همانطور که در دسترس تجاری در ایالات متحده باز می شود، LegalOn ابزار ویرایش قرارداد مبتنی بر GPT را منتشر می کند “AI Revise”


دسامبرگذشته، حقوقییکی از بزرگترین ارائه دهندگان فناوری بررسی قرارداد هوش مصنوعی در ژاپن به شرکت ها و شرکت های حقوقی، گسترش خود را در بازار ایالات متحده اعلام کرد و دسترسی اولیه محدود به محصول خود را برای کاربران و سازمان های منتخب ارائه داد.

امروز، LegalOn پلتفرم خود را به صورت تجاری در دسترس همه مشتریان در ایالات متحده قرار می دهد، و همانطور که انجام می دهد، ویژگی جدیدی به نام AI Revise را منتشر می کند که به گفته خودش «اولین ابزار ویرایش قرارداد هوش مصنوعی است که با دانش حقوقی متخصص تقویت شده است».

گفت: بررسی هوش مصنوعی ما با شناسایی خطرات در قراردادهای شخص ثالث و خطوط قرمز و پیشنهاد راه حل هایی برای قوی تر ، قراردادها قبل از امضا به تیم های حقوقی کمک می کند. دنیل لوئیس، مدیر عامل LegalOn در ایالات متحده. “اکنون، ما یک جهش رو به جلو برداشته ایم – AI Revise به کاربران این امکان را می دهد تا پیشنهادات ما را به ویرایش تبدیل کنند.”


درباره LegalOn در فهرست راهنمای فناوری حقوقی LawNext بیشتر بخو،د.


همانطور که LegalOn از دوره دسترسی اولیه خود خارج می شود، علاوه بر AI Revise چندین ویژگی جدید را نیز معرفی می کند. آنها عبارتند از:

  • پوشش قراردادهای بیشتر، از جمله قراردادهای خدمات اصلی، قراردادهای ،ید، قراردادهای عدم افشا، و انواع مقررات کلی که احتمالاً در هر نوع قراردادی وجود دارد، با هوش مصنوعی آن آموزش دیده برای شناسایی خطرات خاص برای هر نوع قرارداد. انواع قراردادهای اضافی به مرور زمان اضافه خواهند شد، با پوشش قراردادهای SaaS در ماه مه.
  • یک ویرایشگر درون مرورگر که امکان ویرایش قراردادها و همکاری با همکاران را در یک سند فراهم می کند.
  • امکان آپلود و جستجوی بندها، قراردادها و ال،ای قبلی برای یافتن زبان در هنگام پیش‌نویس و ویرایش.
  • یک عملکرد مقایسه برای مقایسه دو قرارداد مقاله به مقاله برای مشاهده تفاوت بین آنها.

هفته گذشته، لوئیس، مایک ،تیلو، سر محصول و کوری لانگهرسترئیس بخش رشد، به من نمایشی از AI Revise داد. یکی از ویژگی‌های کلیدی این محصول این است که می‌توان آن را بدون نیاز به نصب یا آموزش استفاده کرد. LegalOn هوش مصنوعی را برای رفع صدها خطر خاص قرارداد برای هر نوع قراردادی که پوشش می دهد، از قبل آموزش داده است.

لوئیس گفت: «در بالاترین سطح، چیزی که ما به ،وان یک شرکت در تلاش هستیم روی آن تمرکز کنیم، کمک به سازمان‌ها در انجام بازبینی قراردادهای قبل از امضا است، و به آنها کمک می‌کنیم تا با کمک به یافتن و رفع ریسک‌های قرارداد، سریع‌تر در مورد قراردادهای قوی‌تر مذاکره کنند.

او گفت که AI Revise گام بعدی این شرکت در پیگیری این ماموریت است.

«با کار با هوش مصنوعی مولد، ما به‌طور منحصربه‌فردی موقعیتی داریم که ارزشی برای مشتریان ارائه کنیم، زیرا در شش سال گذشته این کار را انجام داده‌ایم. ما قبلاً یک زیرساخت هوش مصنوعی بسیار قوی برای بررسی قراردادها ایجاد کرده‌ایم و انبوه و انبوه محتوای قانونی ایجاد کرده‌ایم تا به مردم کمک کنیم این مشکلات را پس از شناسایی آنها برطرف کنند.»

ویرایش های یک کلیک

کاری که AI Revise انجام می دهد این است که به شخصی که در حال بررسی قرارداد است اجازه می دهد تا محتوا و پیشنهادات متخصص LegalOn را تنها با یک کلیک بپذیرد.

در سمت چپ صفحه، کاربر قرارداد را در حال بررسی می بیند و در سمت راست، کاربر هشدارهای خطری را می بیند که محصول دیگر LegalOn، AI Review، از بررسی قرارداد ایجاد کرده است.

کانتیلو به من گفت: «این‌ها توسط زیرساخت‌های هوش مصنوعی LegalOn، و همچنین انبارهای محتوای حقوقی متخصص ایجاد شده‌اند که ما در چندین سال گذشته از طریق تیم داخلی وکلای متخصص خود در حال نوشتن و اصلاح آن‌ها بوده‌ایم. “همه اینها از قفسه خارج می شود – بدون اجرا، بدون نیاز به کتاب بازی.”

هنگامی که کاربر یک هشدار را در سمت راست صفحه انتخاب می کند، کاربر به آن نقطه از قرارداد در صفحه سمت چپ هدایت می شود. کاربر همچنین می‌تواند هشدار را برای نشان دادن اطلاعات بیشتر در مورد ماهیت مشکل و توصیه برای نحوه حل آن، از جمله زبان نمونه، گسترش دهد.

چیزی که AI Revise به این بررسی اضافه می‌کند، امکان کلیک ، و انجام ویرایش‌های مستقیم و قرمز توسط هوش مصنوعی در قرارداد برای رسیدگی به مشکلات مطرح‌شده توسط هشدار است، به‌همراه حذف‌هایی که با حروف طلایی رنگ و اضافات با خط آبی نشان داده می‌شوند.

قابل ذکر است، AI Revise صرفاً جایگزین متن قالب یا boilerplate نیست. به نظر می رسد قرارداد را به گونه ای بازبینی می کند که هم هشدار را برطرف کند و هم با بافت، ساختار و قالب بندی قرارداد (از جمله شماره گذاری و حروف بزرگ) همخو، داشته باشد.

هنگامی که AI Revise ویرایش های خود را انجام داد، کاربر سه انتخاب دارد. کاربر می تواند ویرایش ها را بپذیرد و به هشدار بعدی برود. کاربر می تواند با کلیک بر روی واگرد آنها را رد کند. یا کاربر می تواند با ویرایش مستقیم قرارداد در نمای مرورگر، ویرایش را تغییر دهد.

،تیلو گفت: «این تجدیدنظر با در نظر گرفتن متن اصلی قرارداد اصلی ایجاد می‌شود. «و نه تنها این زمینه را از سطح ماهوی، بلکه حتی از سطح ساختاری نیز در نظر می گیرد. چیزی که ما در مورد آن هیجان‌زده هستیم این است که توانسته‌ایم با موفقیت آن را به گونه‌ای تولید کنیم که شرایط قانونی هماهنگ باشد.

کاربری که یک سند را ویرایش می‌کند می‌تواند دیگران را در یک سازمان برای همکاری بر،ب‌گذاری کند. وقتی کاربر دوم وارد می‌شود، کاربر می‌تواند ویرایش‌های قبلی انجام شده و توسط چه ،ی را مشاهده کند.

راهنمایی تخصصی

Contillo معتقد است که یک تمایز کلیدی از فناوری بررسی LegalOn این است که توسط راهنمایی‌های قانونی متخصصی که طی چندین سال توسعه یافته است، مطلع می‌شود.

او گفت: «نکته واقعاً مهم این است که اولین چیزی است که مستقیماً از قفسه کار می کند. «شما به کتاب بازی نیاز ندارید. شما نیازی به پیاده سازی ندارید کاربر برای اینکه کار کند نیازی به آماده سازی ندارد. هیچ کاری از مشتری لازم نیست و حجم بالقوه بالقوه متن، با آنچه که شخص از قبل برنامه ریزی کرده است، محدود نمی شود.

البته، شرکت‌هایی وجود خواهند داشت که کتاب‌های بازی از قبل موجود را دارند و می‌خواهند آن‌ها را در آموزش هوش مصنوعی و توصیه‌هایی که ارائه می‌کند، بگنجانند.

لوئیس گفت که مشکل ویرایش مبتنی بر playbook این است که فقط یک بند را با دیگری عوض می کند. سطح جزئیاتی که ما ایجاد کرده‌ایم واقعاً منحصربه‌فرد است، و این به این دلیل است که ما زمان صرف کرده‌ایم تا محتوا و راهنمایی را در کنار نرم‌افزار بسازیم.»

گفته می‌شود، LegalOn ظرف چند ماه آینده عملکردی را راه‌اندازی می‌کند که به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا بندهای دلخواه خود را اضافه کنند و آنها را در کنار راهنمایی‌ها و هشدارهای LegalOn نشان دهند.

لوئیس از ارائه قیمت صریح برای پلتفرم خودداری کرد. او گفت که این شرکت بسته به نوع قراردادها، تعداد کاربران و میزان استفاده، گزینه های قیمت گذاری مختلفی را ارائه می دهد. همه گزینه ها شامل AI Revise هستند.

لوئیس گفت: “ما مطمئن هستیم که با یک گزینه قابل استفاده برای یک روز وارد می شویم که می تواند ROI عالی را بر اساس قیمت هایی که ارائه خواهیم داد ایجاد کند.” “این باید فوراً برای سازمان ها ارزش افزایی داشته باشد.”

در حالی که LegalOn در بازار ایالات متحده جدید است، در ژاپن یک رهبر بازار است، جایی که قبلاً تحت نام LegalForce فعالیت می کرد. این شرکت ژاپنی بیش از 3000 مشتری، 400 کارمند و 131 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است که شامل 101 میلیون دلار در سال 2022 است.

لوئیس، که LegalOn برای رهبری توسعه ایالات متحده خود از او استفاده کرد، قبلاً یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل پلتفرم تحقیقات حقوقی و تحلیلی Ravel Law بود که LexisNexis در سال 2017 ،یداری شد. پس از ،ید، او بر چندین ،ب و کار LexisNexis نظارت داشت که اخیراً به ،وان معاون رئیس و مدیر کل راهنمای عملی و تحلیلی.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/04/as-it-opens-commercial-availability-in-the-u-s-legalon-releases-gpt-powered-contract-editing-tool-ai-revise.html