لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】 وکیل از ما-وکیل نجفی

وکلای دادگستری دانش و تجربه کافی در زمینه حل تمامی پرونده های قضایی را دارند و بهترین مشاوره ها را به موکل خود ارائه می دهند. در این مقاله هم برای راحتی شما سعی کرده ایم وکلایی که کارکشته هستند را معرفی کنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد سوابق آن ها تا انتهای مقاله همراه ما در برترین وکیل باشید. در سامانه ی دادسان شما می توانید از تخصص وکلای تهران استفاده کرده و از بهترین وکیلی که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما متخصص است در تهران مشاوره بگیرید. وکلای تهران در طیف گسترده ای از امور حقوقی در حال فعالیت هستند که این امر، انتخاب بهترین وکیل تهران که در زمینه ی موردنظر شما نیز متخصص باشد را مشکل خواهد کرد. دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص تهران انتخاب وکیل مناسب تهران را برای شما تسهیل می نماید.

چندتا کامنتی که بالا نوشته شده نشان از این داشت که متاسفانه بیشتر مردم با وظایف وکیل آَشنایی ندارند. اکثر مردم، علت عدم نتیجه مطلوب گرفتن در پرونده را، شخص وکیل می دانند و یا حتی در مورادی بیان می کنند که وکیل با طرف مقابل زد و بند داشته است، لطفا دقت بفرمایید که حکم و نتیجه پرونده به دست قاضی محترم دادگاه هست و این قاضی است که تصمیم میگیرد نه وکیل. حتی اگر دو طرف پرونده هم به توافق و تفاهم رسیده باشند، تاثیری در نظر دادگاه نخواهد داشت. این تصویر غلط باید از ذهن مردم پاک شود و بدانند که اثر به قریب به اتفاق وکلا، بسیار زحمت کش و درستکار و متعهد به موکل هستند و تمام تلاش خود را برای پرونده موکل انجام می دهند. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند.

  • و بر مبنا تخصص در قسمت موضوع حقوقی فرم در خواست وکیل رو انتخاب کن که بر مبنای اون تلفن وکیل متخصص توسط سیستم اتومات به شما ارسال بشه.
  • شاید سوالی که می‌پرسید به نظر شما یا اطرفیانتان پشت پا افتاده و بی اهمیت باشد ولی یادتان باشد وکیل اینجاست تا به شما کمک کند هیچ برگه‌ای را بی دلیل و بدون علم کافی از مفاد آن امضا نکنید.
  • در بحث دعاوی کیفری صرفا متهم می تواند درخواست وکیل تسخیری نماید و در دعاوی حقوقی هم خواهان هم خوانده می توانند هر دو درخواست وکیل معاضدتی داشته باشند.

قابل توجه است که وکیل تنها برای اقامه دعوا و دفاع از حقوق خود در دادگاه‌ها نمی‌باشد بلکه وکیل به واسطه داشتن دانش و تسلط حقوقی، می‌تواند بسیاری از مشکلات حقوقی را برطرف کند. همچنین وکلا می‌توانند در جلوگیری از مشکلات حقوقی ، با ارائه مشاوره به همگان موثر واقع شوند. همان طور که می‌دانید دعاوی کیفری جزیی از دعاوی حقوقی هستند که مستلزم صدور کیفرخواست (چه از نوع دعاوی قابل گذشت چه غیر قابل گذشت) می‌باشند، و به واسطه وکیل کیفری قابلیت پیگیری و رسیدگی دارند. هر فردی برای دفاع از حقوق خود در دعاوی کیفری نیازمند استفاده از وکلای کیفری می‌باشد. همان طور که می‌دانید مسائل قضایی حوزه‌های مختلف و وسیعی دارد و هرکدام از این مسائل پیچیدگی‌هایی دارد که یک وکیل پایه یک دادگستری نمی‌تواند در تمامی زمینه‌های آن تسلط داشته باشد و لازم است که برای هریک از این موضوعات تجربه‌های مختلفی دارا باشد. مفهوم وکالت دارای گونه‌های مختلف و وکیل نیز به طور کلی شامل دو پایه می‌باشد که دانستن مفاهیم دقیق هریک و تفاوت میان وکیل پایه یک دادگستری و پایه دو دادگستری یا وکیل قضایی و مشاور‌حقوقی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که ما در ادامه این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم.

وکیل مهریه + توقیف فوری اموال و حساب

وکالت عقدی است که ما بین وکیل و موکل جاری می‌شود و وکیل طبق این قرارداد وظیفه دارد به جای موکل و کار‌های قانونی موکل را پیگیری نماید. بله ، وکیل کسی است که دوره ی کارآموزی خود را با موفقیت به پایان رسانده و پروانه وکالت از سوی کانون وکلای دادگستری دریافت کرده است اما کارآموز وکالت باید دوره خود را نزد یک وکیل سرپرست بگذراند و بعد از اتمام دوره ، آزمون اختبار دهد و در صورت قبولی پروانه وکالت دربافت نماید . برای پیدا کردن یک وکیل باتجربه باید میزان موفقیت‌های در پرونده‌های حقوقی وی را جست و جو کرد. با پرس و جو از دوستان و آشنایان همچنین جست و جو دفاتر وکالتی در سایت های معتبر می‌توان متبحرترین و متخصص‌ترین وکیل پایه یک دادگستری را یافت. همچنین با انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران باعث جلوگیری تضییع حقوق شما می‌شود.

او سال ها در این زمینه تحصیل کرده است و با توجه به تجربه ای که در سال ها کار خود به دست آورده است می تواند راه موکل خود را هموار کند. متاسفانه برخی افراد به منظور این که کار ساده ای در پیش دارند و یا این که در هزینه های خود صرفه جویی کننداهمیت مراجعه به وکیل حقوقیرا نادیده می گیرند و بعد ها به مشکلات دیگری بر می خورند‌. خانم مشفق از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در سال 1382 موفق به کسب رتبه 7 در آزمون ورودی کانون وکلا شدند. ایشان از سال 1385 به عنوان وکیل پایه یک دادگستری مشغول به کار هستند همچنین مسلط به زبان انگلیسی در مکاتبه و محاوره می باشند.

دیدگاه

به گفته وکلای پایه یک دادگستری تهران از مهم‌ترین ارکان حرفه وکالت ، صداقت و حفظ اسرار موکل و جلب اعتماد می‌باشد. دراین‌بین، وکیل پایه یک دادگستری به واسطه دانش و تجربه خود، تخصص کافی را در دفاع از حقوق موکل خود، چه در نقش متهم یا خوانده و چه در نقش شاکی یا خواهان دارد. به عبارت دیگر، قاضی وظیفه اجرای احکام عادلانه را بر عهده دارد اما هدف وکیل، اثبات دعوا یا رد آن به نفع موکل خود است و تمام تلاش خود را می‌کند تا هیچ مدرک و سند مرتبط را از دست ندهد. مجله خبری وکیل جهت مشاوره حقوقی در زمینه کیفری و جرایم مرتبط با آن می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و با وکلای مجرب گروه وکلای آریا دادیار صحبت کنید. وکلایی هستند که به دلیل تجربیات بسیار در پرونده‌های حقوقی با یک موضوع خاص، راه حل‌هایی برای مشکلات حقوقی موکل خود پیدا می کنند. تمامی افراد متخصص و وکلای پایه یک دادگستری می توانند در صورت تمایل به همکاری با آسایش گستران از طریق فرم زیر نسبت به اشتغال در دپارتمان مرتبط با تخصص خود، اقدام نمایند.

سامانه‌های حقوقی متعددی در فضاهای مجازی فعالیت دارند که با بهره‌گیری از وکلای باتجربه و دانش‌آموختگان رشته حقوق، مشاوره‌های حقوقی خوبی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. وکیل پایه یک دادگستری در صورت دریافت هر نوع سند و مدرکی از موکل، موظف است به او رسید داده و در حفظ و نگهداری آن بکوشد. این روزها سایت‌های زیادی در این زمینه به شما مشاوره می‌دهد که با عضویت و استفاده از خدماتشان می‌توانید بنابر موضوع پیش آمده بهترین وکیل مناسب خود را پیدا کرده و در صورت رضایت ارتباط خود را با او حفظ کنید. دادگاه حقوقی، محاکم و مراجعی هستند که به موضوعات حقوقی رسیدگی می کند. صلاحیت ذاتی، به این معنا می باشد که دادگاه، از نظر صنف، نوع و درجه، صلاحیت رسیدگی به دعوا را داشته باشد.

در اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده‌ است که در همه دادگاه‌ ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب کنند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آن‌ ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود. تحقیق و تفحص کنید زیرا باید از توانایی علمی، شهرت، تجربه، حسن اخلاق و حق الوکاله و سایر خصوصیات بهترین وکیل تهران مطمئن شوید تا بتوانید که پرونده ای که گاه سرنوشت زندگی شما را رغم خواهد زد، به دستان با کفایت وی بسپارید. وکلا و مشاوران حقوقی علاوه بر اخذ مدرک کارشناسی یا بالاتر مراحل بسیار سخت کانون وکلا را برای دریافت پروانه گذرانده است. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در برخورد با مشکلات حقوقی، مساله انتخاب وکیل است. این امر بسیار حائز اهمیت است زیرا انتخاب وکیل می‌تواند به طور کامل مسیر پرونده را تغییر دهد. اگر شما وکیل خبره‌ای انتخاب نکنید احتمال ورود ضرر بسیار زیاد خواهد بود.

این پرونده‌ها عموما به دلیل فقر فرهنگی، مشکلات مالی و اقتصادی و یا مشکلات روحی به وقوع می‌پیوندند. اصولا حکم دعاوی کیفری پس از بررسی پرونده و اعلام نظر قاضی، جبران خسارت مالی، حبس، شلاق، تبعید، جزای نقدی و… می‌باشد و یا با توجه به نوع جرمی که فرد مرتکب شده است، او را مجبور به انجام رفتارهایی دیگر می‌کنند. دعاوی کیفری در دادگاه های کیفری یک و دادگاه کیفری دو و دادگاه انقلاب بررسی می شوند. شاید بعضی از افراد اطلاع نداشته باشند که مواد مخدر به چه موادی می گویند، در این رابطه باید گفت که به هر ماده ترکیبی یا خالصی که فرد را معتاد یا وابسته کند، مواد مخدر گفته می شود. در پرونده های زیادی دیده شده است که شخص به دلیل عدم آگاهی و دسیسه دیگران به جرم مواد مخدر متهم شده است. یکی از مؤثرترین و مفید ترین روش ها به جهت اثبات بی ‌گناهی در قاچاق مواد مخدر، عدم وجود سابقه قبلی برای این نوع جرم ها می باشد.