عدالت کیفری و خدمات حمایتی غیرانتفاعی که در روز سه شنبه در نظر گرفته می شوند


امروز است هدیه دادن سه شنبه، یک کمپین سالانه برای تشویق “سخاوت افراطی” به اه، خیریه در سراسر جهان.

در اینجا فهرست مختصری از برخی سازمان‌های مختلف در داخل و اطراف فضای کیفری و حقوقی ارائه می‌شود و بر روی طرح‌های اجتماعی کار می‌کنند که باید در نظر گرفته شوند:

پاسخ به تماس یک سازمان غیرانتفاعی است که کمک های مالی و سایر حمایت ها را به خانواده های اولین امدادگران در نیویورک که در حین انجام وظیفه کشته شده اند ارائه می کند.

بانک تلفن همراه 911 هم کمک های مالی و هم کمک های مالی تلفن های همراه جدید و مستعمل را برای حمایت از ماموریت خود برای ارائه تلفن های اضطراری به قرب،ان قاچاق انسان و آزار خانگی می پذیرد.

افق امن از بازماندگان خشونت و سوء استفاده از جمله کودکان و مراقبان از طریق کار با خط تلفن، مشاوره، تهیه غذا، هماهنگی مسکن و ترویج عدالت برای قرب،ان جنایت و سوء استفاده حمایت می کند.

داوطلبان آمریکا-نیویورک بزرگ یک سازمان ضد فقر است که برای پایان دادن به بی خانم، در منطقه نیویورک تلاش می کند و به افرادی که بی خانم، را تجربه می کنند و در معرض خطر قرار دارند خدمات و پشتیب، ارائه می دهد. می تو،د به سازمان ملی مراجعه کنید اینجا. VOA-ReST 4 اولین پاسخ دهندگان برنامه های آنلاین آموزش قدرت تاب آوری و جلسات گروهی را برای اولین پاسخ دهندگان در سراسر کشور ارائه می دهد.

انجمن فورچون برای حمایت از ورود مجدد موفق برای افرادی که قبلاً زند، شده‌اند و ترویج جایگزین‌های حبس، ارائه خدمات استخدامی، آموزش، درمان و خدمات مختلف دیگر به افراد زند، سابق و خانواده‌هایشان فعالیت می‌کند.

پروژه مجازات یک سازمان تحقیقاتی و حمایتی است که بر پاسخ های “موثر و انس،” به جرم متمرکز است.

پروژه بی گناهی یک سازمان غیرانتفاعی مستقل است که برای آزادی افراد بی گناه و جلوگیری از محکومیت های نادرست تلاش می کند.

عدالت برابر ایالات متحده آمریکا سازم، است که بر پاسخ‌هایی به خشونت متمرکز است که چرخه‌های تروما را از بین می‌برد آموزش پلیس آگاهی از تروما.

و در سرتاسر کشور، گروه‌ها، انجمن‌ها و سازمان‌های محلی کمک‌های مالی را می‌پذیرند (گاهی اوقات توسط شرکا دو یا سه برابر می‌شود) تا شرایط جامعه و سایر اه، را بهبود بخشند.

آیا سازمان دیگری دارید که می خواهید برجسته کنید؟ آنها را در نظرات بگذارید یا به آن ایمیل بفرستید گزارش جنایت گزارش جرم نیز هست پذیرش کمک های مالی به ،وان بخشی از کمپین اهدایی Newsmatch ما، که در آن کمک‌های مالی شما برای حمایت از عملیات غیرانتفاعی ما توسط شرکای Newsmatch و بنیاد خانواده Loud Hound سه برابر خواهد شد.

علاوه بر این، USAToday یک پروفایل اجرا کرد در کمپین #هدیه سه شنبه و الف نظر قانع کننده با در نظر گرفتن اینکه چگونه به اثربخشی موسسات خیریه و غیرانتفاعی در این هفته رتبه بندی می کنیم. WILX خارج از میشیگان با تروی بیکر نماینده BBB در این مورد صحبت کرد اجتناب از تماس گیرندگان “کلاهبرداری خیریه”. و سایر کلاهبرداری ها در حین بررسی کمک های مالی در طول روز سه شنبه و بقیه سال.


منبع: https://thecrimereport.org/2022/11/29/giving-tuesday/