پنج حرکت برنامه ریزی املاک برای انجام پس از طلاق


طلاق به اندازه کافی خشن است، و پس از طلاق، آ،ین چیزی که ممکن است بخواهید با آن برخورد کنید اسناد قانونی بیشتر است. با این حال، زم، که رویدادهای مهم زندگی مانند تولد فرزند، مرگ در خانواده و حتی طلاق دارید، بررسی طرح املاک خود (یا نداشتن آن) بسیار مهم است.

وصیت نامه جدید بساز

اگر وصیت نامه ای با همسر سابق خود به ،وان ذینفع داشته باشید، ا،ر قو،ن ایالتی با همسرتان طوری رفتار می کنند که گویی قبل از شما مرده است. بنابراین اگر شما جدایی قانونی یا حکم طلاق داشته باشید نمی توانند ارث ببرند. با این حال، همه ایالت ها این قانون را ندارند. وصیت نامه جدیدی بسازید و ذینفعان خود را به روز کنید. ذینفعان شما افرادی هستند که می خواهید اموال و دارایی های شما را به ارث ببرند.

نگهبانان خود را تغییر دهید

اگر فرزندان ،دسال دارید، معمولاً زیر 18 سال، باید برای فرزندان خود قیم نام ببرید. اگر قبل از همسرتان بمیرید، به احتمال زیاد همسر بازمانده شما حضانت فرزندان شما را بر عهده خواهد داشت. اما اگر آنها قبل از شما بمیرند چه؟ مهم است که یک قیم را برای حمایت، نگهداری، آموزش و مراقبت های بهداشتی فرزندانتان معرفی کنید.

وکالت و نمایندگان مراقبت های بهداشتی خود را تغییر دهید

در طول ازدواج، ممکن است همسرتان را به ،وان نماینده خود برای تصمیم گیری های مالی یا به ،وان جانشین مراقبت های بهداشتی خود برای تصمیم گیری در مورد مراقبت های بهداشتی نام ببرید، اگر نمی تو،د. برخی از ایالت ها ممکن است به طور خودکار همسر سابق شما را به ،وان نماینده شما سلب صلاحیت کنند. با این حال، بهترین کار این است که یک وکالت مالی جدید و دستورالعمل های مراقبت های بهداشتی جدید ایجاد کنید که در آن نام افرادی که می خواهید این تصمیم ها را بگیرید، ایجاد کنید. شاید نخواهید که همسر سابقتان مسئول پول یا زندگی شما باشد!

این اتفاق برای گری کولمن بازیگر سریال «سکته‌های متفاوت متفاوت» افتاد. با وجود اینکه در سال 2008 طلاق گرفت، وکالتنامه‌اش را به‌روزرس، نکرد. در سال 2010 از ناحیه سر آسیب دید و به کما رفت. همسر سابقش هنوز پرو،ی مراقبت های بهداشتی خود را و تصمیم به پس از یک روز او را از حمایت زندگی بردارید، حتی با وجود اینکه او یک اراده زنده داشت و به مدت دو هفته اقدامات حفظ زندگی را هدایت می کرد.

همه تعیین‌های ذینفع را بررسی کنید

شما حساب ها و سیاست های زیادی دارید که در وصیت نامه منتقل نمی شوند. به ،وان مثال، یک حساب بانکی یا بیمه نامه عمر. این دارایی ها از طریق تعیین ذینفع منتقل می شوند. در صورت طلاق، نام های ذینفع خود را در تمام موارد زیر بررسی کنید:

  • حساب های بانکی
  • حساب های سرمایه گذاری
  • حقوق بازنشستگی
  • IRA ها
  • حساب های بازنشستگی
  • سالیانه
  • بیمه نامه های عمر

تمام حساب ها و سیاست های خود را به ذینفعان جدید به روز کنید. در غیر این صورت ممکن است به سراغ همسر سابقتان بروند! تماس با مؤسسات مالی و شرکت های بیمه و درخواست تغییر فرم های ذینفع آسان است.

علاوه بر این، اگر قبلاً در طول فرآیند طلاق این کار را انجام نداده اید، ممکن است بخواهید هر ملکی را که دارید برای حذف همسر سابق خود مجدداً ،وان کنید.

از اعضای خانواده خود بخواهید برنامه ریزی املاک خود را بررسی کنند

والدین یا سایر اعضای خانواده شما ممکن است نام همسر سابق شما را به ،وان یک امانتدار مانند نماینده شخصی، قیم، جانشین مراقبت های بهداشتی یا وکالت مالی داشته باشند. یا حتی ذینفع در اراده یا امانت قابل فسخ. با آنها چک کنید تا مطمئن شوید اسناد برنامه ریزی املاک آنها مطابق با خواسته های آنها است.

به روز رس، برنامه ریزی املاک خود آسان است!

طلاق سخته اما به روز رس، فرم های برنامه ریزی املاک شما آسان است. حتی می‌تو،د این کار را خودتان با فرم‌های آنلاین خاص FindLaw انجام دهید یا با یک وکیل محلی برنامه‌ریزی املاک تماس بگیرید تا به شما کمک کند. و اگر قصد ازدواج مجدد دارید، مهم است که برنامه ریزی املاک خود را مرور کنید و با یک وکیل خانواده مشورت کنید تا تعیین کنید که آیا به توافق نامه قبل از ازدواج نیاز دارید یا خیر.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/five-estate-planning-moves-to-make-after-divorce/