مقررات داروخانه خرده فروشی شاهدانه در نیویورک، قسمت 3: استخدام و آموزش کارکنان


همانطور که قبلا به طور کلی در 31 اکتبر 2022 خلاصه کردیم، دفتر مدیریت شاهدانه (OCM) “راهنمای استفاده از داروخانه های بزرگسالان” (مقررات) در روز جمعه، 28 اکتبر 2022. این مقررات برای دارندگان مجوز و متقاضیان ،ده‌فروشی با استفاده از شرط بزرگسالان (CAURD) راهنمایی می‌کند. هفته گذشته، در جلسه استماع هیئت کنترل شاهدانه، اعلام شد که به 36 متقاضی CAURD مجوز اعطا شد.

اطلاعات مندرج در مقررات ،یبی از ا،امات اساسی، راهنمایی های عملیاتی و بینش در مورد برنامه های OCM برای صدور مجوزها و عملکرد صنعت حشیش نیویورک است. به‌،وان بخشی از مجموعه‌ای از توضیح و جزئیات مقررات، این پست برای ارائه راهنمایی‌هایی به دارندگان مجوز در مورد بهترین شیوه‌ها برای آموزش کارکن، است که در داروخانه ،ده‌فروشی شما کار می‌کنند. البته، این پست نمی تواند به تک تک جزئیات مقررات وارد شود. با این حال، باید به ،وان مبنایی برای دانش شما در آینده باشد. طبق معمول، ما شما را تشویق می کنیم که مقررات را مرور کنید و با یک وکیل مشورت کنید.

استخدام کارمند

اول از همه، یک دارنده پروانه نمی‌تواند افراد زیر هجده (18) سال را استخدام کند و فقط کارگر، که حداقل بیست و یک (21) سال سن دارند می‌توانند با مشتریان در داخل داروخانه تعامل مستقیم داشته باشند، محصولات شاهدانه را به هر نحوی حمل کنند. یا در هر عملیات تحویل شرکت داشته باشید. احتمالاً تنها مشاغلی که زیر 18 سال می توان انجام داد، جوراب ،نه ساقه بلند، نظافت و امنیت است.

دارندگان پروانه باید یک کارمند مسئول را که بیست و یک (21) سال یا بیشتر داشته باشد، مسئول مدیریت عملکرد اصلی روزانه داروخانه تعیین کنند. کارمند مسئول احتمالا مهم ترین استخدامی است که یک دارنده مجوز انجام می دهد. کارمند مسئول شخصی است که مسئول ارسال گزارش ها و اعلان های مورد نیاز به دفتر مدیریت شاهدانه (“OCM”) است. کارمند مسئول همچنین باید برنامه کارکنان داروخانه را حفظ کند و طرح را ظرف پنج (5) روز کاری پس از تغییر در وضعیت استخدامی یک فرد به روز کند. هنگام استخدام، توجه داشته باشید که یک فرد نمی تواند در یک زمان مسئول بیش از یک داروخانه باشد، بنابراین ممکن است رقابت افزایش یابد.

کارمند مسئول همچنین مسئول مدیریت عملکرد اصلی روزانه داروخانه است. این شخصی است که مسئول ارسال گزارشات و اطلاعیه های مورد نیاز به دفتر است. کارمند مسئول باید برنامه کارکنان داروخانه حاوی نام، اطلاعات تماس و سن همه کارگر، که در فعالیت‌های مرتبط با فروش محصولات شاهدانه درگیر هستند را حفظ کند. کارمند مسئول باید سوابق امضا شده و تاریخ را حفظ کند که همه کارگران ظرف سی روز پس از استخدام آموزش دیده اند.

آموزش کارکنان

دارندگان مجوز باید اطمینان حاصل کنند که همه کارگران مطابق با دستورالعمل آموزشی، از جمله حداقل برنامه درسی زیر یا هر برنامه صدور گواهینامه کارگر مجاز توسط هیئت مدیره آموزش دیده اند. آموزش ها باید در طول ساعات کار عادی کارگر انجام شود و کارگران باید در حین تکمیل آموزش های مورد نیاز، میزان حقوق عادی خود را جبران کنند.

آموزش لازم نیست توسط دارنده مجوز انجام شود. دارندگان مجوز مجازند از یک مربی شخص ثالث برای انجام برخی یا همه آموزش های مورد نیاز استفاده کنند. آموزش حداقل باید شامل موارد زیر باشد:

  1. تاریخچه استفاده، ممنوعیت و قانونی شدن حشیش؛
  2. قو،ن یا مقررات مربوطه ایالتی و فدرال؛
  3. نحوه اطمینان از استفاده ایمن از شاهدانه؛
  4. چگونه از فروش به افراد زیر 21 سال جلوگیری کنیم.
  5. نحوه بهره برداری و حفظ امنیت و نظارت بر اماکن دارای مجوز؛
  6. رویه های اضطراری برای داروخانه؛ و
  7. نحوه رعایت و عملکرد سیستم های ردیابی موجودی.

راهنمای آموزش کارکنان

دارندگان مجوز باید یک کتابچه راهنمای آموزشی مکتوب را برای کارکنان خود حفظ کرده و در اختیار آنها قرار دهند. دفترچه راهنمای آموزشی باید حداقل شامل موارد زیر باشد:

  1. دستورالعمل های کارگر و رویه های امنیتی، عملیاتی و ایمنی؛
  2. اطلاعات مربوط به انواع محصولات حشیش که داروخانه می فروشد یا قصد دارد بفروشد.
  3. ا،امات حفظ حریم خصوصی و محرمانگی مشتری؛ و
  4. سیاست های محیط کار بدون الکل، بدون مواد مخدر و سیگار.

علاوه بر گردش کتابچه راهنمای آموزشی، کلیه کارگران باید با رعایت دستورالعمل آموزشی آموزش ببینند. کارمند مسئول باید سوابق امضا شده و تاریخ را حفظ کند که همه کارگران ظرف سی (30) روز پس از استخدام آموزش دیده اند.

ممکن است صاحبان مجوزی که از ا،امات آموزشی، یا نحوه تهیه یک کتابچه راهنمای آموزشی مطمئن نیستند، مجبور باشند که یک شرکت شخص ثالث با تجربه در آموزش کارکنان طبق دستورالعمل‌های OCM، یا شرکتی که به طور منظم دستورالعمل‌های آموزشی را بر اساس دستورالعمل‌های آموزشی تهیه و منتشر می‌کند، حفظ کنند. دستورالعمل های OCM.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، وبینار اخیر ما را بررسی کنید. و در زیر پیوندهایی به پست های قبلی ما در این مجموعه وجود دارد:


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/new-yorks-cannabis-retail-dispensary-regulations-part-3-hiring-and-training-your-employees/