موقعیت مکانی، موقعیت مکانی، موقعیت مکانی


این ،مت از پاد،ت Cyberlaw به استفاده از فناوری مکان یابی در دو رویداد بزرگ می پردازد. اعتراضات قرنطینه در چین و شورش 6 ژانویه در کاپیتول آمریکا هر دو تهدید بزرگی برای ،ت تلقی می‌شدند و هر دو واکنش‌های تهاجمی پلیس را ایجاد ،د که به شدت به دسترسی ،ت به داده‌های مکان تلفن متکی بود. جمیل جعفر و مارک مک کارتی ما را در هر دو داستان راهنمایی کنید و به سوال تحریک آمیز من پاسخ دهید: تفاوت چیست؟ پاسخ جمیل (و پاسخ من، برای ارزشش) این است که ،ت ایالات متحده تنها پس از یک فرآیند چند مرحله ای به منظور محافظت از اطلاعات کاربران بی گناه، به اطلاعات مکان از Google دسترسی پیدا کرد، و اکنون این امکان وجود دارد. یک پرونده دادگاه که مشخص خواهد کرد که آیا ،ت واقعاً از کاربر، که نباید به حریم خصوصی آنها تجاوز می شود محافظت می کند.

اینکه آیا ما باید برای دسترسی به داده‌های موقعیت مک، به قو،ن ساختگی و محافظت از خود گوگل تکیه کنیم، یک سوال جداگانه است. زم، که سیلی، ولی شروع به ایجاد مجموعه‌ای از قو،ن محافظت از خود کرده است، شرکت‌هایی را که به مجریان قانون در دسترسی به تلفن‌هایی که سیلی، ولی غیرقابل دسترس کرده‌اند، کمک می‌کنند، مجازات می‌کند. جنبش برای مجازات چنین ارائه دهندگان دسترسی مجری قانون، از شرکت های ، گردی مانند NSO، که از فناوری آن به طور گسترده مورد سوء استفاده قرار گرفته است، به مجازات شرکت ها بر اساس شواهد بسیار کمتری مبنی بر تخلف حرکت کرده است. این هفته، TrustCor وضعیت مرجع گواهی خود را از دست داد بیشتر به خاطر نگاه مشکوک به آژانس امنیت ملی و گوگل واریستون اسپ،ا را ش،ت داد برای ارتباط با یک سیستم بهره برداری از آسیب پذیری. نیک ویور خوشحال است که مرا شلنگ می کند.

مارک گزارش می دهد که بریت،ا در حال کار روی یک لایحه ایمنی آنلاین است که احتمالاً در ژانویه نهایی می شود، اما این هفته ،ت موافقت کرد که رها کند تنظیم مستقیم سخنر، “قانونی اما افتضاح” در رسانه های اجتماعی. این گام یک پیروزی نمادین برای حامیان آزادی بیان بود، اما جزئیات لایحه قبل و بعد از تغییر نشان می‌دهد که نسبت به آنچه که بروهاها نشان می‌دهد، ساده‌تر بوده است.

آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت و، امنیت داخلی (CISA) نظرات خود را در مورد مقررات گزارش‌دهی حوادث سایبری پیشنهادی خود به پایان رسانده است. جمیل خلاصه می کند شکایات صنعت، که بر خطر ارسال چندین گزارش با چندین آژانس تمرکز دارد. پیشنهاد می‌کنم صنعت نکته‌ای دارد، و CISA باید سایر آژانس‌ها را برای دستیابی به توافق بر سر قالب گزارشی که شبیه آدرس وضعیت اتحادیه نیست، در دست بگیرد.

به نظر می رسد که سقوط FTX در حال رفتن به بسیاری از تحقیقات ایمنی هوش مصنوعی (AI) را محدود کنید. نیک توضیح می دهد که چرا، و دلایلی برای شک و تردید نسبت به جنبش “نوع دوستی موثر” که ایمنی هوش مصنوعی را به یکی از اولویت های خود تبدیل کرده است، ارائه می دهد.

جمیل خاطرنشان می‌کند که امروز ایالات متحده و اتحادیه اروپا برای یک بحث تفرقه‌انگیز دور هم جمع می‌شوند یارانه ایالات متحده برای وسایل نقلیه الکتریکی (EV) ساخت آمریکای شمالی اما نه آلمان. من پیشنهاد می‌کنم که به احتمال زیاد نقض سازمان تجارت جه، (WTO) است، اما در مقایسه با تهدیدهای سی سال نقض اتحادیه تجارت جه، اروپا برای محدود ، صادرات داده‌ها به ایالات متحده، زم، که شما آن را تلافی‌جویی برای استفاده از حریم خصوصی اتحادیه اروپا تصور می‌کنید، بسیار ناچیز است. قانون حمله به برنامه های اطلاعاتی ایالات متحده، دفاع از یارانه EV آسان است.

از نیک می‌پرسم که آیا این هفته چیز جدیدی از پوشش توییتر یاد گرفتیم؟ پاسخ او – این است ایلان ماسک درک نمی کند که تعدیل محتوا چقدر سخت است – دقیقاً به ،وان یک خبر نمی آید. در واقع، بیشتر چیزهایی که ما از آن یاد گرفتیم، انجام نمی شود بررسی مت طیبی از بحث داخلی توییتر داستان لپ تاپ هانتر بایدن و اینکه آیا باید آن را سرکوب کرد. توییتر از این بررسی بیرون نمی آید و ظاهر بهتری دارد. فقط از جهاتی بد به نظر می رسد که ما قبلاً به درستی آن مشکوک بودیم. یکی از افرادی که از این آشفتگی بیرون آمده و ظاهر خوبی دارد، نماینده رو خانا (دی، کالیفرنیا) است که به شدت از توئیتر حمایت کرد که ممنوعیت خود را لغو کند، هم بر اساس اصول احتیاطی و هم اصولی. برای او خوب است.

نیک در مورد دم های سانفرانسیسکو که این هفته ما را غافلگیر ،د، اشاره می کند که شورای شهر در سانفرانسیسکو استفاده از “ربات های” بمب کنترل از راه دور را برای کشتن مظنونان تایید کرد. او فکر نمی کند ربات ها برای این منظور من، باشند.

در نهایت، در ضربات سریع:

دانلود ،مت 433 (mp3)

می تو،د با استفاده از پاد،ت Cyberlaw مش، شوید iTunes، گوگل پلی، S،ify، قالب های جیبی، یا ما فید RSS. مثل همیشه، پاد،ت Cyberlaw آماده بازخورد است. حتما درگیر شوید @stewartbaker در توییتر. سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را برای موضوعات یا مصاحبه شوندگان به [email protected] ارسال کنید. به یاد داشته باشید: اگر مهمان پیشنهادی شما در برنامه ظاهر شود، ما یک لیوان پاد،ت سایبرلاو را برای شما ارسال می کنیم!

نظرات بیان شده در این پاد،ت متعلق به سخنرانان است و منع، کننده نظرات موسسات، مشتریان، دوستان، خانواده یا حیوانات خانگی آنها نیست.




منبع: https://reason.com/volokh/2022/12/05/location-location-location/