لیست وکلای دادگستری استان اصفهان وکیل اصفهان

من از آقای محمد امین شاهنگیان برای مشاوره طلاق و مهریه کمک گرفتم و ایشون در اسرع وقت و بسیار با صبر و حوصله جواب بنده رو دادند. دعاوی کیفری ( از جمله ضرب و جرح عمدی، تخریب عمدی ، کلاهبرداری و انتقال مال غیر، قصور پزشکی، توهین و تهدید، جرایم رایانه ای). لطفا در هنگام تماس اعلام کنید از سامانه وکیل نوین با ایشان تماس گرفته اید تا وکیل پاسخگوی شما باشند. ایشان تا کنون بیش از ۵۰ دوره علمی، آموزشی برگذار کرده اند و به واسطه رشته تحصیلیشان بیشتر تمایل به قبول پرونده در گرایش کیفری من جمله؛ پرونده های قتل، آدم ربایی، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت و… را دارند.

در مدت 8 سال سابقه وکالت خویش خدمات وکالتی مثل نوشتن اوراق قضایی، مشاوره حضوری و غیر حضوری، قراردادها و اخذ پرونده داشته است. علی اکبر خسروی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، دارای چندین سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اسناد رسمی و تجاری، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، ملکی و … می‌باشد. از خدمات وکالتی آقای خسروی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری که مشاوره با پرداخت هزینه می‌باشد، اشاره کرد. برخورد و رفتار شایسته، رازدار بودن، راه حل دهنده بودن، پایبندی به زمان، فن بیان و گفتاری شیوا و رسا از خصوصیات این وکیل نمونه است که باعث شده اقای کلانتر در زمره بهترین وکیل اصفهان قرار گیرد. دارای شماره پروانه 162 که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1377 صادر شده است. آقای بابا شاهی دارای خدمات وکالتی مانند قرارداد، اخذ پرونده و مشاوره حضوری می‌باشد که مشاوره با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است.

وجود یک جلسه مشاوره و صحبت کردن به طور خصوصی نیز می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. جلسه‌ای که در آن می‌توانید وکیل موردنظر را از نزدیک شناخته و سوالات خود را از او بپرسید. افراد زیادی نمی‌توانند وقت و انرژی لازم را صرف فهمیدن و درک کامل صحبت‌های طرف مقابل کنند. وقتی واقعاً گوش‌های خود را باز می‌کنید، احتمالاً خواهید فهمید که افراد حتی بیشتر از آنچه فکر می‌کنید به شما اطلاعات می‌دهند. گوش دادن به صحبت‌های موکلان، گوش دادن به صحبت‌های شاهدان، استماع مشاوره مخالف و گوش دادن به دادگاه می‌تواند تفاوت بین برنده شدن و باختن پرونده باشد. وکلای عالی همه اطلاعات مربوطه را از این طریق می‌گیرند، آن را موشکافی کرده و برنامه عملیاتی ایجادمی‌کنند.

  • بدون شک با همراهی بهترین وکیل اصفهان، برای رویارویی با مشکلات قضاییتان، بهترین مسیر را تجربه خواهید کرد.
  • در ادامه سایت برترین وکیل همراه ما باشید تا 10 وکیل خوب در اصفهان را معرفی کنیم.
  • ابتدا وکلا باید پرونده افراد را به دقت مطالعه کرده و با آنها صحبت کنند تا از جوانب و جزئیات کامل پرونده مطلع شوند.
  • اولین و مهمترین قدم در شروع پرونده شما یافتن شماره تلفن وکیل خوب در اصفهان و انتخاب یک وکیل خوب ، باسواد و باتجربه است.
  • در دادداک این امکان فراهم شده تا چنانچه در جستجوی وکیل دعاوی تجاری در اصفهان هستید، بتوانید اطلاعات تماس وکلای متخصص دعاوی تجاری در اصفهان را ملاحظه نموده و برای اعطای وکالت به دفتر کار ایشان مراجعه و یا برای دریافت مشاوره حقوقی با منشی دفتر ایشان جهت رزرو نوبت تماس حاصل نمایید.

وی با داشتن قدرت داوری می تواند با وجود آن که اطلاعات محدودی در یک زمینه وجود دارد به یک نتیجه یا فرضیه‌ی منطقی و معقول دست یابد. همچنین چنین وکیلی باید نسبت به نظریات خود نیز نگاهی نقادانه داشته باشد و نقاط ضعف آن را بشناسد تا بتواند مانع از آن شود که طرف مقابل در دعوی استدلال های او را زیر سوال ببرد. زیرا وکیلی برای شما مناسب است که به راحتی به او اعتماد کنید و مشکلات خود را به وکیل خود بگویید و از افشای اسرار خود نترسید. با این روش می توانید از موضوعی که به وکیل سپرده اید اطمینان کامل داشته باشید. زیرا او موارد زیادی مشابه شما داشته و مهارت های زیادی در این زمینه کسب کرده است. از عنوان‌های حرفه‌ای وی می‌توانیم به مدیریت موسسه حقوقی اشاره کنیم.

بهترین وکیل طلاق توافقی تهران را لیست 5تایی بشناسید!!

به علاوه مهدی علیجانی، بهترین وکیل مردمی و بین‌المللی در اصفهان، با توجه به این موضوع خاص امکان درج سوالات در قسمت نظرات را برای شما فراهم کرده است. از امور مربوط به خانواده می‌توان به بحث نفقه، مهریه و تمکین اشاره کرد. در صورتی که خانواده‌ای از هم متلاشی شود و طلاق اتفاق بیوفتد، بحث حضانت فرزندان نیز به دعاوی قبلی افزوده می‌شود.

خدمات مشاوره حضوری و غیرحضوری

ایشان یکی از وکلایی می باشند که روند پیشرفت پرونده را به صورت کامل در اختیار موکل خود قرار می دهند و تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا پرونده در زمان کمی به نتیجه مطلوب برسد. پرونده هایی که توسط ایشان قبول می شود شامل دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی و … است. مطمئنا انتخاب بهترین وکیل اصفهان از میان تعداد زیادی وکیل که در این شهر حضور دارند، سخت خواهد بود. به همین سبب در این مقاله تمام تلاش خودمان را کرده ایم تا وکلای اصفهان را معرفی کنیم.

وکیل و موکل چه تعهداتی نسبت به یکدیگر دارند؟

دوست عزیز خدمات مشاوره به صورت حضوری و غیرحضوری و مشاوره فوری امکان پذیر هست. وکیل و موکل در مقابل یکدیگر وظایف و تعهداتی بر عهده دارند که باید آن ها را انجام دهند. به عنوان مثال وکیل متعهد در اصفهان تعهد دارد که تمام تلاش خود را بکار بگیرد تا از حقوق موکل خود دفاع کند و سعی کند حقوق ضایع شده وی را پس بگیرد. در مقابل وظیفه‌ای که موکل در برابر وکیل دارد این است که حق الوکاله وکیل را بپردازد و مدارکی که وکیل تقاضا می کند را با وی در میان بگذارد.

حمیدرضا مجیری وکیل خوب در اصفهان، دارای مدرک کارشناسی ارشد، با ۱۵ سال سابقه کار وکالت، که از سال ۱۳۸۶ شروع به فعالیت نموده و برای پیشبرد پرونده های حقوقی،کیفری،خانوادگی و ثبتی خود در شهر اصفهان و هر کجای کشور هستید. امکان بررسی سوابق کاری وکلای حرفه ای تجارت بین الملل اصفهان در دادداک نیز در این سامانه فراهم شده است. خانم پارسا وکیل رسمی دادگستری و دارای پروانه پایه یک وکالت در اصفهان هستند.

البته گاهی طلاق واقعا راهکاری سازنده است اما در برخی از موارد نیز زوجین می توانند با دریافت مشاوره‌های مناسب زندگی خود را ادامه دهند. اما برخی افراد حتی با کوچکترین مشکل حقوقی به کارشناس حقوقی مراجعه می کنند و از مزایای آن از جمله جلوگیری از اطاله دادرسی، پیگیری وکیل به جای موکل در مراجع قضایی و استفاده از راهکارهای قانونی مناسب برخوردار شوند. تجربه نشان داده است که اکثر افراد به ویژه افراد دارای منزلت بالا پس از حضور در جلسات خانواده به دلیل درگیری های لفظی و تنش های عصبی از حضور در جلسات و عدم دریافت وکیل اظهار پشیمانی می‌کنند. زیرا حضور یک وکیل مجرب اغلب شما را از طرح موضوعات بی اساس باز می دارد. وکیل کیفری اصفهان می‌تواند با تنظیم شکایت و تعیین جرم ارتکابی، اقدامات قضایی با حضور در کلانتری و دادسرا و عدم مواجهه شاکی با متهم، کلیه اقدامات از جمله مراحل مقدماتی بدوی تجدید نظر را انجام دهند. متأسفانه برخی از وکلا نسبت به موکل خود احساس مسئولیت ندارند و فقط به حق الوکاله دریافتی افراد توجه می کنند.