لیست 10 تا از بهترین وکیل ایران️【آپدیت1401】-وکیل نجفی

در پرونده طلاق ممکن است هر دو نفر در یک کشوری غیر از ایران، خانم در یک کشور و آقا در کشور دیگر یا یکی از زوجین در ایران و دیگری خارج از کشور باشند. سلام.بسیاری از موکلین همانند شما در خارج از کشور میباشند و از طریق وکالت کنسولی میتوانید به وکلای دادگستری اعطای وکالت نمایید.شما همچنان میتوانید از طریق برنامه واتس اپ به وکلا پیام دهید و با آنها در ارتباط باشید و مدارک و مشکل خود را برایشان ارسال کنید تا مدارک شما بررسی شود. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت مشاوره های تلفنی و حضوری با شماره تماس وکلا تماس حاصل فرمایید.

  • وکالت باید در امری داده شود که خود موکل بتواند آن را بجا آورد وکیل هم باید کسی باشد که برای انجام آن امر اهلیت داشته باشد .
  • برای اطلاع از نحوه دریافت مشاوره از وکلای معرفی شده در این سایت، با شماره تلفن وکیل تماس بگیرید.
  • حق ‌الوکاله بهترین وکیل تابع قرارداد و یا تعرفه ی قانونی است؛ البته برخی معیارها نیز در میزان حق الوکاله تأثیر دارد؛ مانند حسن شهرت و اعتبار وکیل، تحصیلات تکمیلی او و پیچیدگی پرونده و غیره.
  • وکیل دعاوی بین المللی در واقع وکیلی است که پروانه وکالتش را از کانون وکلای دادگستری ایران اخذ کرده و علاوه بر تخصص و اشراف بر مواد قانونی و حقوق ایران، به قوانین و مقررات کشورهای دیگر نیز آشنایی دارد به طوری که در صورت تعارض قونین ایران و کشورهای دیگر، می تواند به حل این تعارض بپردازد.
  • ما از اطلاعات شما تنها در جهت بهبود کالاهای خود استفاده می کنیم و آن هارا با هیچ شخص یا سامانه ثالث به اشتراک نخواهیم گذاشت.

دو حوزه بیشترین درامد را در حوزه وکالت دارد و یک وکیل میتوانید بیشتر با قبول این دونوع پرونده درآمد بیشتری را کسب کند . در صورتی که ایرانی هستید و به هر دلیل خارج از کشور زندگی می کنید و دغدغه یا مسئله یا مشکل در ایران دارید می توانید کلیه امور حقوقی و قضائی خود و نیز اداره امور اموالتان که در ایران است و نیز خرید و فروش و اجاره اموال و املاکتان و یا هرنوع اقدام و عمل حقوقی و قضاوی خود را به ما بسپارید. برای ثبت نام و ورود آدرس سایت مجله خبری وکیل mikhak.mfa.gov.irرا در مرورگر دستگاه خود جستجو کرده و پس از ورود به صفحه اصلی سامانه میخک، گزینه ” ورود به سامانه ” را انتخابی کرده و سپس، اطلاعات خواسته شده را در کادرهای مربوطه وارد نمایید. منظور از توانستن توانایی حقوقی است نه توانایی مادی و مفهوم آن گسترده تر از داشتن اهلیت است به عبارت دیگر موکل علاوه بر اهلیت باید توانایی انجام موضوع وکالت را داشته باشد توضیح آنکه وکالت باید در امری داده شود که خود موکل بتواند آن را بجا آورد .

. مشاوره آنلاین واتساپ

وکیل خوب باید همیشه پیگیر روند پرونده باشد و صرفا با تماس تلفنی و تاکید موکل پرونده را پیگیری نکند. بیشتر پرونده‌های معروف او در دفاع از اشخاص مشهور سیاسی است و یا مربوط به اتفاقات سیاسی و اجتماعی و مطبوعات می‌شود. این وکیل پرونده‌های خود را خیلی کمتر رسانه‌ای می‌کند و همیشه احتیاط را رعایت می‌کند. متاسفانه وکیل غلامعلی ریاحی پس از تحمل دوره‌ای بیماری سرطان، بعد از یک هفته ماندن در کما، روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ درگذشت. در این بیانیه که با عنوان “اکثریت مردم ایران نظام جمهوری اسلامی را دیگر نمی‌خواهند” منتشر شده هشدار داده‌ می‌شود که شهروندان با “ذات روحانیون حاکم آشنا شده‌اند و دیگر فریب دروغ‌ها و وعده‌های ایشان را نمی‌خورند و از آخوندها به انحاء مختلف و با ادبیات گوناگون می‌خواهند که بروند.” 2-مالک اصلی و اولیه ملک را شناسایی نماییم چرا که در اکثر دعاوی املاک میبایست مالک ملک نیز طرف دعوی قرار گیرد هرچند نام ایشان در قرارداد عنوان نگردیده باشد .

نحوه همکاری با گروه وکلای آسایش گستران

دکتر روحانی سابقه عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای مازندران را در کارنامه خود دارد و پس از ورود به کانون وکلای مرکز، آرای ایشان در ادوار ۲۹ الی ۳۱ به ترتیب ۶۶۶، ۹۷۸ و ۱۴۱۷ رای می‌باشد و این سیر صعودی نشان‌دهنده محبوبیت ایشان در بین وکلا می‌باشد و همچنین ریاست بر دانشگاه کانون وکلا را در دوره ۳۰ عهده‌دار بودند. مواضع و عملکرد دکتر روحانی، علیرغم وابستگی تشکلی، ایشان را فردی متعادل و اهل گفتمان نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد عضویت ایشان در هیئت مدیره و حتی هیئت رئیسه کانون مرکز می‌تواند به توازن و تعادل هر چه بیشتر آن کمک کند. وکالت دادگستری و وکالت حقوقی شغل و حرفه ای تخصصی است و قوانین داخلی کشورها تا حد زیادی با هم تفاوت دارد و حتی نحوه رسیدگی دادگاهها در کشورهای مختلف به موضوعات حقوقی، متفاوت است. اصولا وکلای دادگستری از جمله وکلای مستقر در ایران و وکلای ایرانی و به تعبیر دقیق تر وکیل دادگستری که در ایران تحصیل کرده و مجوز وکالت گرفته است، فقط نسبت به قوانین و مقررات داخلی کشور خود احاطه و اشراف دارند. البته در موارد محدودی مثل بعضی از دعاوی موضوع حقوق تجارت بین الملل و نیز حقوق جزای بین الملل و نیز حقوق بین الملل عمومی و قواعد حاکم بر سازمانهای بین المللی مقررات و قواعد مشترکی در عرصه بین المللی وجود دارد. وقتتون بخیر باشه.من میخواستم پرینت پیامک خطی که بنام خودم هست ولی خط دسته همسرمه، رو دربیارم، پرینت پیامک و مسج های دو سال پیش رو میخام دربیارم، ریزمکالمات رو درآوردم ولی پیامک ها رو نمیدونم چکار باید کرد.

بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!!

برای دریافت راهنمایی بیشتر به واتساپ دادنیک پیام دهید تا مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید. اگر در خارج از کشور زندگی می‌کنید و به دنبال وکیل در ایران هستید، می‌توانید از طریق واتساپ با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک در ارتباط باشید. وکلای دادنیک به صورت تخصصی در حوزه انواع امور حقوقی، ایرانیان خارج از کشور فعالیت می‌کنند. شما هم می توانید جهت مشاوره حقوقی ابتدایی با بهترین وکیل ایران با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و در صورت تمایل به دادن پرونده به گروه وکلای آریا دادیار به دفتر ما مراجعه کنید.