مهمترین تفاوت مبل پایه فلزی و مبل پایه چوبی مونیکا چوب | mobleseyed

مهمترین تفاوت مبل پایه فلزی و مبل پایه چوبی مونیکا چوب | mobleseyed

پایه چوبی مبل نیز با توجه به نوع چوب به کار رفته در متریال ساخت از بالاترین کیفیت برخوردار می باشد. این نوع پایه ها در انواع مختلف با کیفیت های بسیار عالی در بازار موجود هستند. بنابراین در هنگام خرید مبل پایه چوب باید از کیفیت و جنس چوب اطمینان حاصل کنید. پایه‌های چوبی و فلزی از نظر زیبایی رنگ و طرح با یکدیگر تفاوت‌های زیادی دارند. هر کس با توجه به سلیقه خود می‌تواند یکی از انواع آنها را برای خود انتخاب نماید.

  • شیب، شکاف و شیار بر روی مبل پایه استیل راحتی معمولا ایجاد نمی‌شود.
  • پایه های فلزی بسیار محکم هستند و به راحتی قابل تعویض میباشند.
  • 4- كیفیت و مقاومت آن تنها در برابر آب و هوای مرطوب كم است كه سبب پوسیدگی می شود وگرنه استحكام آهن از چوب بیشتر است.
  • خطرات ایمنی و امنیتی در مبل‌های پایه چوبی در هنگام نشستن بیشتر از مبلمان با پایه مبل راحتی استیل است.
  • اما این بدین معنی نیست که آبکاری رنگ سیلور و یا کروم بد باشد!

به ‌علاوه انواع دکوراسیون منزل مورد علاقه شما می‌تواند تأثیر بسزایی در انتخاب مبل راحتی یا استیل خانه داشته باشد. پس نتیجه می گیریم مبل پایه استیل به دلیل تنوعی که در انتخاب رنگ پارچه و رنگ فلز دارد یک انتخاب کاملا مناسب است و با خیال راحت می توانید آن را با سایر دکوراسیون منزل خود ست کنید و لذت ببرید. دست به دست شدن یک مبلمان از تولید کننده به عمده فروش و سپس به فروشگاه باعث می شود قیمت خرید مبل چستر پایه فلزی در برخی از فروشگاه ها بالا برود. در واقع برخی از فروشگاه ها به دلایل مختلف مانند مکانی که فروشگاه آن ها واقع شده است مبلمان را با قیمت بالاتری می فروشند. به همین دلیل است که باید هنگام انتخاب فروشگاه دقت ویژه ای داشته باشید. به طور مثال قیمت مبل چستر پایه فلزی طلایی با قیمت مبل راحتی با پایه فلزی متفاوت است یا ممکن است قیمت مبل اسکارلت پایه فلزی گران تر از مبلمان طرح ال پایه فلزی باشد.

مقایسه مبل پایه فلزی و چوبی: کدام بهتر است؟

سبک های مختلفی از پایه های مبل وجود دارد که می توان مدل سنجاقی را پرکاربردترین مدل پایه نام برد. مزایای پایه مبل های چوبی و فلزی در این مقاله جامع توضیح داده شده است. جهت انتخاب مدل پایه مبل باید سبک مبلمان را در نظر داشته باشید.

انواع کمد مدرن | 34 مدل کمد دیواری مدرن و امروزی

حالا که با پایه‎های مبل چوبی و فلزی آشنا شدیم، بهتر است که در ادامه بحث مبل پایه فلزی بهتره یا چوبی نگاهی به مزایا و معایب پایه فلزی بیندازیم تا ببینیم که ارزش خرید را دارند یا نه. علاوه‌بر رنگ پارچه مبلی، رنگ پایه‌های فلزی مانند رنگبندی مبلمان استیل شیک طلایی، مبلمان پایه فلزی استیل سیلور، مبلمان پایه استیل رزگلد؛ تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون و مبلمان منزل دارد. می‌توان از همه مواد تمیزکننده برای تمیز کرد مبلمان فلزی و استیل استفاده کرد در حالی که فلزات دچار تاب خوردگی و … نمی‌شوند. این مبلمان معمولاً قیمت بیشتری از مبلمان پایه چوبی دارند اما کیفیت و طول عمر آنها نیز بیشتر خواهد بود.