وکیل در ایران ، صفر تا صد امور حقوقی و کیفری، تقسیم ترکه ، انحصار وراثت

چنانچه شهر مورد نظر شما در این لیست وجود ندارد از منوی بالا جهت دریافت بهترین نتایج جستجوی وکیل بر اساس شهر استفاده کنید. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه حقوقی آرمان توسعه عدالت نورا (دادسو) محفوظ است و کپی برداری از محتوا و مطالب وب سایت بدون اجازه کتبی از موسسه غیرقانونی است. کلیه خدمات مربوط به وکیل در ایران به صورت تخصصی در دادس قابل انجام است. جهت اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۱۰۱۳۹۸۶۱۲ در ارتباط باشید.

  • برای ارتباط با تیم وکیل من می توانید در هر ساعت از شبانه روز شرح مشکل خود را به شماره ۰۹۱۲۶۰۰۸۷۲۰ از طریق واتساپ ارسال نمایید.
  • امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل در تهران یاری کنیم.
  •  موفق به اخذ قبولی در آزمون وکالت شدند و دارای پروانه کار می‌باشند.
  • اما اگر دادخواست طلاق توسط زن به دادگاه ارائه شود شرایط متفاوت خواهد بود و زن چون حق گرفتن طلاق را ندارد باید به یکی از شرایط دوازده گانه مندرج در سند ازدواج استناد کند و مدارک کافی برای اثبات داشته باشد.

ما از اطلاعات شما تنها در جهت بهبود کالاهای خود استفاده می کنیم و آن هارا با هیچ شخص یا سامانه ثالث به اشتراک نخواهیم گذاشت. اگر بخواهیم راجع به جایگاه اجتماعی وكیل صحبت كنیم باید بگوییم كه شغل وكالت ازجمله مشاغلی است كه خصوصاً در دنیای امروز از عزت و احترام خاصی در بین عموم مردم برخوردار است. فلسفه جایگاه رفیع وكالت ازلحاظ اجتماعی، شاید به این موضوع بازمی‌گردد كه وکیلان از حق نادیده گرفته شده و انكار شد‌ۀ اشخاص دفاع می‌كند از حقی كه شاید مردم در ظاهر نتوانند تشخیص دهند كه از آن کدام‌یک از اصحاب یك دعوی است.

وکیل در توکیل

بنابراین یک نظام حقوقی جامع که باید تجلی گاه آرمانهای اجتماعی و نیز واقعیت های موجود در جامعه باشد، ناگزیر است در تنظیم مقررات حاکم بر این حرفه، در برگیرنده هر دو دیدگاه باشد. از یک سو اعتقاد خود را به مفهوم آرمانی وکالت و کارگزاران آن به عنوان قهرمانان عرصه عدالت، حفظ نماید و از سویی به استفاده های ناروایی که از این حرفه برای کتمان حقیقت و جلوگیری از انجام یک دادرسی سالم و روان می شود. چرا که بسیاری از مردم در دادگستری برای تسریع و پیشرفت نیازمند پیگیری مستمر و دلسوزانه وکیل دادگستری می باشد و اگر فعالیت وکیل موجود نباشد ممکن است حتی با وجود دانش و تجربه نیست موکل به نتیجه دلخواه خود نرسد.

وکلای پایه یک

شما می توانید شماره وکیل در ایران تماس بگیرید و موضوع کیفری خود را با او در میان بگذارید. وکیل کیفری در ایران بر مسائل کیفری تسلط کافی دارد و با قوانین آشنا است. یک وکیل خوب در ایران شما را از موضوع پرونده با خبر خواهد کرد و لایحه هایی را در دفاع از شما تقدیم دادگاه خواهد کرد. گروه دیوان سالار با حضور چندین وکیل مجرب و متخصص پرونده شما را در پروسه ای کوتاه به نتیجه خواهد رساند. یکی دیگر از دعاوی که زیاد در داخل کشور مطرح می شود و هر روز پرونده هایی در ارتباط با آن در مراجع قضایی مطرح می شود دعاوی ملکی است.

بهترین وکیل خانواده در تهران✔️

برای ارتباط با تیم وکیل من می توانید در هر ساعت از شبانه روز شرح مشکل خود را به شماره ۰۹۱۲۶۰۰۸۷۲۰ از طریق واتساپ ارسال نمایید. ازتهران وکیل گرفتم گول تبلیغات زیادش روخوردم ، هرچی پول داشتم دادم وکیل پولموخورد بدون اینکه کاری کنه ،بهشون اعتمادنکنید . دقت بالا و توجه زیاد به جزئیات – زیرا ریزترین موضوعی می تواند بر مسیر پرونده تأثیرگذار باشد و بی توجهی به آن آثار غیر قابل جبرانی برای وکیل به همراه بیاورد. د چرا که امکان دارد از جهت ارتباطی نتوانند به راحتی مردها ارتباط بزنند ولکن عوامل ذیل در میزان درآمد وکیل موثر است ….