وکیل پابه یک دادگستری تهران + معرفی بهترین وکیل دادگستری + مشاوره تلفنی-وکیل نجفی

آقای چشمی دارای 16 سال سابقه وکالت و دفاع از پرونده های خانواده، کیفری، ثبتی، تجاری است. ایشان همچنین به ارائه انواع خدمات حقوقی به صاحبان کسب و کارها می پردازند و دانشی که در زمینه حقوق و قانون کسب کرده اند در اختیار متقاضیان قرار می دهند. آقای چشمی از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که گروه وکلای حکمت را مدیریت می کنند. آقای سروش سلامیان وکیل پایه یک دادگستری، کارشناس ارشد حقوق تجارت بین الملل و دارای بیش از یک دهه فعالیت حقوقی تجاری است. تخصص ایشان در زمینه پرونده های ملکی، تجاری، بازرگانی با طرف های ایرانی و خارجی، مشاوره به شرکت های بین المللی و ایرانی، وکالت و داوری در دعاوی ملکی و کیفری و تنظیم و نظارت بر قراردادهای گوناگون به دو زبان فارسی و انگلیسی است.

  • بله ، وکیل پایه یک دادگستری پروانه وکالت خود را از سوی کانون وکلای دادگستری دریافت کرده و وکیل قوه قضاییه پروانه خود را از مرکز وکلا قوه قضاییه دریافت می کند و روند آزمون و گرفتن مدرک وکالت از سوی این دو مرکز متفاوت است .
  • نکته لازم به ذکر این است که وکیل اداری نیازمند علم و تحصیلات حقوقی نیست و هر شخصی می‌تواند برای امور اداری وکیل اداری یک نفر شود.
  • حتما توجه کافی داشته باشید و سپس به انتخاب یک وکیل مناسب کیفری برای پرونده خود دست بزنید تا با موفقیت، این پرونده را پشت سر بگذارید.
  • همه امور حقوقی مانند تنظیم قراردادها، ارائه راهکارها برای حل بحران‌های حقوقی، مشاوره درباره قوانین کیفری، خانواده، حقوقی، چک و سفته، تنظیم دادخواست‌ها و هر نوع مشاوره‌ای که به نوعی به مسائل قضایی مربوط می‌شود.
  • وکالت در لغت به معنی نمایندگی و نیابت است و همچنین مترادف با کلماتی مانند وصی، ولی و یا سرپرست می‌باشد.

یکی از مهمترین اقدامات برای کسانی که قصد مهاجرت دارند، مراجعه به یک وکیل مهاجرت با تجربه و متخصص است. افراد متقاضی با مراجعه به یک وکیل مهاجرتی می توانند کارهای مهاجرتی خود را بسیار سریع انجام داده و روند مهاجرت خود را تسریع ببخشند. دفتر وکالت ایران پارس با داشتن سال ها تجربه در امر مهاجرت و همچنین داشتن وکلای مهاجرتی ماهر، کمک بزرگی به کسانی که قصد مهاجرت مجله خبری وکیل دارند، می کند. متقاضیان با مراجعه به دفتر حقوقی ایران پارس اکسپرت و مشاوره حقوقی با یک وکیل مهاجرتی با تجربه، می توانند به طور قانونی به کشور مورد نظر خود مهاجرت کنند. برگزاری آزمون وکالت سالانه در کانون های وکلای دادگستری ایران انجام می شود که در این آزمون تعداد بانوان بیشتری به عنوان قبولی آزمون از آقایان موفق به دریافت پروانه وکالت می‌شوند.

وکیل در تهران

در اینصورت اگر دادگاه تشخیص دهد که او توان مالی ندارد با بودجه دادگستری برایش وکیل تسخیری می‌گیرد. آقای کریمی همچنین سابقه کارشناسی در معاونت حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار، سابقه وکالت در حوزه بانکی، بورس و امور ارزی و سابقه وکالت برای کارگزاری های بورس و فعالان بورس بازار سرمایه داشته اند. تمام دادخواست ها، لوایح و قراردادهای مربوط به موکل را تنظیم نماید. این هزینه به عوامل بسیاری بستگی دارد و مقدار مشخصی برای آن تعیین نشده، یعنی هر وکیل با توجه به پرونده موکل خود هزینه حق الوکاله را مشخص می کند. دارای پروانه وکالت پایه دو (کارآموزی) و یا پروانه وکالت پایه یک می‌باشد.

وکیل پایه یک دادگستری در تهران

یک وکیل متخصص و ماهر میتواند روند پرونده را به طور کلی تغییر دهد و موفقیت در پرونده را برای شما به ارمغان بیاورد. مدارک تحصیلی آقای مهری شامل، کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی، کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی است، همچنین ایشان دوره کارشناسی ارشد حقوق و تجارت بین الملل را گذرانده اند و موفق به اخذ دیپلم رشته آموزش ابتدایی دانش سرای تربیت معلم تهران شده اند. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به گروه وکلای حامیان عدالت تعلق دارد. انجام بیش از ۳۰۰ پرونده حقوقی و کیفری در مراجع قضایی و اداری و …

انتخاب بهترین وکیل تهران

بهترین وکیل پایه یک دادگستری، شخصی است که علاوه بر داشتن دانش حقوقی و هوش و ذکاوت حرفه‌ای، وجدان کاری و شرافت نیز داشته باشد. داشتن تجربه، سابقه درخشان، خوشنامی و اعتبار از پارامترهای مهمی است که یک وکیل پایه یک دادگستری را جزو برترین وکلای کشور قرار خواهد داد. وکیل پایه یک دادگستری به دلیل دانش حقوقی بالا و پشت سر گذاشتن آزمون‌ها و مراحل متعدد، مطمئنا تخصصی تر و حرفه‌ای‌تر از سایر وکلا به تکالیف و وظایف محول شده در چارچوب قرارداد وکالت عمل خواهند کرد. چه خدمات مشاوره‌ای و چه عقد قرارداد وکالت، فرقی در اصل قضیه نداشته و وکیل پایه یک دادگستری در هر موضوعی به درستی به وظایف خود عمل خواهد کرد. مهمترین وظیفه و تکلیف اصلی وکلای پایه یک دادگستری این است که بهترین راه را برای موکلین خود در انجام امورات محول شده در نظر بگیرند. همچنین افزایش جمعیت و مشکلات اقتصادی باعث افزایش حجم دعاوی در دادگاه ها و مراجع قضایی و شبه قضایی شده است.

ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است. از وکلایی است که وکالت فهرستی از پرونده‌های مشهور سیاسی و اقتصادی را بر عهده داشت. بنابه اظهار نظر برخی از موکلین، طباطبایی با قلبش از موکلین دفاع می کند نه با پولی که دریافت می‌کند.