پلتفرم بررسی و مذاکره قرارداد LexCheck 17 میلیون دلار در سری یک دور جمع آوری می کند تا توسعه را افزایش دهد


با اشاره به رشد سریع در سال گذشته، LexCheckشرکتی که پلتفرم آن بررسی و مذاکره قرارداد مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌کند، ۱۷ میلیون دلار سرمایه‌گذاری در سری A جمع‌آوری کرده است، بیش از ۸ میلیون دلار سرمایه اولیه که قبلاً جمع‌آوری کرده بود.

این سرمایه توسط شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر جه، رهبری می شد صندوق میفیلد. این شرکت گفت که از این بودجه برای سوخت و تسریع توسعه بیشتر فناوری بررسی قرارداد خود با تمرکز بر تجربه مشتری استفاده خواهد کرد.

این شرکت گفت که تامین مالی پس از یک سال رشد قابل توجه انجام می شود که طی آن تعداد مشتریان خود را سه برابر کرده است. مشتریان آن 14 صنعت را شامل می شوند و برخی از بزرگترین مؤسسات مالی جهان، ارائه دهندگان فناوری بزرگ و شرکت های حقوقی برتر را شامل می شود.

درباره LexCheck بخو،د در فهرست راهنمای فناوری حقوقی LawNext.

گفت: «توانایی تسریع درآمد و واقعی سازی تصمیمات تجاری که معمولاً با مذاکرات طول، به تعویق می‌افتد، برای ،ب‌وکارها حیاتی است زیرا آنها در اقتصاد امروزی چگونه می‌توانند بیشتر انجام دهند، با کمترین هزینه انجام می‌دهند.» گری سنگا، مدیر عامل LexCheck.

«وکلا این فرصت را دارند که مسئولیت تسریع در تولید درآمد و دستیابی به بازگشت سرمایه در هزینه‌های شرکت را رهبری کنند، در حالی که وظیفه خود را برای کاهش من، ریسک شرکت انجام می‌دهند. به ،وان یک وکیل و کارآفرین، هر دو طرف این منافع متضاد را تجربه کرده‌ام، به همین دلیل است که مشتاق حل این مشکل هستم.»

گفت: “LexCheck از هوش مصنوعی برای تسریع رشد درآمد کارآمد برای مشاغل و در عین حال کاهش ریسک استفاده می کند.” راجیو باتراشریک در Mayfield Fund. «در حالی که بررسی قرارداد و مذاکرات اغلب مستقیماً بر دوش بخش حقوقی گذاشته می‌شود، اما برای تیم‌های درآمد و تدارکات در یک شرکت بسیار مهم است. ما از شراکت با Gary و LexCheck خوشحالیم زیرا آنها به شرکت ها برای افزایش سرعت معامله با پلت فرم بررسی قرارداد مبتنی بر هوش مصنوعی خود قدرت می دهند.

Sangha در سال 2015 LexCheck را با نام LitIQ تأسیس کرد. او قبلا تاسیس کرده بود هوشمندسازی کنید، یک پلت فرم مطابق با اوراق بهادار که توسط LexisNexis در سال 2016 ،یداری شد. قبل از Intelligize، Sangha قانون اوراق بهادار را در Shearman & Sterling و White & Case اعمال می کرد.

LexCheck می گوید ویژگی های کلیدی آن عبارتند از:

  • بررسی سنجیده قراردادها در عین حصول اطمینان از پایبندی به استانداردهای پیمانکاری ،ب و کار.
  • خطوط قرمز تقریباً آنی نظرات متنی، درج و حذف را ارائه می دهند.
  • سهولت اجرا با مجموعه‌های نمونه کوچک مورد نیاز برای توسعه کتاب‌های بازی قرارداد سفارشی.
  • توانایی مقیاس‌بندی عملیات بررسی قرارداد با توانمندسازی بازبینان قرارداد با سطوح مختلف تجربه، در عین حال حفظ تیم‌های هماهنگ.
  • یک فناوری آسان برای استفاده که به حداقل آموزش نیاز دارد و در جریان کار موجود قرار می گیرد.

آدام پرسمنمشاور عمومی آزمایشگاه Bio-Rad و یکی از مشتریان LexCheck، گفت: “با LexCheck، وکلا و تحلیلگران قرارداد ما دیگر مجبور نیستند وقت خود را صرف درج تغییرات استاندارد قرارداد کنند، می توانند بر روی موضوعات اساسی تر و منحصر به فرد برای هر مذاکره تمرکز کنند و می توانند به این سمت بروند. خیلی سریع تر منقبض می شود. تیم LexCheck فوق‌العاده بوده است و به طور منحصربه‌فردی به همکاری نزدیک با ما برای ارائه بهترین محصول برای نیازهای خاص ما اختصاص دارد.


منبع: https://www.lawnext.com/2022/12/contract-review-and-negotiation-platform-lexcheck-raises-17m-in-series-a-round-to-drive-expansion.html