وکیل حقوقی در مشهد 09152055986وکیل پایه یک دادگستری در مشهد-وکیل نجفی

بدون تعیین داور و اعلام نظر وی صدور رای طلاق غیر قانونی است اما حضور موکل و شاهد ضرورتی نداشته و بقیه موارد مورد سوال با توجه به وکالت اعطائی کاملا قانونی است. دادگاه به زوجین اعلام می دارد که داورانی از بین بستگان یا آشنایان مورد اعتماد خویش تعیین و به دادگاه معرفی نمایند. چنانچه زوجین نخواهند یا نتوانند داوری معرفی کنند،دادگاه راسا مبادرت به انتخاب داور می کند. داوران منتخب یا منصوب از ناحیه دادگاه باید مسلمان، متاهل، معتمد، دارای حسن شهرت و حداقل دارای ۴۰ سال تمام بوده و تا حدودی به وضعیت روحی زوجین آشنا باشند. دادگاه پس از بررسی موضوع، مساله را به داوری ارجاع می دهد و پس از کسب نظر داوران مبادرت به صدور حکم می‌کند.

تمام شرایط مالی و غیرمالی مربوط به عقد نیز با توجه به توافق زوجین منظور می‌گردد که حدود ۳۰ درصد از کل پرونده‌های طلاق در محاکم را شامل می‌شود. 🔴 در صورتی که زوجه برای وصول مهریه اموال زوج را شناسایی وبادستور دادگاه ان را توقیف نماید مال یا اموال توقیف شده پس از قطعی شدن رأی از طریق مزایده به فروش خواهد رفت و در این صورت از محل فروش مالِ توقیفی، زوجه به تمام یا قسمتی از مهریه خود دست خواهد یافت. 📌 طبق ماده 869 قانون مدنی، قبل از تعلق ترکه به وراث و یا قبل از تقسیم ارث بین ورثه، دیونی که به عهده متوفی است باید از دارایی او کسر و پرداخت شود. پس از انعقاد قرارداد شما اطلاعات و دانسته های خود را جهت تسریع در انجام پرونده به ما میدهید. به همین علت از درجه اعتبار پایین‌تری نسبت به وکیل پایه‌یک برخوردار می‌باشد.

  • از رزومه ایشان میتوان سابقه وکالت در دفترحمایت حقوقی قضایی ایثارگران و بسیجیان سپاه نام برد ، ایشان دانش پژوه مقطع دکتری حقوق خصوصی بوده و بنیان گذار سامانه وکیل نوین که یکی از معتبر ترین سامانه های وکالتی است از سال ۱۳۹۵ نام برد .
  • ارائه خدمات حقوقی رایگان به کسانی که قادر به پرداخت هزینه های وکالت نیستند، یک تعهد اخلاقی برای هر وکیل در مشهد و همچنین به طور کلی حرفه وکالت است.
  • با توجه به اقتضائات شغلی وکیل شرایطی فراهم شد تا تکالیف قانونی، حس مسئولیت‌پذیری وکیل را در برابر شخص ثالث برانگیزد.
  • بسیاری از اشخاص بعد از سال ‌ها زندگی مشترک، با همسرشان دچار مشکل می شوند و در این درگیری ‌ها و مشاجرات یک نفر باید آگاه و مطلع به قوانین حقوقی دو طرف دعوا کمک نماید.
  • سیده عاطفه مجیدی طهران فوق ‌لیسانس حقوق بین ‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و وکیل پایه یک دادگستری مشهد، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و در سال 1395 موفق به کسب رتبه 1 آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد شده است.

ایشان با پذیرش دعاوی و وکالت تخصصی در امورخانوادگی بصورت ویژه و با سابقه ۱۵ ساله در این زمینه تجارب متعدد و ارزشمندی در سوابق مذکور کسب نموده اند که منجر به موفقیت در تعداد قابل توجهی از پرونده های ارجاعی به ایشان شده است . وکیل پایه یک دادگستری در مشهد، اشتغال به وکالت را از سال ۱۳۹۰ آغاز نمودند. ایشان کارشناس ارشد رشته حقوق مالکیت فکری از دانشگاه دولتی قم بوده در مقطع دکتری حقوق خصوصی نیز تحصیل نموده است. همچنین ایشان با دانشگاه ها و مراکز عالی مشهد به عنوان مدرس همکاری داشته اند و با بیشت از یک دهه سابقه وکالت در مشهد، امیر راما صالح موفق شده در امور خانواده پرونده های زیادی را به نتیجه مطلوب موکلین برساند و حقوق تضییع شده آنان را استیفا نماید.

وکیل خانم برای دعاوی خانواده

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد باید نظر خود را در مورد نقاط قوت و ضعف پرونده شما و اینکه آیا فکر می کند “چشم انداز معقولی برای موفقیت” دارید را به شما بگوید. این بدان معناست که آیا شما شانس خوبی برای برنده شدن در پرونده خود دارید یا خیر. دادگاه های خانواده در سالهای اخیر با توجه به امار بالای طلاق به یکی از شلوغ ترین مراجع قضایی تبدیل شده است. جهت مجله خبری وکیل مراجعه به وکلای دعاوی خانواده از جمله طلاق، نفقه، مهریه، حضانت و ملاقات فرزند و … با شماره های داخل وبسایت تماس بگیرید. ابوالفضل علیزاده مقدم نیز مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در شهر مشهد است که بیش از 13 سال سابقه کاری دارد. این وکیل باتجربه دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی است و برای حل پرونده‌های مختلف از راهکارهای عالی بهره می‌گیرد.

زیرا همان طور که گفته شد پس از رجوع زن به مال البذل و سپس در صورت رجوع مرد به طلاق، همه چیز به اوضاع و احوال سابق برگشته و دیگر حکم صادره برای اجرای صیغه طلاق اعتباری ندارد. در صورت عدم توافق زوجین در ارتباط با حضانت فرزندان، مطابق قانون عمل خواهد شد. از لحاظ ماهیت در طلاق خلع و مبارات مادام که زن رجوع به عوض نکرده باشد بائن است یعنی اگر زن پس از طلاق خواهان مبلغی نباشد که برای گرفتن اجازه طلاق به مرد داده است طلاق بائن و رجوع ممکن نیست. طلاق مبارات آن است که کراهت از طرفین باشد ولی در این صورت عوض باید زاید بر میزان مهر نباشد.

لیست 10 تا از بهترین وکیل در بوشهر ⚖️【آپدیت1401】

هنوز مطمئن نیستید که آیا نیاز به استخدام وکیل دارید؟ خوب، بهتر است طرف مقابلتان را در نظر بگیرید. مسئله این است که اگر طرف مقابل شما وکیل داشته باشد، و شما خودتان از پرونده دفاع کنید، ممکن است در مضیقه باشید. علاوه بر این، زمانی که به درستی توسط وکیل در مشهد حمایت نشوید، شانس شما برای برنده شدن در یک پرونده به میزان قابل توجهی کمتر است.

دعاوی حقوقی بر سر اختلافات مالک و مستاجر، طلاق، املاک و صدمات شخصی همه از نظر فنی تحت حوزه دعاوی مدنی قرار می گیرند. زیرا دعوای مدنی به هر اقدام حقوقی اطلاق می شود که در آن به جای مجازات کیفری، از طرفی وجه یا نوعی عمل خواسته شود. دامنه خدماتی که یک وکیل خوب در مشهد می تواند ارائه دهد بسیار گسترده است.

یکی از شکایات رایج موکلان این است که نمی دانند در روند پرونده حقوقی چه می گذرد یا اینکه نمی توانند با وکیل خود تماس بگیرند. باید از وکیل بپرسید که چگونه شما را از پیشرفت موضوع و بهترین راه برای برقراری ارتباط با آنها، چه از طریق تلفن همراه، ایمیل یا ملاقات حضوری مطلع می کند. وکیل کسی است که در زمینه های مختلف مانند حقوق جزا، قانون تجارت، خانواده، حقوق مالکیت، حمایت حقوقی، مشاوره و وکالت فعالیت میکند. آنها از صحت همه رویه‌ها اطمینان می‌دهند و توصیه‌های حقوقی را ارائه می‌کنند، همچنین در صورت لزوم، اسناد را برای دادگاه آماده می‌کنند.

شرایط پرداخت شامل تسویه در پایان رای نهایی و یا پرداخت به صورت چند مرحله بدون ضمانت می باشد. وکیلی که قصد کمک گرفتن از آن را دارید باید با توجه به دعاوی مختلف، در زمان‌های لازم بتواند پیگیری‌ها را انجام دهد و همچنین نسبت به موضوع بی‌تفاوت و بی‌اهمیت نباشد. دقت داشته باشید اگر زمانی وکیل چه به صورت خواسته و چه ناخواسته موجب خسارت دیدن موکل شود، مؤظف است آن را جبران نماید. یک وکیل متعهد باید قبل از انجام هر اقدامی، مصلحت موکل خود را هم در نظر بگیرید و بدون مشورت کاری انجام ندهد. یکی دیگر از انواع وکالت در مشهد، وکالت مقید است که در آن مورد وکالت کاملا مشخص بوده و وکیل باید تنها به وظایفی که تعیین شده است، عمل کند. از لحاظ ماهیت در طلاق خلع و مبارات مادام که زن رجوع به عرض نکرده باشد بائن است یعنی اگر زن پس از طلاق خواهان مبلغی نباشد که برای گرفتن اجازه طلاق به مرد داده است طلاق بائن و رجوع ممکن نیست.