نیویورک تایمز بدترین راز در دانشگاه را کشف کرد


به ،وان یک موضوع کلی، اساتید حقوق مجبور نیستند در تابستان تدریس کنند. در واقع، ما به سختی در طول سال تحصیلی در مقایسه با سایر رشته های دانشگاهی تدریس می کنیم. بار استاندارد دو ک، سخنر، به اضافه یک سمینار کوچک است. را فقط راهی که دانشگاه ها می توانند اساتید نخبه را برای تدریس در تابستان جذب کنند، قرار دادن ک، ها در مکان های عجیب و غریب است. استادان و خانواده‌هایشان تعطیلات با بیشترین هزینه‌ها را در شهرهای خارجی دارند. مطمئناً صبح ها چند ساعت تدریس وجود دارد. اما بقیه زمان رایگان است. و همین ک، ها را می توان به راحتی در موسسه خانه تدریس کرد. اما باز هم، اساتید هرگز تعطیلات تابست، خود را فدای آموزش داخلی نمی‌کنند. در مورد دانش آموزان چطور؟ ا،ر دانشکده های حقوق ک، های تابست، را در این سمت حوض برگزار می کنند. (من در طول تابستان یک لیتری خود در CrimPro و یک سمینار قانون حفظ حریم خصوصی شرکت کردم.) اما چه ،ی می خواهد در گرما زحمت بکشد؟ مطالعه برخی موضوعات باطنی در اروپا بسیار سرگرم کننده تر است.

همه این حقایق را می دانند. این یک راز نیست. در واقع، در طول حرفه‌ام، اساتید حقوقی را که در خارج از کشور تدریس می‌کنند، به چالش کشیده‌ام. آنها اصرار دارند که این برنامه ها سختگیرانه هستند. ک، ها در ایالات متحده نیز همینطور است. آنها اصرار دارند که دانش آموزان می توانند رفاقت ایجاد کنند. اینجا هم می توانند این کار را انجام دهند. آنها اصرار دارند که دانشجویان می توانند در معرض اساتیدی باشند که در موسسه ما تدریس نمی کنند. خوب، حالا زوم می تواند این کار را به خوبی انجام دهد. به‌علاوه، برای من دردسرساز است که دانش‌آموزان به جای تلاش برای دریافت حقوق واقعی در تابستان، بدهی بیشتری برای پرداخت تعطیلات راحت می‌گیرند. اگر من رزومه ای را بررسی می کنم و برنامه تابست، در خارج از کشور را می بینم، بلافاصله فکر می کنم آن شخص تصمیم ضعیفی در مورد نحوه گذراندن تابستان 2 لیتری گرفته است.

من مطمئن هستم که من یک فرد پرت هستم. بسیاری از اساتیدی که از این برنامه ها بهره می برند آنها را دوست دارند. همینطور برای مدیر، که در سفرها با هم تگ می کنند! به علاوه همه دانش آموزان تعطیلات با اعتبار علمی را دوست دارند. غرغر ،

این پس زمینه من را به آ،ین گزارش های نفس گیر در می آورد نیویورک تایمز. اکنون، رو،مه رکورد روی دانشگاه من، دانشکده حقوق اسکالیا تمرکز کرده است. مقاله طول، است. واقعا طول،ه اما نتیجه این است که جورج میسون اولویت را برای استخدام قاضی‌های توماس، گورسوچ و کاوانا برای تدریس در برنامه‌های مطالعاتی تابست، قرار داده است. شوکر! یک دانشکده حقوق دی سی سخت کار می کند تا دانشجویان خود را با رهبران این حرفه مرتبط کند. دانشکده حقوق خود من برنامه های مشابهی را در گذشته با قاضی رابرتز و قاضی گینزبورگ ترتیب داده است. (دانشجویان من آن را به ،وان یک تجربه یک بار در زندگی توصیف ،د). تنها دلیل وجود این داستان این است که GMU مشمول FOIA است. من دوست دارم تلاش‌های انجام شده در هاروارد، ییل، و دیگر مدارس خصوصی نخبه برای استخدام قضات را بررسی کنم. موضوعی نیز در زیر سطح پنهان است. نهادهای نخبه دیگر نمی توانند از قضات محافظه کار دعوت کنند. بنابراین میسون و همچنین نوتردام این شکاف را پر کرده اند.

علاوه بر این، من سرم را از توطئه آشکار بین برنامه تحصیل GMU در خارج از کشور و کلینیک های GMU که خلاصه های آمی، را تشکیل می دهند، می خارم. آیا واقعاً ،ی فکر می‌کند که قاضی گورسوچ احتمالاً به دلیل اینکه او به چندین دانشجوی GMU در یک کلینیک آموزش داده است، خلاصه‌ای از یک کلینیک GMU را می‌خواند؟ دلیل اینکه قضات محافظه‌کار خلاصه‌های دوستانه توسط محققان محافظه‌کار را می‌خوانند، این است که آنها این ایده‌ها را قانع‌کننده می‌دانند. و میسون با توجه به دانشمندان برجسته محافظه کار بسیار بالاتر از وزن خود مشت می زند. آیا ،ی فکر می کند که کلینیک های نخبگان دیوان عالی در هاروارد یا استنفورد به دلیل ارتباط نزدیک آن موسسات با قضات آلوده هستند؟ در واقع، آن کلینیک‌ها در واقع مواردی را با هم مورد بحث قرار می‌دهند و فقط خلاصه‌های آمی، را که برای پرونده دایره‌ای ارسال می‌شود، ارسال نمی‌کنند.

DC – به دلیل نبود کلمات بهتر – یک باتلاق محارم است. همه افراد دیگر را “می شناسند”. و تلاش بی وقفه ای توسط افراد با قدرت کمتر برای دسترسی به افراد با قدرت بیشتر وجود دارد. وقتی با ،ی در دی سی ملاقات می کنید، اولین سوالی که از شما می پرسند این است که “چه کار می کنی؟” آنها کنجکاو نیستند که شما چه می کنید. آنها می خواهند بدانند که آیا می تو،د تأثیر بیشتری برای آنها ایجاد کنید. را بار نمی تواند هیچ یک از این اتهامات را در چارچوب قرار دهد. همه چیز در مورد یک دانشکده حقوق است که با افتخار ارتباطات محافظه کارانه خود را تمجید می کند. این نوع اعداد و ارقام ژورنالیستی نمی توانند ادعاهای خود را ثابت کنند. فقط برای مطرح ، برخی نگر، ها کافی است و امیدواریم که خوانندگان ناآگاه این شکاف ها را به تنهایی پر کنند.

اینجا چیزی برای دیدن نیست صبر کنید تا کفش خالی بعدی بیفتد.


منبع: https://reason.com/volokh/2023/04/30/the-new-york-times-uncovered-the-worst-kept-secret-in-academia/