چگونه برای جایزه رایسمن در نظر بگیریم؟


ما هنوز از هیجان دور هم جمع شدن (شخصا!) در نشویل برای سال 2022 در هیجان هستیم. کنفرانس Clio Cloud. این هیجان به‌ویژه در طول جوایز رایسمن محسوس بود، جایی که ما هفت شرکت را به دلیل نشان دادن برتری در زمینه‌هایشان و تأثیر مثبت بر جوامعشان جشن گرفتیم.

جوایز سالانه رایسمن – که به نام اولین مشتری Clio، کاترین رایسمن نامگذاری شده است – مشتریان Clio را که سهم برجسته ای در صنعت ما داشته اند تجلیل می کند. برندگان گذشته جایزه رایسمن به رشد بی‌نظیری دست یافته‌اند، تجربیات نوآورانه‌ای برای مشتری ارائه کرده‌اند، موانع صنعت را ش،ته‌اند و از افراد و سازمان‌های آسیب‌پذیر حمایت کرده‌اند.

در این پست وبلاگ، ما خوشحالیم که اطلاعات بیشتری در مورد جوایز رایسمن و فرآیند ارسال به اشتراک می گذاریم.

جوایز شرکت حقوقی که الهام بخش است

از همان ابتدا، کلیو همیشه از مشتریان ما و کارهای مهمی که انجام می دهند الهام گرفته است. از اولین روزهای فروتنانه در Clio تا میزب، اولین کنفرانس Clio Cloud، هدف ما همیشه کمک به مشتریانمان برای موفقیت بوده است. بالا،ه موفقیت شما موفقیت ماست.

در ادامه میراثمان به شما، مشتریانمان، جوایز رایسمن را در سال 2017 آغاز کردیم. این جوایز به طور رسمی مشتریان ما را به خاطر کار تأثیرگذارشان به رسمیت می شناسند و از آنها تشکر می کنند و برندگان را به ،وان نمونه های درخش، برای حرفه حقوقی در کل معرفی می کنند. ما نمی‌تو،م بیشتر از این به دانش‌آموختگان جوایز رایسمن و کمک‌های تاثیرگذار آن‌ها به جوامعشان و آینده حقوقی افتخار کنیم.

جوایز رایسمن از هفت دسته تشکیل شده است که هر کدام شامل شرکت‌های حقوقی می‌شوند که در یک حوزه خاص سرآمد بوده‌اند. مانند هر سال، برندگان 2022 ما بهترین ها را در عمل قانونی منع، می کنند. از یک شرکت حقوقی که در بحبوحه همه‌گیری چرخش داشت و رشد درآمد پنج برابری را تجربه کرد تا یک پزشک انفرادی که فرصت ها را فراهم می کند برای تأمین مالی، راهنمایی و ارتباط با کارآفرینان مختلف، داستان های جذاب آنها مطمئناً الهام بخش متخصصان حقوقی خواهد بود.

برای سال 2022، برندگان ما به شرح زیر انتخاب شدند:

  • بهترین داستان رشد: گروه حقوقی توری پاینز
  • عالی در خدمات مشتری: شرکت حقوقی دوسو،
  • نوآوری حقوقی: Koenig|Dunne
  • قهرمان جامعه: Creedon Law PLLC
  • بهترین موسسه حقوقی جدید: قانون سکان
  • جایزه تأثیر قانونی: Chartier & Nyam،udza، PLC
  • تنوع و شمول: 402 حقوقی

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد دسته بندی های جایزه رایسمن و برندگان سال 2022 ما، از صفحه جوایز رایسمن 2022 ما دیدن کنید.

برندگان جایزه Reisman 2022 در ClioCon

معیارهای جایزه رایسمن

اکنون که اطلاعات بیشتری در مورد جوایز رایسمن ،ب کرده‌اید، زمان آن رسیده است که در مورد روند نامزدی در سال 2023 فکر کنید.

روند نامزدی بر اساس ارسال های دریافت شده از جامعه حقوقی است. در اینجا نیازی به فروتنی یا خجالتی نیست – نامزدها می توانند شرکت خود را برای بررسی ارسال کنند.

ما ارسال ها را بر اساس موارد زیر ارزیابی می کنیم:

  • ارتباط با دسته جایزه
  • داستان شرکت
  • آمار و داده های مربوطه
  • چگونه شرکت از Clio برای رسیدن به اه، خود استفاده می کند

به طور خلاصه، به ما اطلاع دهید که چه چیزی شرکت شما را خاص می کند، چگونه تأثیر می گذارید، و Clio چه کاری برای کمک به شما انجام می دهد. و اگر داده ها و آمار خوبی برای به اشتراک گذاشتن دارید، خیلی بهتر است. به ،وان مثال، اگر درآمد خود را افزایش داده اید، تعداد کارتان را افزایش داده اید، یا تعداد مشخصی از ساعت ها را در ماه ذخیره کرده اید، حتما به ما اطلاع دهید.

پس از پایان دوره نامزدی، داوران ما هر ارسالی را بررسی می‌کنند و فهرستی از فینالیست‌های هر دسته را محدود می‌کنند. برندگان در کنفرانس سالانه Clio Cloud (که در نشویل، تنسی در سال 2023 برگزار می شود) اعلام می شوند.

برندگان چه چیزی دریافت می کنند؟

یک برنده رایسمن چه چیزی دریافت می کند (فراتر از حق لاف زدن جدی)؟ برنده هر یک از هفت بخش امتیازهای زیر را دریافت خواهد کرد:

  • آ کنفرانس Clio Cloud 2023 بسته جایزه، شامل مجوزهای کنفرانس VIP، اقامت در استراحتگاه و مرکز همایش Gaylord Opryland در نشویل، و بلیط رفت و برگشت هواپیما.
  • تقدیر در مراسم اهدای جوایز رایسمن در خانه افسانه ای Grand Ole Opry در نشویل
  • جایزه برنده جایزه رایسمن 2023.
  • یک ویدیوی حرفه ای تولید شده توسط Clio که شرکت شما را به نمایش می گذارد.
  • نشان‌های وب‌سایت، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، و مطبوعاتی که دستاورد شما را تبلیغ می‌کنند.

فینالیست‌ها همچنین یک مجوز با تخفیف برای کنفرانس Clio Cloud 2023 دریافت می‌کنند، فرصتی برای نمایش در داستان‌های موفقیت مشتریان Clio و دارایی‌های بازاریابی انحصاری.

چگونه موسسه حقوقی خود را نامزد کنید

آیا حاضرید کلاه خود (یا کلاه شخص دیگری) را در رینگ بیندازید؟ ارسال نامزدها رایگان است، پس چرا ارسال نکنید. هر ارسالی توسط هیئتی از داوران ارزیابی می شود، به جز آثار ارسالی برای جایزه تأثیر قانونی، جایزه “انتخاب مردم” ما که توسط اعضای جامعه حقوقی به آن رأی داده شده است.

حتماً تصویر کاملی از دستاوردهای شرکت برای ارسال خود ترسیم کنید – حتی اگر به م،ای بازگشت به اصول اولیه باشد، مانند اینکه چرا در وهله اول وکیل شدید یا نامزد در زندگی گذشته چه کرده است. ما بسیار هیجان زده هستیم که در مورد سفر قانونی شما و همه چیزهای بزرگی که شرکت شما در سال گذشته به آن دست یافته است، بشنویم.

جوایز رایسمن 2023

بهترین خبر از همه: شما زمان کافی برای فکر ، در مورد نامزدی خود دارید، زیرا آثار ارسالی برای جوایز رایسمن 2023 هنوز باز نشده است. با استفاده از فرم ایمیل ما ثبت نام کنید تا زم، که ما برای نامزدی خیره کننده شما آماده شدیم مطلع شوید.

یادداشت های پای، در مورد جوایز رایسمن

هر شرکت حقوقی داست، دارد و ما می خواهیم همه آنها را بشنویم. چه در جامعه خود قهرمان باشید، چه یک مبتکر بی رحم، یک شرکت حقوقی جدید و پررونق، یا یک من، برای هر یک از دسته های دیگر ما، مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

ما این پست وبلاگ را در نوامبر 2022 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی شده در: کلیو


منبع: https://www.clio.com/blog/law-firm-awards/