طرح دعوای افترا به دلیل یافتن مستند کندریک بل


از شکایت ثبت شده امروز در بل در مقابل پولاک (عدد پاراگراف حذف شده است):

در 30 ژوئیه 2021، فیلم مستند Finding Kendrick Johnson («فیلم مستند») برای اولین بار منتشر شد و تا 27 دسامبر 2021، برای کاربران اینترنتی در دسترس بود تا در چندین پلتفرم آنلاین پخش شود. مستند داستان قتل کندریک جانسون (“مرگ”) دانش آموز دبیرستان کانتی لاندز را روایت می کند که جسدش در یک تشک ورزشی پیچ خورده در سالن ورزشی دبیرستان در ژانویه 2013 کشف شد.

متهمان بدخواهانه از مرگ اسرارآمیز Decedent و تصاویر و جنجال های پیرامون مرگ Decedent برای ساختن یک روایت کاملاً نادرست و سود مالی سوء استفاده ،د و زنگ ها را به ،وان نسخه های امروزی ،، که مسئول یکی از وحشیانه ترین و بدنام ترین جنایات نفرت در آمریکا هستند، ساختند. فیلم مستند نشان می دهد که مرگ مرحوم یک قتل بوده است. فیلم مستند همچنین نشان می‌دهد که قتل نتیجه اعمال جنایتکارانه برایان و براندن، دو دانش‌آموز دیگر دبیرستان کانتی لوندز بوده است که در حوالی زمان مرگ او با Decedent “مشکلات” داشتند. متهمان تز اصلی فیلم را ارائه می‌کنند که این است که قتل مرده تکرار دوم از قتل وحشتناک و نژادپرستانه امت تیل است.

[T]او یک تئوری توطئه را منتشر می کند که مرگ مرد مرده به طور نادرست یک تصادف تلقی شده است، و ادعا می کند که ریک، پدر برایان و براندن، که به ،وان یک مامور اف بی آی کار می کرد، درگیر یک عملیات سرپوش گذاشتن برای پنهان ، مشارکت پسرانش در این ماجرا بود. قتل متوفی

فیلم مستند همچنین بیان می کند که ریک با شاهدان احتمالی ملاقات کرده و آنها را مرعوب کرده است. فیلم مستند همچنین نشان می‌دهد که ریک از ارتباطات FBI خود سوء استفاده کرده است تا تمرکز تحقیقات را از پسرانش بگیرد تا دخالت آنها در قتل Decedent را پنهان کند. فیلم مستند همچنین به دروغ ادعا می کند که ریک پس از کشف شواهدی از “فساد” او در رابطه با تحقیقات و، دادگستری مجبور به استعفا از سمت خود شد.

ادعای منتشر شده در فیلم مستند مبنی بر اینکه برایان، با کمک براندن، نقشی در مرگ مرده بازی کرده است، برای هر ،ی که تحقیقی در مورد حقایق مربوط به مرگ ناگوار و مرموز مرد انجام داده است، آشکارا نادرست است.

البته این ادعاها فقط ادعاهای موجود در شکایت است (و فقط برخی از ادعاها؛ شکایت طول، است). خواهیم دید در دادگاه چه اتفاقی برای پرونده می افتد.


منبع: https://reason.com/volokh/2022/11/22/libel-lawsuit-filed-over-finding-kendrick-bell-do،entary/