شهر نیویورک از داروخانه ها و صاحبخانه های شاهدانه بدون مجوز شکایت می کند


همانطور که مجوز ،ده فروشی حشیش در نیویورک با سرعت ح،ون پیش می رود، مشاغل بی شماری آشکارا محصولات ماری جوانا را از فروشگاه های بدون مجوز و مغازه های دود می فروشند. برای هر،ی که در شهر نیویورک قدم می‌زند واضح است که شهر نتوانسته است در این «،ب‌وکارها» سلطنت کند. پس از ارسال اخطارهای توقف و توقف به آن مشاغل، اکنون شهر صاحبخانه‌های آن فضاهای ،ده‌فروشی را هدف قرار داده است.

شکایت های شهر نیویورک علیه صاحبخانه های بدون مجوز کانابیس

این هفته، شهر شروع به تشکیل پرونده قضایی علیه آن کرد داروخانه های بدون مجوز و صاحبخانه های آنها. یکی از دعاوی قضایی که نمونه خوبی از تاکتیک ها و استراتژی هایی است که شهر از آن استفاده می کند شهر نیویورک در برابر زمین و ساختمان معروف به خیابان اول 14، و همکاران.، شماره فهرست: 450378/2023 (“زمین ساختمان”.) شکایت ادعا می کند که افسران پلیس مخفی و زیر سن قانونی در سه ،ت در ماه دسامبر در هر یک از مغازه ها ماری جوانا ،یده اند و آن مکان ها مجوز CAURD برای فروش ماری جوانا نداشته اند.

در هر پرونده، شهر از مالکان و صاحبان فروشگاه ها جریمه های مالی می خواهد. شهر بر همان قو،ن مزاحمت عمومی متکی است که معمولاً در مواقعی که صاحبخانه از ا،اج مستاجر، که ، خانه ها و انبارهای مواد مخدر را اداره می کنند، امتناع می کند یا ناتوان می شود، استفاده می شود. مطابق بخش 7-703 در قانون اداری، ” مزاحمت عمومی” شامل ساختم، است که به منظور ،ب و کار، فعالیت یا بنگاه اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرد که طبق قانون مجوز ندارد. همانطور که صاحبخانه ها (و همه) احتمالاً می دانند، پردازش، توزیع برای فروش یا فروش هر گونه حشیش یا محصول شاهدانه در داخل ایالت بدون دریافت مجوز یا مجوز مجاز توسط قانون غیرقانونی است.

دعوای ساختمان زمین

که در ساختمان زمین، شهر ادعا می کند که مالک مالک، اجاره، استفاده، نگهداری یا اداره محل موضوع به ،وان مک، است که در آن حشیش بدون مجوز CAURD همانطور که توسط قانون لازم است به فروش می رسد. اشاره می کند که در حال حاضر، تنها نوع مجوزی که فروش حشیش در ایالت نیویورک را مجاز می کند، مجوز CAURD است. شهر همچنین اظهار می دارد که مستأجر/اپراتور(های) متهم محل موضوع، موظف است از فروش غیرمجاز حشیش در محل مورد نظر آگاه باشد، و یک شرکت مسئول رفتار نمایندگان خود است. یا کارکنان) که از طریق آنها تجارت خود را انجام می دهد – تا زم، که در محدوده اختیارات خود، واقعی یا ظاهری عمل کنند.

شهر به دنبال یک حکم است: الف) دستور دائمی چنین مزاحمت های عمومی. ب) هدایت کلانتر برای توقیف و حذف کلیه مواد، تج،ات و ابزار مورد استفاده در ایجاد و نگهداری مزاحمت عمومی. ج) هدایت فروش این اموال توسط کلانتری؛ و د) بسته شدن محل موضوع برای مدت یک (1) سال از تاریخ ارسال حکم. شهر همچنین به دنبال قضاوتی علیه متهمان است که به هر متهم به ازای هر روزی که چنین متهمی عمداً مزاحم عمومی را انجام داده، حفظ کرده یا اجازه داده است، یک هزار دلار (1000 دلار) جریمه بپردازد.

بعد چه اتفاقی می افتد

از منظر مدیریت برنامه، دیدن جدی گرفتن اجرای آن دلگرم کننده است. ما به طور دوره‌ای مستند کرده‌ایم که چگونه عدم اجرای قانون در کالیفرنیا، برای مثال، پویایی ناعادلانه‌ای را برای اپراتورهای سازگار ایجاد کرده است و مستقیماً به مشکلات آن برنامه کمک می‌کند.

تماشای این دعوای قضایی و دیدن اینکه آیا چنین شکایت‌هایی «اثر دل،اش» مطلوب را بر داروخانه‌های بدون مجوز حشیش در سراسر شهر نیویورک دارند، جالب خواهد بود.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/new-york-city-sues-unlicensed-cannabis-dispensaries-and-landlords/