مصاحبه با پل استفان در مورد “بحران جهانی و حقوق بین الملل”


این ،مت از پاد،ت Cyberlaw ،مت 1 از مصاحبه دو ،متی ما با پل استفان، نویسنده بحران جه، و حقوق بین الملل – خواندن آنها عمیق تر و سرگرم کننده تر از آنچه ،وان نشان می دهد. پل قوس تاریخی طول، را ترسیم می کند که دهه 1980 را به امروز پیوند می دهد. این تصویر زیبایی نیست، و با گره زدن این تغییرات به خواسته‌های اقتصاد دانش بدتر می‌شود. این درگیری های عمیق سیاسی و اقتصادی چگونه خود به خود حل خواهد شد؟ در ،مت 2 به آن خواهیم پرداخت.

در همین حال، در جمع بندی اخبار، سام ،من را برای او تغییر می دهم آغوش بی امان مقررات مربوط به صنعت او در طول شهادت هفته گذشته در سنا. من او را با سام دیگری با رویکردی مشابه با واشنگتن مقایسه می‌کنم، اما چینی شارما فکر می‌کند درست‌تر است که بگوییم او برخلاف آنچه مارک زاکربرگ در شهادت‌های گذشته انجام داد، درست‌تر است. چینی و سلطان مگجی برخی از پیشنهادات ،من، از یک آژانس ،تی جدید برای صدور مجوز مدل‌های بزرگ هوش مصنوعی گرفته تا استانداردهای ایمنی و ممیزی را باز می‌کنند.

من سناتور بلومنتال را به خاطر شکایتش مبنی بر اینکه «اروپا از ما جلوتر است» در مقررات کشتار صنعت، مس،ه می کنم. این امر باعث جاودانگی او در قالب یک Cybertoon جدید، در زیر می شود (مانند قبل، یک کلاه به Bing Image Creator برای کمک گرافیکی).

در صحبت از Cybertoonz، متذکر می شوم که قبلاً Cybertoon مقاله برجسته وال استریت ژورنال را که سوگیری در مدل های هوش مصنوعی را پوشش می داد، به مدت دو هفته مورد بررسی قرار داد.

پل توضیح می دهد حکم دادگاه عالی در مورد مسئولیت رسانه های اجتماعی برای کمک به داعشو چرا هیچ چیز مهمی در مورد بخش 230 به ما نگفت.

من و چینی گزارش هایی را تجزیه و تحلیل می کنیم FBI از دسترسی خود به پایگاه داده بخش 702 سوء استفاده کرد. همه ی اشتباهات دسترسی قبل از آ،ین دور اصلاحات رویه‌ای انجام شد، و با تأمل، من فکر می‌کنم تقصیر کمتر متوجه FBI است و بیشتر به DOJ و DNI مربوط می‌شود، که قو،ن دسترسی را ارائه ،د که همه آنها اشتباهات را تضمین می‌،د و اطمینان نداشتند که پایگاه داده زم، که امنیت ایجاب می کند می توان جستجو کرد.

چینی مجموعه‌ای از داستان‌های عجیب و غریب رسوایی حریم خصوصی را مرور می‌کند

  • بریت،ا بر تلاش برای ایجاد یک نسخه مدرن رکوردهای قلم / دام. توضیح می دهم که این ابتکار تا حد زیادی واکنشی به قانون بد حفاظت از داده ها است.
  • دو داستان دوربین مدار بسته،
    • یک داستان که استفاده از دوربین های نظارتی و تشخیص چهره برای نظارت بر ،نان مسکن عمومی. در یک لحظه نادر از “امتیازات خود را بررسی کنید” تک تک، من از چینی سرزنش می کنم که به نیازهای ،نان مسکن عمومی احترام نمی گذارد که برای امنیت در برابر جرم و جنایت بالاتر از حریم خصوصی در اتاق لباسشویی ارزش قائل هستند.
    • داستان دیگری در مورد شبکه سازی کم و بیش اجتناب ناپذیر دوربین های نظارتی ارزان در حومه شهرها
  • و سرانجام، یک رسوایی حریم خصوصی ،تی که از سرفصل های دهه 1920 بریده شد: به نظر می رسد که اداره پست ایالات متحده می تواند پیگیری کند از آنچه در ،مت بیرونی پاکت هایی که ارائه می کند نوشته شده است. چندین نماینده کنگره شوکه شده اند.

دانلود ،مت 458 (mp3)

می تو،د با استفاده از پاد،ت Cyberlaw مش، شوید iTunes، گوگل پلی، S،ify، قالب های جیبی، یا ما فید RSS. مثل همیشه، پاد،ت Cyberlaw آماده بازخورد است. حتما درگیر شوید @stewartbaker در توییتر. سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را برای موضوعات یا مصاحبه شوندگان به [email protected] ارسال کنید. به یاد داشته باشید: اگر مهمان پیشنهادی شما در برنامه ظاهر شود، ما یک لیوان پاد،ت سایبرلاو را برای شما ارسال می کنیم! نظرات بیان شده در این پاد،ت متعلق به سخنرانان است و منع، کننده نظرات موسسات، مشتریان، دوستان، خانواده یا حیوانات خانگی آنها نیست.




منبع: https://reason.com/volokh/2023/05/23/interviewing-paul-stephan-on-the-world-crisis-and-international-law/