وکـیـل تـهــران وکیل در تهران-وکیل نجفی

او موظف است که با ارائه مشاوره دقیق و بررسی همه جانبه پرونده به خوبی و به شکل کارآمد موکل خود را راهنمایی کند. موسسه حقوقی صلح صدرا در زمینه دعاوی مختلف بهترین مشاوره حقوقی در تهران می باشد. زیرا در حوزه وکالت چنین چیزی وجود ندارد که صدرصدر تضمین می‌دهم پرونده موفق شود. و مجله خبری وکیل نیز وکیل خبره در تهران نباید خیلی به مسائل مالی توجه کند و حق‌الوکاله موکل خود را در اولویت قرار دهد. برای انجام و دفاع و پیگیری دعاوی، یک وکیل دادگستری خوب باید علاوه بر دانش آکادمیک، تجربه و توانایی حقوقی و تجربه عملی لازم را در زمینه معاملات و قراردادها، داشته باشد.

پس از صدور قرار ترک تعقیب شاکی میتواند ظرف یک سال رسیدگی مجدد را از مرجع قضایی تقاضا کند. شرایط صدور قرار ترک تعقیب 1_جرم از جرایم قابل گذشت باشد.2_پرونده در مرحله دادسرا باشد و کیفرخواست صادر نشده باشد.3_اعلام رضایت شاکی پرونده. ممنونم از شما آقای ایزدی بابت اینکه نظرتون رو با سایت وکیل پایتخت به اشتراک گذاشتید. اگر شما هم نظری در مورد ویژگی ها و خصوصیات یک وکیل خوب دارید حتما زیر پست من نظر دهید.

  • به طور کلی می‌توان گفت بهترین وکیل کیفری، باید علاوه بر امور کیفری شخصی، به قوانین مربوط به قاچاق کالا، مبارزه با مواد مخدر و دیگر امور کیفری نیز به میزان کافی تسلط داشته باشد.
  • وکیل پایه یک دادگستری موظف است که هرگونه اقدام لازم را در اسرع وقت انجام دهد چراکه در اکثر پرونده‌ها، اقدام سریع و به موقع موجب موفقیت پرونده می‌شود.
  • دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد.
  • عموم مردم برای جلوگیری از مشکلات عدیده‌ای که در زندگی روزمره با آن برخورد خواهند کرد می‌توانند از دانش وکیل که ممکن است در قالب مشاوره‌ حقوقی تلفنی یا آنلاین که از طریق سامانه‌های حقوقی معتبر ارائه می‎شود استفاده نمایند و اقدام به اخذ مشاوره‌های حرفه‌ای در این خصوص نمایند.
  • با دانستن نام و نام خانوادگی، کافیست اطلاعات او را در اینترنت جستجو کنید.

و اینکه اسرار موکل را حفط کند و امانت دار خوبی باشد و به دنبال مصلحت موکل بوده و اگر مصلحت موکلش در سازش است حتما موکل خود را به سازش تشویق کند و مسلما مصالحه پرونده از هدف های یک وکیل خوب است. گاهی اوقات شما ممکن است خود را در موقعیت های دشوار قرار دهید و قادر نباشید وضعیت را بدون رفتن به دادگاه رفع کنید. برای بار بعدی نظر من، نام، ایمیل، و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید.

چه زمان‌هایی با وکیل تماس بگیریم؟

همیشه برای حل مشکلات حقوقی باید یک وکیل خوب انتخاب کنید تا به بهترین شکل مشکلات حقوقی، کیفری، خانواده، بانکی و… را حل نماید و در اولین فرصت رای را به نفع موکل خود اخذ کند. از مهم ترین ویژگی های وکیل خوب، متعهد بودن اوست و زمانی دفاع از فردی را قبول می کند باید ان را در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن انجام دهد تا موکل با مشکلات دیگری روبه رو نشود. کانون وکلا نهادی است که بیش از صد سال است تاسیس شده و نزدیک به 70 سال است که استقلال یافته است. کانون وکلا اولین، مهم ترین و اصلی ترین نهاد برای صدور مجوز وکالت و پروانه برای متقاضیان ساکن در ایران می باشد که شبیه به آن در تمام کشورهای دنیا وجود دارد.

وکلا برای پیشبرد بهتر کارهای موکل باید مدارک مربوط به پرونده را جمع آوری کرده و برای دفاع از موکل آن را به دادگاه ارائه دهند و برای اطلاعات بیشتر و بررسی پرونده موکل خود در جلسات و مذاکره ها شرکت کنند و همواره با موکل خود در ارتباط باشد. بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که به قانون تجارت و نیز قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی تسلط کافی داشته باشد. پرونده‌های مختلف مالی نظیر مطالبه وجه چک و سفته و مطالبه وجه عادی، توقیف اموال، فک رهن، مطالبه خسارت و … را در کارنامه خود داشته باشد. با روند دعاوی مالی در دادگاه، اجرای ثبت و شورای حل اختلاف آشنا باشد.

تفاوت وکیل پایه یک دادگستری با وکیل پایه دو در چیست؟

حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد. ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است. تاکنون در مجلات معتبر ایران، 8 مقاله از حسین آبادی چاپ شده است.

قطعا با مطالعه دقیق مطالب فوق به تفاوت‌های این دو مفهوم پی برده‌اید. کارآموز وکالت شخصی است که نمره قبولی را در آزمون کانون وکلا را دریافت کرده است و از سوی کانون پروانه کارآموزی دریافت کرده است و در حال حاضر در حال گذراندن دوره کارآموزی است. کارآموز هنوز دوره کارآموزی را به تمام نکرده و در آزمون اختبار نیز شرکت نکرده است. اما با تمهیدات انجام شده از سوی قوه قضاییه و دولت برخی از فارغ التحصیلان رشته حقوق، در آزمون‌های مرکز وکلا و مشاوران قوه قضاییه شرکت می‌نمایند. آزمون مرکز مشاوران تقریبا با فاصله کمی از آزمون کانون وکلای دادگستری برگزار می‌گردد. آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه کمی آسان‌تر از آزمون کانون وکلای دادگستری است ولی در روش برگزاری و طی دوره کارآموزی به یکدیگر شباهت دارند.