وضعیت حقوقی پس از همه گیری، با نیکول بلک از MyCase


در طول سال گذشته، خواهر و برادر شرکت های فن آوری حقوقی مورد من و LawPay الف را منتشر کرده اند مجموعه ای از گزارش ها در مورد رویه حقوقیاز جمله گزارش‌های معیار مبتنی بر داده‌های ناشناس مشتریان این دو شرکت، و همچنین گزارش عمیق صنعت حقوقی پایان سال ۲۰۲۲، بر اساس نظرسنجی از بیش از ۲۳۰۰ متخصص حقوقی. آنها با هم، نگاهی عمیق به وضعیت عملکرد قانونی در پی همه‌گیری ارائه می‌دهند.

همه گزارش ها توسط نیکول بلک، که در این ،مت به مجری باب آمبروگی می پیوندد تا یافته های این گزارش ها و تصویری را که آنها از چگونگی این بیماری همه گیر در عمل وکالت، به ویژه برای وکلای انفرادی و شرکت های کوچکتر تغییر داده است، به اشتراک بگذارند. بلک رئیس بخش SME و آموزش خارجی در MyCase، و همچنین یک نویسنده و رو،مه‌نگار فنی حقوقی است که ستون‌های منظمی برای Above the Law، The ABA Journal و The Daily Record می‌نویسد.

از جمله موضوعاتی که آنها در مورد آنها بحث می کنند عبارتند از وضعیت کلی فعالیت های شرکت های انفرادی و کوچک، تأثیر بیماری همه گیر بر سلامت مالی شرکت، تأثیر بیماری همه گیر بر پذیرش فناوری حقوقی، انواع نرم افزارهایی که وکلای نرم افزاری آنها را از همه مهمتر می دانند، ابزارهای کار از راه دور که بیشتر توسط وکلا استفاده می شود. ، افزایش قابل توجه استفاده از پرداخت های آنلاین، نرخ بهره وری وکیل، مزایای زمان سنجی “غیرفعال” و موارد دیگر.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم

این ،مت از LawNext سخاوتمندانه توسط حامیان مالی ما ممکن شده است. ما از حمایت آنها قدرد، می کنیم و امیدواریم آنها را بررسی کنید.

  • حقوق شناسیارائه مشتری قانونی، CRM قانون، اتوماسیون بازاریابی، صورت‌حساب قانونی، مدیریت اسناد، و موارد دیگر، همه در یک نرم‌افزار وکالت با استفاده آسان.
  • استفاده کنید، پلت فرم بانکداری ،ب و کار آنلاین که به طور خاص برای شرکت های حقوقی انفرادی و کوچک طراحی شده است.
  • الگو، خانه پلتفرم های مدیریت تمرین است تمرین پلنگ، Bill4Time، MerusCase و لولی لاو; پلت فرم پرداخت الکترونیکی سرفصل; و نرم افزار حسابداری قانونی کتاب های اعتماد.
  • Sage Timeslipsکه نزدیک به چهار دهه مورد اعتماد شرکت‌های انفرادی و کوچک است، عملکرد قوی، گزارش‌های قابل تنظیم و توانایی ضبط زمان و هزینه‌ها را در حال حرکت ارائه می‌دهد.

اگر از گوش دادن به LawNext لذت می برید، لطفاً هرجا که به پاد،ت گوش می دهید، نظر خود را برای ما ارسال کنید.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/05/the-post-pandemic-state-of-legal-practice-with-nicole-black-of-mycase.html