مقاله جدید در مورد ضمانت نامه های بدون ضربه – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


من اخیراً مقاله ای را در مورد قانون و عملکرد ضمانت نامه های بدون ضربه در کارولینای شمالی به پایان رساندم. من با ،وان خلاقانه رفتم، قانون و تمرین حکم جستجوی بدون ضربه در کارولینای شمالی. می تو،د به کاغذ دسترسی داشته باشید اینجا. برای درک مطالب، در اینجا یک پاراگراف از مقدمه آورده شده است که به برخی از نکات اولیه اشاره می کند:

این بولتن به بررسی قو،ن و تمرینات مربوط به ضمانت نامه های بدون ضربه در کارولینای شمالی می پردازد. از جمله نتیجه گیری ها عبارتند از: (1) هیچ مرجع صریحی برای مقامات قضایی کارولینای شمالی برای صدور حکم بدون ضربه وجود ندارد. (2) مقامات قضایی گاهی اوقات به هر حال چنین احکامی را صادر می کنند. (3) به نظر می رسد ضمانت نامه های بدون ضربه بسیار نادر است. (4) هنگامی که درخواستی برای یک حکم بدون ضربه پذیرفته می شود، حکم حاصل همیشه شامل یک تصمیم قضایی صریح در مورد نیاز به ورود بدون ضربه یا مجوز قضایی صریح برای چنین ورود نیست. و (5) ورودهای سریع، که در آن افسران در می زنند و حضور خود را اعلام می کنند و سپس بلافاصله به زور وارد می شوند، ممکن است گسترده باشد.

بسیاری از افراد دیگر این مقاله را ممکن ،د، از جمله پزشک، که در مورد تجربیات خود با من صحبت ،د، دانشگاهیان که در مورد این موضوع کلی در حوزه های قضایی دیگر نوشتند، و منشیان دادگاه که به من در مسیر درست اشاره ،د و به من اجازه دادند بسیاری از جستجوها را بررسی کنم. ضمانت نامه همکاران من در اینجا در دانشکده ،ت نظرات مفید و ویرایش ارزشمندی را ارائه ،د. تعداد دیگری که بیش از حد به آنها اشاره می شود به طرق مختلف کمک ،د. امیدوارم مقاله مفید باشد و از بازخورد آن استقبال کنم.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/new-paper-on-no-knock-warrants/