لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】 وکیل از ما-وکیل نجفی

حمل مواد مخدر و جرم های مرتبط با این موضوع نیز جرم است و قانون گذار، در قانون مجازات اسلامی و قانون مبارزه با مواد مخدر، مجازات های سنگینی را برای مرتکبین جرم حمل مواد مخدر، در نظر گرفته است. قبل از این که وکیلی را انتخاب کنید باید اطلاعات کاملی نسبت به آن داشته باشید و مطمئن شوید که وکیل انتخابی می تواند کارها و مشکلات حقوقی تان را به نفع شما حل کند. مثلا بهترین وکیل کیفری تهران با تجربه ای که در پرونده های مربوط به دعاوی کیفری دارد زمانی که از شما شکایت شود و مدرکی برای اثبات نباشد، یک وکیل خوب در تهران از حقوق شما دفاع کرده و بی گناهی تان را به دادگاه ثابت می کند. معمولا زمانی که به مشکلات حقوقی، خانوادگی، مالی، کیفری و … برخورد می کنیم در جستجوی بهترین وکیل تهران هستیم و در تلاشیم تا با انتخاب یک وکیل باتجربه، رای دادگاه را به نفع خود تغییر دهیم.

انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران در میان انبوهی از وکلا کار بسیار سختی است. به طور کلی می توان گفت که وکلای پایه یک دادگستری صلاحیت وکالت تمامی پرونده ها را دارند و در نوبه خود بهترین هستند، اما ما در این مقاله باید از میان آن ها 10 نفر را انتخاب کرده و به شما معرفی کنیم. در ادامه مقاله وکیل پایه یک دادگستری در تهران مجله خبری وکیل همراه ما در برترین وکیل باشید. بنابراین، وکیل باید تمام مواد قانونی و رویه محاکم و پیگیری پرونده های حقوقی و کیفری آشنا باشد. بهترین وکیل کسی است که علاوه بر تخصص و تجربه در مواردی که نیازی به طرح دعوا یا شکایت در دادگاه نیست، موکل را درگیر محاکم نکند. بهترین وکیل تهران، در این نوشته به معرفی بهترین وکیل تهران می پردازیم.

  • وکیل کیفری شخصی است که به علاوه داشتن پروانه وکالت، در حوزه‌ی پرونده های حقوقی مرتبط با دعاوی کیفری مانند سرقت، تهدید، آدم ربایی، قتل، کلاهبرداری تجربه و مهارت بالایی دارد.
  • متقاضیان با مراجعه به دفتر حقوقی ایران پارس اکسپرت و مشاوره حقوقی با یک وکیل مهاجرتی با تجربه، می توانند به طور قانونی به کشور مورد نظر خود مهاجرت کنند.
  • زن یا مرد بودن وکیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاک علم ، شهرت و حسن خلق اوست.

مجازات مربوط به مواد مخدر صنعتی به دلیل عوارض بالای مصرف آن، بیشتر می باشد. همان طور که اطلاع دارید هر نوع فعالیت در زمینه مواد مخدر جرم می باشد و مطابق قانون با مجرم برخورد می شود. دعاوی حقوقی وقتی مطرح خواهند شد که افراد بخواهند یا قصد داشته باشند که برای جبران خسارات های ناشی از نقض حقوق خویش دعوای حقوقی را اقامه نمایند. امروزه در جوامع ما بخش انبوهی از دعاوی که در کشور ایران مطرح خواهند شد در زمینه حقوقی می باشند.

نحوه مراجعه به وکیل تهران

یکی از مهم ترین کارکنان دیوان عدالت اداری قضات می باشند که استخدام و به کار گیری انها بر خلاف سایر کارکنان این سازمان قضائی دارای دشواری های بیشتری می باشد . به طور کلی براساس قانون آیین دادرسی و تشکیلات دیوان عدالت اداری معمولا قضات این سازمان به پیشنهاد ریاست قوه قضائیه منصوب می شوند. این قضات باید دارای ده سال سابقه کار قضائی بوده و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در رشته حقوق باشند . تفاوتی ندارد که از شرق یا غرب و شمال و یا جنوب تهران باشید هنگامی که با مشکلی مواجه شده‌اید و یا قبل از انعقاد هر قراردادی با وکلای مجرب ما مشورت کنید. موسسه‌ی حقوقی تهران وکیل با سابقه‌ی فوق درخشان و وکلای با تجربه‌ و با تبحرش می‌تواند بهترین روش‌ها و راه‌حل‌ها را با توجه به شرایط موکل به او ارائه دهد. موسسه حقوقی تهران وکیل، خدمات حقوقی مشاوره تخصصی وکالت، مشاوره حقوقی رایگان، با وکیل متخصص، قبول وکالت انواع ارزیابی و محاسبات حقوقی و سایر خدمات حقوقی را به متقاضیان، داخلی، خارجی ارائه می دهد.

رزرو مشاوره حضوری

بنابراین به راحتی می توان به چنین وکیلی اعتماد کرد و پرونده های قانونی مختلفی را به دست او سپرد. همانطور که میدانید شهر تهران بدلیل کثرت جمعیت در زمینه دعاوی حقوقی هم نسبت به بقیه شهر ها حجم بیشتری از پرونده های حقوقی را دارد. انتخاب بهترین وکیل در تهران از مهم‌ ترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر گرفت. اولین قدم در هر پرونده قضایی انتخاب بهترین وکیل بخصوص در تهران است. به جای گذراندن ساعت‌ ها وقت در دادگاه و سردرگم شدن بهتر است که همان ابتدا یک وکیل متخصص و باتجربه را انتخاب کنید.

برای جستجوی وکیل چه فاکتورهایی باید مدنظر قرار گیرد؟

یکی از روش‌های معمول در انتخاب وکلای دادگستری همین روش وکیل تهران انتخابی است و اغلب متقاضیان، وکیل خود را به صورت انتخابی تعیین می‌نمایند. مدارک کارشناسی حقوق مدرک پایه است و سایر فارغ‌التحصیلانی که مدرک کارشناسی سایر رشته‌ها را دارند، حتی اگر مدرک کارشناسی یا دکترای آن‌ها حقوق باشد، نمی‌‎توانند در این آزمون شرکت کنند. دانشجویانی که مدرک کارشناسی ناپیوسته اخذ نموده اند برای اجازه شرکت در آزمون، دروس دوره کارشناسی را در کاردانی پاس کرده باشند. در هنگام ثبت نام، سن داوطلب در حوزه قضایی تهران از ۴۰ سال و در سایر حوزه‌ها از ۵۰ سال تجاوز نکند. وکیل پایه یک دادگستری برای برقراری عدالت و برای احقاق حقوق آحاد جامعه در محاکم قضایی، فعالیت خود را انجام می‌دهند.