چگونه از سوء استفاده از وکالت جلوگیری کنیم


اگر در طول زندگی خود با ناتو، مواجه شدید، سند وکالتنامه یک ابزار مهم برنامه ریزی املاک است. این به شما این امکان را می‌دهد که (“مسئول”) ،ی را نام ببرید (“نماینده” یا “در واقع وکیل”) تا در مواقعی که شما نمی‌تو،د وارد عمل شود و به امور شما رسیدگی کند. شما ممکن است این کار را انجام دهید، به ،وان مثال، برای آماده شدن برای زم، که ممکن است از نظر ذهنی یا جسمی ناتوان شوید یا صرفاً برای راحتی.

یک وکالت مالی به امور مالی رسیدگی می کند و یک وکالت نامه مراقبت های بهداشتی تصمیمات پزشکی را در زم، که شما نمی تو،د مدیریت می کند. با این حال، (اگر جناس را بهانه کنید) یک سند “قدرتمند” است که به ،ی اجازه می دهد بر پول و زندگی شما کنترل داشته باشد.

در حالی که نمایندگان می توانند کمک ارزشمندی ارائه دهند، ممکن است که از وکالتنامه سوء استفاده کنند. متأسفانه یک پزشک مالیبو زم، متوجه این موضوع شد که آنا آر مور و آرایشگر آنتونی دی فلورس ظاهر شدند. 3 میلیون دلار را با وکالتنامه ای که به طور متقلبانه به دست آورده بود به سرقت برد.

انواع اسناد وکالت

مجدداً می تو،د یک وکالت مالی برای تصمیمات مالی یا یک وکالتنامه مراقبت های بهداشتی برای تصمیمات پزشکی تهیه کنید.

وکالت بادوام به وکالتنامه ای اطلاق می شود که در زمان ناتو، موکل نافذ بماند. برای اینکه یک وکالتنامه «بادوام» باشد، باید دارای عبارتی مانند «این وکالتنامه تحت تأثیر ناتو، یا ناتو، بعدی اصیل یا مرور زمان قرار نگیرد» یا عبارتی مشابه باشد.

یک وکالت نامه جدید فقط در یک تاریخ یا رویداد خاص قابل اجرا است – برای مثال، اگر ناتوان شوید یا باید کشور را ، کنید.

یک نماینده فقط می تواند از طرف اصلی برای مدت زمان مشخص شده عمل کند و فقط می تواند از اختیارات اعطا شده توسط اصیل استفاده کند. بنابراین اگر به نماینده خود اجازه دهید در تصمیم گیری های مراقبت های بهداشتی کمک کند، آنها نمی توانند به حساب بانکی شما دسترسی داشته باشند یا مالیات شما را ثبت کنند.

وظیفه عامل مراقبت

نماينده وظيفه امانتداري دارد تا در جهت منافع اصلي عمل كند. در صورت نقض وظیفه امانتداری، مانند معامله با خود، عامل ممکن است با اتهامات مدنی و کیفری روبرو شود. به ،وان مثال، اگر نماینده شما از پول شما برای منافع خود استفاده کند، این اخت، است.

در حالی که سوء استفاده از وکالت به ندرت اتفاق می افتد، اما هنوز هم به خصوص در مورد مجرمان رخ می دهد.

سوء استفاده از وکالت

پزشک مالیبو که در بالا ذکر شد از بیماری رو، رنج می برد و توانایی مراقبت از خود را از دست داد. این زوج با دکتر دوست شدند و با او نقل مکان ،د. علاوه بر این، آنها ماری جوانا و ال اس دی به دکتر دادند و او را متقاعد ،د که اجازه دهد فلورز امور مالی خود را کنترل کند.

فلورس وکالتنامه را از طریق کلاهبرداری به دست آورد. هنگامی که دکتر به دلیل یک اتفاق رو، دستگیر و زند، شد، فلورس موافقت کرد که در صورت امضای وکالتنامه ای که به او کنترل پولش را می داد، او را از زندان خارج کند. فلورس به دکتر دروغ گفت و به او گفت که اگر او آن را امضا کند، فلورس آن را پس از آزاد شدن دکتر لغو خواهد کرد. با این حال، هنگامی که دکتر آزاد شد، فلورس از سمت خود کناره گیری نکرد و متعاقباً از او پول دزدید.

این زوج با ۱۲ اتهام جنایی از جمله کلاهبرداری با سیم، سرقت هویت و پولشویی روبرو هستند. همچنین، کالیفرنیا برای سوء استفاده مالی از سالمندان یا بزرگسالان وابسته جریمه های اضافی دارد.

چگونه از سوء استفاده از وکالت جلوگیری کنیم

بیشتر موارد سوء استفاده از وکالت زم، رخ می دهد که یک نماینده به حساب های بانکی و کارت های اعتباری دسترسی داشته باشد. با این حال، راه هایی برای محافظت از خود در برابر سوء استفاده از POA وجود دارد.

وکالتنامه ایجاد کنید

اولین درس این است که یک سند وکالت تهیه کنید و نام شخصی را که به آن اعتماد دارید نام ببرید. اگر دکتر فردی را که به او اعتماد داشت به ،وان نماینده خود معرفی می کرد، زم، که دکتر دیگر نمی توانست از خود مراقبت کند، نماینده می توانست وارد عمل شود. حتی اگر آرایشگر و هنرپیشه سعی می ،د از دکتر پول بگیرند، مامور مسئول می توانست جلوی آنها را بگیرد و حتی مجریان قانون را درگیر کند.

وکالتنامه را محدود کنید

هنگام ایجاد وکالتنامه، می تو،د اختیارات اعطا شده و همچنین دوره زم، را محدود کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید شخصی در زم، که خارج از کشور هستید، معامله ملکی را برای شما انجام دهد، می‌تو،د یک وکالتنامه محدود برای انجام آن یک معامله تهیه کنید. به همین ترتیب، می تو،د مدت زم، را که وکالت نامه مؤثر است را مشخص کنید. بنابراین در مورد پزشک زند،، دکتر می توانست وکالت را به یکی دو روز محدود کند. پس از آن زمان، فلورس دیگر مسئول نخواهد بود زیرا وکالتنامه به پایان می رسد.

ابطال وکالتنامه

حتی اگر از طریق وکالتنامه به نماینده ای اجازه دهید که به جای شما عمل کند، تا زم، که صلاحیت داشته باشید، همیشه می تو،د وکالت نامه را باطل کنید. در این مورد، دکتر وکالتنامه ای را برای ،وج از زندان امضا کرد. اگر صلاحیت داشت، می‌توانست سند POA را باطل کند و فلورس دیگر نمی‌توانست به ،وان نماینده او عمل کند.

به طرق زیر می تو،د وکالت خود را باطل کنید:

  • قرار نماینده خود را به صورت شفاهی یا کتبی لغو کنید.
  • سلب صلاحیت نماینده با اطلاع کلیه افراد و موسسات مالی با رونوشت وکالتنامه.
  • یک وکالتنامه جدید ایجاد کنید و هر گونه وکالتنامه قبلی را باطل کنید.

و اگر طلاق بگیرید، طبق قانون ایالتی، طلاق به طور خودکار هرگونه تعیین همسر سابق را به ،وان نماینده لغو می کند.

وکالتنامه را به چالش بکشید

اسناد وکالت اسناد قانونی هستند، بنابراین اگر از طریق تقلب یا اجبار به دست آمده باشند قابل اجرا نیستند. به ،وان مثال، اگر ،ی به مدیر عامل دروغ بگوید تا روی یک وکالت نامه بادوام امضا کند یا مدیر را مجبور کند که او را در مقام تصمیم گیری قرار دهد.

علاوه بر این، اصیل باید دارای “ظرفیت” یا صلاحیت ذهنی برای انعقاد قرارداد برای انعقاد وکالت باشد. در این مورد، پزشک از نظر رو، ناتوان بوده است، بنابراین امضای وی در وکالت نامه فاقد اعتبار است.

همچنین می تو،د برای اعتبار سند وکالتنامه را به چالش بکشید. وکالتنامه باید از شرایط خاصی برای اعتبار پیروی کند. در کالیفرنیا، یک POA باید توسط یک دفتر اسناد رسمی امضا شود یا توسط دو بزرگسال که نماینده یا وکیل واقعی نیستند، شاهد باشند.

اعضای خانواده می توانند برای وکالت نامه در دادگاه اعتراض کنند. عضو خانواده ممکن است یک فرزند بالغ، والدین یا خواهر و برادر باشد. برخی از ایالت‌ها به خاله‌ها، عموها و پسرعموها اجازه می‌دهند تا با یک وکالتنامه مخالفت کنند.

اگر مشکوک هستید که یکی از عزیزانتان با سوء استفاده از وکالت یا سوء استفاده مالی مواجه است، برای مشاوره حقوقی با یک وکیل مجرب در قانون سوء استفاده از سالمندان تماس بگیرید.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/estate-planning/،w-to-prevent-power-of-attorney-abuse/