لیست وکلای دادگستری استان اصفهان وکیل اصفهان

حمیدرضا مجیری وکیل خوب در اصفهان، دارای مدرک کارشناسی ارشد، با ۱۵ سال سابقه کار وکالت، که از سال ۱۳۸۶ شروع به فعالیت نموده و برای پیشبرد پرونده های حقوقی،کیفری،خانوادگی و ثبتی خود در شهر اصفهان و هر کجای کشور هستید. امکان بررسی سوابق کاری وکلای حرفه ای تجارت بین الملل اصفهان در دادداک نیز در این سامانه فراهم شده است. خانم پارسا وکیل رسمی دادگستری و دارای پروانه پایه یک وکالت در اصفهان هستند.

  • فروش مال غیر خیانت در امانت جعل و استفاده از سند مجعول و همچنین پرونده های متعدد ثبت من جمله تقاضای صدور اجراییه پیگیری و انجام مزایده دارای سابقه می باشد و اینگونه دعاوی را به تیم حقوقی ایشان ارجاع نمایید.
  • مهارت در نوشتن و رساندن صحیح مطلب ( مخصوصا در دادخواست اولیه) از مهمترین ویژگی های یک وکیل خوب می باشد.
  • دعاوی حقوقی اغلب ماهیت پیچیده ای دارد و همه چیز به آن سادگی که به نظر می رسد نیست.
  • وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در حال حاضر در شهر اصفهان مشغول به فعالیت است.

دارای پروانه وکالت به شماره 922از کانون وکلای دادگستری که در سال 1386صادر شده است. خانم سالم دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. کارشناس حقوق قضایی، دارای 13 سال سابقه درخشان وکالت که به مدت 3 سال وکیل و مشاور حقوقی شرکت بیمه رازی استان اصفهان بوده است. دارای پروانه وکالت به شماره 1457 از کانون وکلای دادگستری که در سال 1387 صادر شده است. آقای شبیه گردان دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است.

وجود یک جلسه مشاوره و صحبت کردن به طور خصوصی نیز می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. جلسه‌ای که در آن می‌توانید وکیل موردنظر را از نزدیک شناخته و سوالات خود را از او بپرسید. افراد زیادی نمی‌توانند وقت و انرژی لازم را صرف فهمیدن و درک کامل صحبت‌های طرف مقابل کنند. وقتی واقعاً گوش‌های خود را باز می‌کنید، احتمالاً خواهید فهمید که افراد حتی بیشتر از آنچه فکر می‌کنید به شما اطلاعات می‌دهند. گوش دادن به صحبت‌های موکلان، گوش دادن به صحبت‌های شاهدان، استماع مشاوره مخالف و گوش دادن به دادگاه می‌تواند تفاوت بین برنده شدن و باختن پرونده باشد. وکلای عالی همه اطلاعات مربوطه را از این طریق می‌گیرند، آن را موشکافی کرده و برنامه عملیاتی ایجادمی‌کنند.

اینفو گرافیکهای حقوقی

دوست عزیز خدمات مشاوره به صورت حضوری و غیرحضوری و مشاوره فوری امکان پذیر هست. وکیل و موکل در مقابل یکدیگر وظایف و تعهداتی بر عهده دارند که باید آن ها را انجام دهند. به عنوان مثال وکیل متعهد در اصفهان تعهد دارد که تمام تلاش خود را بکار بگیرد تا از حقوق موکل خود دفاع کند و سعی کند حقوق ضایع شده وی را پس بگیرد. در مقابل وظیفه‌ای که موکل در برابر وکیل دارد این است که حق الوکاله وکیل را بپردازد و مدارکی که وکیل تقاضا می کند را با وی در میان بگذارد.

لیست 10 تا از بهترین وکیل طلاق در شیراز [ آپدیت 1401 ]

به علاوه مهدی علیجانی، بهترین وکیل مردمی و بین‌المللی در اصفهان، با توجه به این موضوع خاص امکان درج سوالات در قسمت نظرات را برای شما فراهم کرده است. از امور مربوط به خانواده می‌توان به بحث نفقه، مهریه و تمکین اشاره کرد. در صورتی که خانواده‌ای از هم متلاشی شود و طلاق اتفاق بیوفتد، بحث حضانت فرزندان نیز به دعاوی قبلی افزوده می‌شود.

به دلیل شهرت و اعتبار پدر و برادر ، ایشان به همان شغل خانوادگی خود روی آورده و سال های متمادی برای احقاق حق در محاکم حقوقی و کیفری و خانوادگی مشغول به کار می باشند. یا با اعطای وکالت به ایشان از صفر تا صد پرونده با ارائه بهترین راهکار برای حصول نتیجه دلخواه و پیگیری و تلاش زیاد و دلسوزانه و اطلاع رسانی مکرر به موکل در کنارتان همیشه خواهند بود و حقوق شما را احیا خواهند کرد. دعاوی حقوقی ( ازجمله امور حسبی تحریر و تقسیم ترکه، مطالبه سهم الارث، مطالبه ثمن و اسناد تجاری ، ابطال قرارداد و وجه التزام سنگین و همچنین امور مرتبط قراردادها مانند الزام به انجام تعهدات قراردادی). اگه شما هم سابقه همکاری با این وکلا رو داشتید، خوش حال میشم نظرتون رو برام بنویسید، شاید بتونیم در حل یه مشکل از یه هم وطن اصفهانیمون یا هرکسی که در اصفهان نیاز به وکیل داره و نمیدونه کدوم وکیل جزو بهترین ها هست، کمک کرده باشیم. کد اصفهان یا پیش شماره تلفن اصفهان ۰۳۱ میباشد جهت تماس با وکیل ها و شماره تلفن ثابت آنها می‌توانید کد ۰۳۱ را بگیرید. در لیست بالا میتوانید شماره تلفن ثابت وکیل های اصفهان را مشاهده نمایید.