف وکالت مانند کیفری، ثبتی، ملکی، حقوقی و خانوادگی تخصص و مهارت دارد. ایشان وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و به عنوان بهترین وکیل در اصفهان همچنان مشغول به کار است و در زمینه های مختلف وکالتی همچون مالی، حقوقی، داوری، ملکی، کیفری و غیره فعالیت می کند. ایشان سابقه موفقیت در پرونده های بسیار زیادی را به عهده داشته است و توانسته رضایت موکلین را در این راستا جلب کند و به عنوان بهترین وکیل در اصفهان در بین موکلین شناخته شود.

  • سپهر صادقی نژاد وکیل پایه یک دادگستری دانش آموخته حقوق از سال ۱۳۸۸ که در سال ۱۳۹۶ موفق به اخذ پروانه ی کار در حوزه ی وکالت در محاکم قضایی و غیر قضایی گشته اند.
  • راز داری از مهم ترین ویژگی های یک وکیل است، صداقت در توضیح عواقب مثبت و یا منفی پرونده موکل، تجربه کافی در دعاوی مختلف، و … از ویژگی های اصلی یک وکیل است.
  • خیر معمولا این هزینه بابت وقت و هزینه ای است که بهترین وکیل اصفهان برای حل پرونده صرف می کند پس باید پرداخت گردد.
  • شما نیازمند بهترین وکیل اصفهان در کنار خود هستید تا بتوانید تمامی موانع حقوقی را از پیش رو بردارید و مسیری هموارتر برای پیشرفت داشته باشید.
  • دوست عزیز سلام متشکرم از حضور شما در وبسایت وکیل اصفهان و لازم میدانم توصیه و تذکر جدی به شما داشته باشم، دوست من حتی اگر کارشناس حقوقی هستید بدون مشورت و مشاوره با وکیل هیچ گونه اقدام قضایی انجام ندهید، چرا که بعضا عواقب اقدام نابخردانه ضررهای جبران ناپذیری را به بار خواهد آورد.

همچنین اگر ارتکاب چنین اعمالی به دروغ به شما نسبت داده شده، با همراهی بهترین وکیل کیفری و جنایی اصفهان خواهید توانست خود را مبرا کنید. نامبرده با۱۲ سال سابقه کاری در زمینه های حقوقی؛ کیفری؛ خانواده و دارای بیش از۲۰۰۰پرونده موفق بوده وموارد فوق به غیر ازسابقه نامبرده در شرکت‌ها و بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و موسسات حقوقی و مدیریت موسسات حقوقی می باشد. دکتراحمدرضاسعیدی،باچاپ کتاب ومقالات متعددوشرکت درجشنواره ها وکنفرانسهای داخلی وخارجی،فن دفاع ووکالت دادگستری را،ازحیطه ی علم ودانش،به حوزه ی تجربه وفن،گسترش داده وباتدریس دردانشگاههای متعدد،دراستان اصفهان،دانشجویان زیادی دررشته ی حقوق،تربیت کرده است. در دعاوی متعددی نظیر تصرف عدوانی ابطال اسناد رسمی الزام به تنظیم سند رسمی خلع ید و اثبات مالکیت دارای موفقیت های متعددی هستند.تاحمیر ریاحی به عنوان یک وکیل حرفه ای اصفهان؛ در دعاوی حقوقی و ملکی آماده ارائه خدمات حقوقی می باشد. ملاک من برای گزینش بهترین وکیل در اصفهان این بوده که وکیل همسرعت پیگیری در دعوا، هم پاسخ دهی تلفنی و برخورد خوب با موکل و در نهایت موفقیت در آرای مشابه پرونده شما رو داشته باشن.

لیست وکیل های سایر تخصص ها در استان اصفهان

دفتر وکالتی حامد امیری با بهره گیری از تجربیات یکی از بهترین وکیل های استان اصفهان آماده پاسخگویی به تمای سوالات حقوقی شما عزیزان است. خانم جوادی نژاد دارای خدمات وکالتی مانند قرارداد، اخذ پرونده و مشاوره حضوری و غیرحضوری است که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. دارای پروانه وکالت به شماره 2298از کانون وکلای دادگستری که در سال 1392صادر شده است. از خصوصیات اخلاقی این وکیل نمونه می‌توان به رازدار بودن، پایبندی به زمان در به پایان رساندن پرونده، صادق بودن، دارای قدرت تجزیه و تحلیل نسبت به پرونده است، اشاره کرد. دارای مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه اصفهان بوده و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد.

دلسوزی برای موکلان

اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. سهیلا باقرپور وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای اصفهان، کارشناس ارشد حقوق، دارای مهارت و تجربه قراردادنویسی، دارای تجربه قراردادنویسی برای شرکت های تجاری، ایشان فعالیت وکالت را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده اند. برخی از وکلای متبحر تجارت بین الملل جهت ارائه خدمات وکالتی و مشاوره حقوقی در اصفهان، در سامانه حقوقی دادداک حضور دارند. در دادداک این امکان فراهم شده تا چنانچه در جستجوی وکیل تجارت بین الملل در اصفهان هستید، بتوانید اطلاعات تماس وکلای متخصص تجارت بین الملل در اصفهان را ملاحظه نموده و برای اعطای وکالت به دفتر کار ایشان مراجعه و یا برای دریافت مشاوره حقوقی با منشی دفتر ایشان جهت رزرو نوبت تماس حاصل نمایید. آقای حامد امیری از وکلای دادگستری شهر اصفهان و دارای پروانه وکالت پایه یک هستند.

تفاوت قصور و تقصیر در حقوق چیست؟

خانم ثمین سالم در زمینه های وکالتی ثبتی، ملکی، شهرداری، کیفری، اسناد رسمی و غیره مشغول به فعالیت است. ایشان تاکنون وکالت بیش از 55 ارگان و سازمان ها را به عهده داشته است. مراجعه به یک وکیل خوب به آنها این امکان را می دهد که پرونده خود را از نظر حقوقی بررسی کنند.

ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی و بیشتر از 10 سال سابقه در زمینه وکالت دارند. آقای امیری مدیریت موسسه حقوقی در اصفهان را بر عهده دارند و مشاوره به روش حضوری، غیر حضوری و آنلاین را به متقاضیان ارائه می دهند. پرونده هایی که توسط آقای امیری پذیرفته می شود شامل دعاوی خانواده، دعاوی کیفری، حقوقی، ثبتی، مالی، مطالبات، مواد مخدر و … است. سرکار خانم مریم پارسا وکیل پایه یک دادگستری اصفهان ، آماده وکالت و مشاوره در کلیه دعاوی حقوقی و کیفری ( دعاوی خانواده ، طلاق ، مهریه ، دعاوی تجاری ، ملکی ، ثبتی ، ارث ، سرقت ، قتل ، قاچاق و مواد مخدر ، کلاهبرداری ، جرایم اینترنتی و … ) با هزینه مناسب می باشند. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و همچنان در شهر اصفهان مشغول به فعالیت است. ایشان بسیاری از پرونده های وکالتی در حوزه های مختلف را با موفقیت به پایان رسانده است و موفق شده است تا رضایت موکلین را جلب کند.

امروزه وکیل های زیادی وجود دارد که در شهر اصفهان مشغول به انجام کارهای حقوقی می باشند خیلی از وکیل هایی که مشغول به انجام امور حقوقی در شهر اصفهان می باشند وکیل پایه یک دادگستری می باشند در لیست بالا می توانید خیلی از وکیل های پایه یک دادگستری در اصفهان را مشاهده نمایند. میزان حق الوکاله یک وکیل خوب در اصفهان و یا سایر شهرها به نوع پرونده و پیچیدگی های آن بستگی دارد. گروه وکلای آریا دادیار تمامی تلاش خود را کرده تا بهترین وکلای مجرب را گرد هم جمع کند تا بتواند بهترین نتیجه را برای موکلان خود رقم بزند و شماره تلفن وکیل در اصفهان نیز یکی از خدمات حقوقی ما است. این موسسه با مدیریت حمید بابایی وکیل پایه یک دادگستری مدیریت میشود و بصورت تخصصی و انجام تبادل نظرات مختلف از وکلای این موسسه قبول وکالت نموده و نسبت به حقوق و استیفای حقوق موکل اقدام میگردد.

از جمله خدمات وکالتی این وکیل نمونه و ماهر در کار خویش، قرارداد، اخذ پرونده، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی، مشاوره حضوری با تعیین وقت قبلی می‌توان اشاره کرد. حامد امیری وکیل خوب در اصفهان و وکیل پایه یک دادگستری دارای پروانه پایه یک وکالت و فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی با سال ها تجربه و سابقه موفق در ارائه خدمات وکالتی انواع دعاوی در اصفهان و کشور می باشد. جهت ارائه مشاوره حضوری و غیرحضوری و همچنین پذیرش وکالت در موضوعات مختلف حقوقی با بهره گیری از تجربیات یکی از بهترین وکلای اصفهان و منطبق با قانون و مقررات صورت می پذیرد.