مردان تنسی متهم به توطئه برای کشتن بازرسان FBI شدند


یک مرد تنسی که قبلاً به اتهام رفتار مجرمانه مرتبط با مشارکت او در حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره متهم شده بود و یک همدست ادعا شده، اکنون به جرایم مربوط به توطئه قتل مجریان قانون و ماموران FBI متهم شده اند.

یک پرونده بدون مهر و موم دادگاه در روز جمعه متهم به توطئه، انتقام از یک مقام فدرال، ارتباط بین ایالتی در مورد تهدید و درخواست برای ارتکاب جرم خشونت آمیز علیه ادوارد کلی، 33 ساله، از مریویل، تنسی، و آستین کارتر، 26 ساله، از نا،ویل، تنسی

این اتهامات در حالی مطرح می شود که اسناد دادگاه، کلی را نشان می دهد قبلا شارژ شده است ماه مه گذشته ظاهراً پس از حمله به یک افسر در 6 ژانویه در کاپیتول، به ،وان بخشی از طرحی برای قتل ماموران FBI و بازرسان دخیل در پرونده علیه او، فهرستی از مجریان قانون را به دست آورد.

کلی و کارتر همچنین ظاهراً نقشه حمله به دفتر صحرایی FBI نا،ویل را طراحی ،د.

یک شاهد شواهدی را به بازرسان ارائه کرد که شامل فهرست دیجیتالی بود که ظاهراً از کارتر به دست آمده بود و فهرستی از 37 پرسنل اجرای قانون مرتبط با تحقیقات جنایی کلی را درج می کرد.

شاهد ضبط‌های محرمانه‌ای انجام داد و به بازرسان درباره مکالمات خود با کلی و کارتر گفت، جایی که این زوج ظاهراً در مورد طرح‌هایی برای کشتن افسران دخیل در تحقیقات کلی صحبت ،د، که شامل تدارکات برای حمله برنامه‌ریزی‌شده به دفتر فیلد FBI در نا،ویل، تنسی بود.

کمیته مجلس نمایندگان در 6 ژانویه جلسه علنی روز دوشنبه برگزار خواهد کرد و قرار است این هفته گزارشی را با یافته های کامل تحقیقات و توصیه های پیگرد قانونی خود برای و، دادگستری منتشر کند.


منبع: https://thecrimereport.org/2022/12/19/tennessee-men-charged-for-plot-to-،-law-enforcement/