کالج ایمیل تولید شده توسط هوش مصنوعی درباره تیراندازی ایالت میشیگان ارسال کرد


هفته گذشته، یک دفتر اداری کالج ایمیلی را برای دانشجویان ارسال کرد که بازتاب بسیاری از ایمیل‌های ارسال شده توسط دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها در پی تیراندازی‌های گسترده در ایالات متحده بود.

پس از تیراندازی دسته جمعی در دانشگاه ایالتی میشیگان که منجر به کشته شدن سه دانشجو و زخمی شدن پنج دانشجوی دیگر شد، دو رئیس کالج پی بادی دانشگاه وندربیلت ایمیلی را امضا ،د که در آن از “خانواده پی بادی” خواسته شد تا “درباره تاثیر چنین رویدادی فکر کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.” اطمینان حاصل شود که ما تمام تلاش خود را برای ایجاد یک محیط امن و فراگیر برای همه انجام می دهیم.»

به جز، ظاهرا، مقامات Pea،y این کار را ن،د آن ایمیل را بنویس، حداقل نه به طور کامل. AI ChatGPT انجام داد.

در این ایمیل مقداری متن برای اعتبار ابزار هوش مصنوعی گنجانده شده بود که ظاهراً تصادفی در آن جا گذاشته شده بود. مقامات این دانشگاه به دلیل استفاده از ابزار هوش مصنوعی برای تولید خودکار ایمیلی که سعی در رسیدگی به تیراندازی دسته جمعی اخیر در دانشگاه ایالتی میشیگان و دانشجویان آسایش جنیفر کورن داشت عذرخواهی کرده اند. گزارش برای CNN.

این موضوع ابتدا توسط راشل پروتا سردبیر دانشجو و تیم گزارش دانشجویی پوشش داده شد در واندربیلت هاست،.

بت، استافر، دانشجوی وندربیلت، گفت: وادار ، رایانه به نوشتن پیام شما در مورد اجتماع و با هم بودن، یک طنز بیمار و پیچیده است، زیرا شما نمی تو،د خود را به تأمل در مورد آن خسته کنید. به هاست، گفت.

در همین حال، در واکنش به تیراندازی جمعی، م،عان، از جمله دانش‌آموزان از دبیرستان ایالت میشیگان و آ،فورد، که در آن تیراندازی جمعی در سال 2021 چهار دانش‌آموز را کشت و هفت دانش‌آموز دیگر را مجروح کرد، روز دوشنبه در لنسینگ تجمع ،د. در این مراسم، ،، که گرد هم آمدند خواستار تصویب لایحه ای شدند که هفته گذشته پیشنهاد شد که اقدامات کنترل اسلحه در ایالت را گسترش می دهد.

در طول این تجمع، گروه حقوق اسلحه دریاچه های بزرگ بی،ه ای صادر کرد که در آن قول داده بود که تلاش هایی را برای هر مقام منتخبی که از قانون حمایت می کند، بت لبلانک و آنا لیز نیکو،، آغاز کند. گزارش برای دیترویت نیوز.


منبع: https://thecrimereport.org/2023/02/22/college-sent-out-ai-generated-email-about-michigan-state-s،oting/