وکیل در شهر شیراز بهترین وکیل اقساط وکیل پایه یک-وکیل نجفی

دفتر حقوقی وکیل شیراز با گروهی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری و قضات بازنشسته قوه قضاییه بیش از ۱۰ سال است که فعالیت خود را در شیراز و شهرهای مختلف استان فارس و سایر استان‌های کشور شروع کرده است. در بسیار از موارد ممکن است نیاز به مراجعه به مراجع قضایی جهت رفع مشکلتان داشته باشید. در این صورت باید از یک فرد حقوقی که به تمام قوانین قضایی و دولتی وارد است کمک بگیرد. وکیل دادگستری فردی است که میتوانید در جهت انجام امور حقوقی خود به او مراجعه کنید. در جدول زیر لیست کاملی از بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آورده شده است. شما مردم عزیز شیراز که به دنبال یافتن وکیلی با خبرت و متخصص در این شهر هستید می توانید روی کمک ما حساب کنید.

  • با کمک گرفتن از وکیل دادگستری که در جدول بالا در شهر شیراز به شما معرفی کرده ایم نه تنها که از فشار روحی و روانی شما در جهت پیش برد پروندتان کم می شود بلکه در هزینه های شما نیز صرفه جویی خواهد شد.
  • در ابتدا شایستگی و مهارت خود وکیل در کار است که اعتباردهنده است.هیچ گاه کار یک وکیل دادگستری به موقعیت جغرافیایی یا ساختمانی که دفتر وکالت در آن واقع شده و یا ظواهر دیگری که برای برخی مشاغل دیگر لازم و ضروری است،وابسته نیست.بلکه دانش و مهارت شخص وکیل در کار وکالت است که به یک وکیل دادگستری اعتبار می دهد.
  • لازم است اگر کاری انجام پذیر نیست و از همان ابتدا مشخص است که به نتیجه لازم نمی رسد؛ وکیل وانمود به انجام آن نکند و قول بیهوده به موکل ندهد.نتیجه کار را همانطور که می بیند به موکل بگوید و نیازی نیست که صد درصد قول برنده شدن در دعوا را به موکل بدهد.یک وکیل خوب سعی در گمراه کردن قاضی یا پیچیده کردن پرونده یا به بیراهمه کشاندن آن ندارد.
  • ایشان مدرس دانشگاه بوده و یکی از وکلای با سابقه شیراز محسوب می شوند که در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده تخصص کافی را دارند و کمک می کنند تا بهترین نتیجه را در پرونده ها به دست آورید.
  • افرادی که می خواهند برای امور مختلف خود یک وکیل اختیار نمایند، باید سعی نمایند در تنظیم وکالت نامه دقت و وسواس زیادی را به خرج دهند و تمام حد و مرز وکیل را در قرارداد وکالت یا وکالت نامه و حتما در دفتر وکالت در شیراز مشخص و درج نمایند.

مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است. دارای شماره پروانه 3772 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، اعمال منافی عفت و اخلاق شامل جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، شرب خمر، زنا، لواط، تجاوز، روابط نامشروع، دعاوی ملکی و ثبتی از جمله دعاوی است که به وی واگذار شده است و با آگاهی کامل و پشتکار خویش توانسته درصد بالایی از موفقیت را کسب نماید. از جمله خدمات وکالتی آقای قربانی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد. افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای 11 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 34260، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. خانم افسانه راستی به عنوان یک وکیل خبره شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد.

تنها وارد شدن در مسیر گیر و دار های حقوقی اینگونه به همین فرم است. نداشتن بهترین وکیل شیراز مناسب و با خبرت می تواند خسارات مالی و معنوی زیادی را به همراه داشته باشد. اگر به دنبال وکیل پایه یک دادگستری در شهر شیراز هستید در لیست بالا می‌توان خیلی از وکیل هایی که در شهر شیراز مشغول به فعالیت می باشند را مشاهده نمایید.

چگونه یک وکیل دادگستری می تواند به کار خود اعتبار ببخشد و چه عناصری در این مقوله دخیل است؟

از سوابق کاری ایشان می‌توان به مشاوره حقوقي دانشكده It، مشاوره حقوقي شهرداري، مشاور شعبه قضايي اشاره کرد. کارشناس حقوق و دارای پروانه وکالت از کانون وکلای شیراز به شماره 778 می‌باشد. حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شیراز، دانش آموخته کارشناس ارشد گرایش حقوق خصوصی، با بیش از 10 سال سابقه وکالت، آماده برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی، شهرداری، بیمه، تجاری، تعزیرات، اداره کار، شهرداری و امور گمرکی می باشد. اما ایشان به صورت تخصصی دعاوی ملکی را قبول و با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری خویش پرونده را پیش می‌برد. امیرفتح پور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای برخورد و رفتار در شآن موکلین خویش، فن بیان و نفوذ کلام عالی وکیل، پایبند به زمان در حل مشکلات پرونده موکلین خویش، دارای 18 سال سابقه وکالت در تمامی زمینه‌های دعاوی خانوادگی، ملکی، کیفری، حقوقی و غیره می‌باشد.

وکیل در شریعتی

خانم وکیل مباشری دارای مدرک کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی با سابقه ۱۱ سال وکالت و عضویت در مانون وکلای استان فارس . ایشان با توجه به سابقه طولانی مدت و برخورداری از تجربه کافی جزء لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز سامانه وکیل نوین هستند . از وکلای پایه یک دادگستری شیراز هستند، ایشان به عنوان یک وکیل باتجربه، بعد از بررسی های لازم که روی پرونده انجام می دهند، وکالت فردی را قبول می کنند که بتوانند از حقوق وی در دادگاه دفاع کنند، اگر بدانند که قبول وکالت پرونده ای فقط مجله خبری وکیل اتلاف وقت و هزینه موکل است، از آن صرف نظر می کنند. ایشان در زمینه پرونده های کلاهبرداری، خیانت در امانت، دعاوی مستاجر و موجر، حق کسب و پیشه، فروش مال غیر، دعاوی شهرداری، مصادره اموال، دعاوی بانکی، انحصار وراثت، جرایم رایانه ای، جرایم پزشکی، سقط غیر قانونی جنین، قتل، آدم ربایی، اسیدپاشی و … فعالیت می کنند. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در حال حاضر در شهر شیراز مشغول به فعالیت است و سابقه موفقیت در پرونده های وکالتی در حوزه های مختلف را به عهده داشته است.

آقای محمد علی کرمی دارای 11 سال سابقه حقوقی و دانشجوی ترم آخر دکترای حقوق می باشند. ایشان مدرس دانشگاه بوده و یکی از وکلای با سابقه شیراز محسوب می شوند که در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده تخصص کافی را دارند و کمک می کنند تا بهترین نتیجه را در پرونده ها به دست آورید. ایشان در دفتر حقوقی خود خدماتی نظیر مشاوره حقوقی، کیفری، خانواده، دعاوی مربوط به شهرداری، دعاوی مطروحه در اجرای ثبت اسناد و … را ارائه می دهند.

در دادگاه های شیراز، مانند سایر شهرها دعاوی مختلفی رخ می دهد پس مردم این شهر به وکیلی مجرب نیاز دارند تا در صورت بروز مشکل به او مراجعه کنند. وکلای متخصص، توانایی حل پیچیده ترین پرونده ها را دارند، آن ها تجاربی دارند که موجب پیروزی موکل در دعاوی گوناگون می شود. همراه ما در سایت برترین وکیل باشید، در ادامه 10 وکیل معرفی خواهیم کرد. وکیل پایه یک دادگستری در شهر شیراز می باشد و همچنین دارای فن بیان و نفوذ کلامی بالایی در کار وکالتی خود می باشد… ایشان قبول دعاوی در زمینه های ملکی، ثبتی، کیفری، خانواده و غیره را به عهده دارد و از نگاه مردم به عنوان بهترین وکیل در شیراز شناخته شده است.