موجی از قوانین ضد ترنس جرم شناسی را نادیده می گیرد


قانونگذاران کانزاس اخیراً حق وتوی فرماندار خود را نادیده گرفتند تا بتوانند آن را تصویب کنند SB 180. این قانون فقط یکی دیگر از به اصطلاح «لایحه حمام» نیست – قانونی که هدف آن جلوگیری از استفاده ترا،تی‌ها از دستشویی‌هایی است که با هویت ، آنها همخو، دارد. همچنین به “رختکن، زندان ها، پناهگاه های خشونت خانگی، و مراکز بحران تجاوز ،

از سال 2021، قانونگذاران پیشنهاد ،د نزدیک به 900 لایحه ضد دگرباش ،+، نزدیک به 500 تای آن امسال در 49 مجلس ایالتی و کنگره آمریکا معرفی شدند.

بسیاری از صورت حساب ها داکوتای شمالی: با محدود ، «مراقبت‌های بهداشتی پایه، آموزش، شناسایی قانونی و حق وجود عمومی»، حقوق ترا،تی‌ها را هدف قرار دهید. اخیرا تصویب شده است قانونی که دسترسی به فضاهای جدا شده ، را محدود می کند، تنسی اخیرا ممنوع شده است اجراهای درگ، چهارده ایالتقو،نی برای ممنوعیت مراقبت های بهداشتی تایید کننده ،ت برای ترنس ها وجود دارد و فلوریدا مجموعه ای از مقررات ضد دگرباشان ، را وضع کرده است که شامل یک ممنوعیت در مورد بحث ،ت و هویت ،تی در دبیرستان ها.

این قو،ن نشان می دهد چشم انداز قانون گذاری خصمانه فزاینده در ایالات متحده برای افراد LGBTQ+.

در حالی که قانون‌گذاران سیاست‌هایی را به نام «حمایت» پیش می‌برند، ظاهراً نادیده می‌گیرند که چنین قو،نی واقعاً به افراد، به‌ویژه نوجوانان LGBTQ+ آسیب می‌زند. در نظر بگیرید که نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که بیش از 60 درصد از نوجوانان LGBTQ+ تجربه می کنند بدتر شدن سلامت روان– از جمله افسردگی، اضطراب، و افکار خودکشی – در نتیجه قو،ن و سیاست هایی با هدف محدود ، شخصیت آنها.

انواعی از اسطوره ها، روایات نادرست، علم بد، و تصورات غلط تحت قانون ضد ترنس در واقع، شعار مش، ترنسجندرهای غارتگر محصول دهه ها وحشت اخلاقی است که تداوم یافته است. توسط فیلم ها و دیگر رسانه های مردمی که مکررا افراد ترنس را فریبنده، متقلب و خشن نشان می دهند.

در یک کاربرد ک،یک از جرمکنترل تئاتر، لوایح ضد ترانس ظاهراً به این “خطرات” به نام محافظت می پردازند [cisgender] ،ن و دختران با افزایش تفکیک ،تی در فضاهای عمومی مطابق با ،ت تعیین شده در بدو تولد.

منطق پشت این استراتژی یا این است که مردان سیسجندر وحشی ممکن است سیاست های فرا فراگیر را برای دسترسی به چنین فضاهایی و آسیب رساندن به ،ن انجام دهند یا “،ت انتقادی” دیدگاه فمینیستی – اینکه ،ن ترا،تی «در واقع» مرد، هستند که برای «،ن بیولوژیک» خطر ، دارند.

اگرچه این توجیهات اغلب به ،وان “عقل سلیم” مطرح می شوند، اما این واقعیت را نادیده می گیرند که هم قو،ن مدنی و هم قو،ن جزایی در حال حاضر از چنین مکان هایی محافظت کنید.

چارچوب بندی موضوع که [cisgender] امنیت ،ن و حقوق ترنس ها پیشرفت های متقابلی هستند که به دو دلیل بزرگ روایتی نادرست است.

اول، همانطور که یکی از نویسندگان این قطعه هنری F. Fradella نوشته است در یک مقاله تحقیقاتی در اوایل سال جاری منتشر شد، «بر فرضی نادرست و نادرست استوار است که ترنس ها به دنبال دسترسی به چنین فضاهایی برای اه، ارضای ، یا بهره کشی ، هستند. اما ترا،تی ها هم مثل بقیه افراد از رختکن و دستشویی برای تعویض لباس و رفتن به دستشویی استفاده می کنند.

دوم، این تصور که افراد ترنس خطراتی برای ،ن و دختران ،تی دارند فاقد هرگونه پشتیب، تجربی است. وجود دارد هیچ ارتباطی بین سیاست های فرا فراگیر و جرم بیشتر در آن مکان ها برع،، ترنس ها هستند به طور قابل توجهی احتمال بیشتری دارد در فضاهایی که این نوع جداسازی اجرا می شود، به خشونت قرب، شوند.

به ،وان مثال، در حالی که ،ن ترنس در مراکزی که برای مردان در نظر گرفته شده زند، هستند، نه تا سیزده برابر بیشتر در معرض خطر قرار دارند. مورد تجاوز ، قرار گرفته است نسبت به همتایان cisgender خود. به طور مشابه، جوانان ترا،تی و ناسازگار ، که از استفاده از دستشویی ها و رختکن های مطابق با هویت ، خود منع می شوند، در معرض خطر قرب، شدن ، قرار دارند. نسبتی از 1.26 برای پسران ترنس و 2.49 برای دختران ترنس.

تمایل به حذف افراد ترنس از فضاهای ،تی به این روش فرض می‌کند که فضاهای تفکیک ،تی در حال حاضر پایه‌ای از ایمنی را فراهم می‌کنند که قو،ن فرا فراگیر آن را تهدید می‌کند. اما نرخ قرب، شدن در چنین مکان‌هایی این فرض را رد می‌کند.

به ،وان مثال، در زندان ها، ،ن در حال حاضر نرخ های بالایی را تجربه می کنند قرب، شدن ،. در حالی که کارکنان اصلاح و تربیت تقریباً مسئولیت دارند 41% در رابطه با تجاوزات ،، بقیه چنین اعمالی که شامل سایر افراد زند، می شود، تقریباً همه توسط به اصطلاح «،ن بیولوژیک» انجام می شود. اما حتی در جامعه به طور کلی، بین 84% و 90% از همه جنایات خشونت ، توسط شخصی انجام می شود که قرب، می شناسد، نه غریبه ای که در سایه ها (یا دکه های دوش یا دستشویی) کمین کرده است، همانطور که بسیاری از این قو،ن تصور می کنند.

برع،، افراد ترنس و غیر دودویی در همان فضاهایی قرب، می شوند که دیگران امنیت نسبی را در سطوح بالایی تجربه می کنند که بیش از 75 درصد از مردان ترنس و 64 درصد از ،ن ترنس مورد بررسی قرار گرفته اند. بزرگترین مطالعه در نوع خود گزارش دادند که آنها به طور معمول از دستشویی های عمومی اجتناب می کنند تا احتمال آزار و اذیت یا تعرض را به حداقل برسانند.

یک نتیجه معقول وجود دارد که می‌توان از تحقیقات جرم‌شناسی موجود برداشت کرد: قو،ن فراحذفی نه از ،ن و دختران ،تی در برابر خشونت یا آزار ، محافظت می کنند، اما آنها انجام دادن منجر به افزایش چشمگیر خشونت ، و کشنده برای ترا،تی ها و بزرگسالان و کودکان ناسازگار با ،ت می شود.

از آنجایی که داده‌های جرم‌شناسی از سیاست‌های فراحذفی پشتیب، نمی‌کنند، م،عان قو،ن ضدترنس اغلب برای حمایت از موضع خود به شواهد نقلی انتخابی و اغلب ناقص متوسل می‌شوند. نمونه‌هایی از چنین اطلاعات نادرستی بیش از آن است که بتوان در اینجا شمارش و رد کرد، اما الف مقاله اخیر توضیح می دهد که چگونه اخبار جدا شده، اغلب از بدنام تابلوئیدهای ترانس هراسی، اعمال شکارچیان ، را با “خطرناک بودن” ،ن ترنس مخلوط کنید.

اگرچه نمونه‌های غیرقابل انکاری از ترا،تی‌های واقعی وجود دارد که مرتکب جنایات می‌شوند، حتی مواردی که به شدت نگران‌کننده هستند، اما شواهدی دال بر هیچ گونه روند رفتاری در میان طبقه وسیع‌تر ترنس‌ها نیست. چنین شواهدی وجود ندارد.

برخی از حامیان سیاست‌های فراحذف‌طلبانه به دیگران متوسل می‌شوند بر این اساس که هرگونه خطر اضافی که ،ن و دختران ،تی ممکن است از نظر تئوریک از طریق گسترش حقوق ترنس‌ها متحمل شوند، بیشتر از نیازهای ترنس‌ها است.

مطمئناً این احتمال وجود دارد که یک مرد سیسجندر به ،وان یک زن ظاهر شود تا به فضاهای خاصی دسترسی پیدا کند بهانه های واهی. اما این امکان بدون توجه به اینکه آیا ترا،تی ها مجاز به حضور در آن فضاها هستند یا خیر، باقی می ماند. را داده ها پیشنهاد می دهد این که دسترسی فراگیر به فضاهای تفکیک ،تی سناریویی تقریباً با خطر صفر را به همراه دارد، و با این حال هنوز برای برخی بسیار زیاد است.

این استاندارد غیرممکن برای گسترش حقوق باید انگیزه‌های سیاست‌های فراحذفی را زیر سؤال ببرد، زیرا خشونت ضد ترنس در طرف دیگر مقیاس نشان می‌دهد که این مح،ات در واقع در مورد ارزش‌گذاری بدن‌ها و جان‌های خاص و حذف دیگران است. .

مایکل نو،، مفسر جناح راست، به وضوح به جای همه مردم صحبت نمی کرد گفت را کنفرانس کنش سیاسی محافظه کار امسال “ترا،تی باید به طور کامل از زندگی عمومی ریشه کن شود.” با این وجود، افرادی مانند نو، از نگر، های واهی در مورد ایمنی ،ن برای رسیدن به این هدف حذفی استفاده می کنند.

ال،یس رولند دانشجوی دکترا در بخش جرم شناسی، حقوق و جامعه در دانشگاه کالیفرنیا-ایرواین است. او مدرک BFA، کارشناسی ارشد در مشاوره و کارشناسی ارشد در بوم شناسی اجتماعی را ،ب کرده است. تحقیقات او که قبلا یک پزشک در یک محیط اصلاحی بود، اکنون بر حبس، سیاست کیفری و مجازات تمرکز دارد، به ویژه موضوعاتی که بر ،ت و جمعیت اقلیت های ، تأثیر می گذارد. آ،ین کار او در این زمینه ها را می توان در شماره های آتی نشریه Annual Review of Criminology and Psyc،logical Services یافت.

هنری اف. فرادلا استاد دانشکده جرم شناسی و عدالت کیفری در دانشگاه ایالتی آریزونا است، جایی که او همچنین یک انتصاب وابسته به ،وان استاد حقوق دارد. او لیسانس روانشناسی، فوق لیسانس پزشکی قانونی، JD و Ph.D. در مطالعات عدالت تحقیقات او بر جنبه های حقوقی عدالت کیفری متمرکز است. او نویسنده یا نویسنده 12 کتاب از جمله حریم خصوصی ، و قانون (آکادمیک) است. مجازات فقر: چگونه وثیقه و بازداشت موقت به نابرابری ها در سیستم عدالت کیفری (انتشارات دانشگاه کالیفرنیا)، استاپ و فریسک (مطبوعات نیویورک)، و بیماری رو، و جنایت (سیج) دامن می زند. نزدیک به 120 مقاله، فصل کتاب، بررسی، و تفسیر علمی او در هر دو رسانه حقوقی و علوم اجتماعی، از جمله مجله آمریکایی حقوق جزا منتشر شده است. مجله حقوق کیفری برکلی; بررسی سیاست عدالت کیفری; جرم شناسی و سیاست عمومی; مجله حقوق و ،ت; بررسی حقوق و روانشناسی; مجله حقوق کیفری ایالت اوهایو; فصلنامه پلیس; پلیس و بررسی های متعدد قانون.


منبع: https://thecrimereport.org/2023/05/16/a-surge-of-anti-trans-laws-ignore-criminology/