شهر نیویورک از داروخانه ها و صاحبخانه های شاهدانه بدون مجوز شکایت می کند: به روز رسانی پرونده


همانطور که در اینجا بحث کردیم، در فوریه 2023، شهر نیویورک شروع به تشکیل پرونده قضایی علیه صاحبخانه ها و مستاجران داروخانه های بدون مجوز حشیش کرد. یکی از دعواهای حقوقی که برجسته است، حق دارد شهر نیویورک در برابر زمین و ساختمان معروف به خیابان اول 14، و همکاران.شماره فهرست: 450378/2023 (اقدام زمین سازی”). در اقدام ساختمان سازی زمین، شهر ادعا می کند که افسران پلیس مخفی، زیر سن قانونی در سه ،ت در ماه دسامبر در هر یک از مغازه ها ماری جوانا ،یدند و آن مکان ها مجوز CAURD برای فروش ماری جوانا نداشتند.

در هر پرونده، شهر جریمه های مالی هم از صاحبخانه و هم از صاحبان فروشگاه می خواهد. در اقدام ساختمان سازی زمین، شهر علاوه بر این به دنبال توقف دائمی محل موضوع واقع در خیابان فیست 14، طبقه همکف («محل”) از استفاده برای فروش حشیش. شهر به همان قو،ن مزاحمت عمومی متکی است که معمولاً در مواقعی که صاحبخانه از ا،اج مستاجر، که ، خانه ها و انبارهای مواد مخدر را اداره می کنند، امتناع می کند یا ناتوان می شود، استفاده می شود.

اقدام زمین سازی

از آنجایی که دادخواست ساختم، زمین تشکیل شده است، شهردار برای اثبات علت، دستور اضطراری و درخواست دستور منع موقت و قرار موقت تعطیل علیه متهمان این پرونده را صادر کرده است. در حمایت از پیشنهاد خود، شهر ادعا می‌کند که بر اساس بخش 7-707 قانون اداری شهر نیویورک، متهمان باید از انجام، نگهداری، عملیات یا اجازه دادن به مزاحمت عمومی – فروش بدون مجوز حشیش – در داخل شهر منصرف شوند. محل.

دستور موقت

در 27 فوریه 2023، دادگاه حکمی را صادر کرد دستور موقت که از جمله:

(الف) مستاجرین را از انجام، نگهداری، بهره برداری یا اجازه استفاده، اشغال یا بهره برداری از محل برای فروش حشیش بدون مجوز لازم تا زمان تعیین تکلیف، منع می کند.

(ب) مستاجرین را از استفاده یا اشغال اماکن برای هر گونه استفاده یا عملیات تجاری تا زمان تعیین تکلیف منع می‌کند.

(ج) به مستاجرین و صاحبخانه دسترسی محدود به محل را تنها برای انجام بازرسی از اماکن، انجام تعمیرات و/یا اصلاحات، یا حذف اموال در محل اعطا می‌کند و در انتظار دستور بعدی این دادگاه، اجازه بازگشایی در مارس خواهد داشت. 23, 2023; و

(د) به اداره پلیس شهر نیویورک (“NYPD”) دستور می دهد تا تمام اقدامات معقول لازم را برای اجرای این دستور انجام دهد، که شامل قرار دادن بیش از یک (1) اخطار دستور بسته شدن جزئی و یک (1) دستور منع موقت است. اطلاع.

در این دعوای قضایی کانابیس بدون مجوز چه اتفاقی می افتد؟

قرار بود این دادخواست در 12 آوریل 2023 استماع شود. با این حال، هیچ یک از متهمان هیچ مخالفتی با این طرح ارائه ن،د. به این ترتیب، این درخواست مجدداً توسط دادگاه به 26 آوریل 2023 موکول شد. در طول دوره تعویق اضافی، دادگاه به اجرای دستور ادامه خواهد داد و از استفاده از محل به هر طریقی غیر از انجام تعمیرات یا بازرسی محل جلوگیری می کند. .


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/new-york-city-sues-unlicensed-cannabis-dispensaries-and-landlords-case-update/