کلیو راه حل پرداخت الکترونیکی را برای بازار حقوقی کانادا راه اندازی می کند. برنامه هایی برای گسترش پرداخت ها به سایر کشورها


در اکتبر 2021، کلیوشرکت مدیریت وکالت، Clio Payments را راه‌اندازی کرد، فناوری پرداخت الکترونیکی بومی که در پلتفرم مدیریت وکالت Clio Manage تعبیه شده است – راه‌اندازی که مدیر عامل جک نیوتن در آن زمان به ،وان مهم ترین محصول این شرکت از زمان عرضه آن در سال 2008 توصیف شد.

امروز، در اولین توسعه بین‌المللی این فناوری، Clio Payments را در بازار قانونی کانادا منتشر کرد و مشتریان خود را در آنجا قادر می‌سازد تا گزینه‌های پرداخت الکترونیکی از جمله برنامه‌های پرداخت انعطاف‌پذیر را به مشتریان خود ارائه دهند.

نیوتن در بی،ه‌ای که راه‌اندازی آن را اعلام کرد، گفت: «از طریق کارمان با صدها هزار متخصص حقوقی، می‌د،م که شایع‌ترین نقطه اصطکاک در روابط وکیل و مشتری، مجموعه‌ها هستند. «مسائل مالی بار سنگینی بر عملیات، زمان و درآمد شرکت دارد.

«ارسال پرداخت‌ها به بازار کانادا این پتانسیل را دارد که اساساً مکان‌هایی را که متخصصان حقوقی وقت خود را سپری می‌کنند – و افرادی که می‌توانند به خدمات حقوقی دسترسی داشته باشند، تغییر دهد.»

در دایرکتوری فناوری حقوقی LawNext درباره Clio Manage بیشتر بیاموزید.

گنجاندن پرداخت های الکترونیکی به صورت بومی در یک پلت فرم مدیریت عملی دارای مزایای متعددی برای کاربران است، از جمله ایجاد یکپارچه تر ، فرآیند پذیرش و پیگیری پرداخت ها.

این شرکت گفت که از زمان راه اندازی کلیو پیمنت در ایالات متحده در سال گذشته، بیش از یک میلیارد دلار تراکنش از طریق آن انجام شده است. این شرکت قصد دارد به گسترش این محصول به کشورهای دیگر ادامه دهد.

به گفته کلیو، ا،ر شرکت‌های حقوقی در کانادا فقط پرداخت‌های نقدی را از طریق چک‌های تایید شده، سپرده‌های مستقیم EFT یا سیستم پرداخت اینتراک می‌پذیرند و به صورت دستی پرداخت‌های ام، را ثبت و رسیدگی می‌کنند، در حالی که بیش از 60 درصد کانادایی‌ها برای تراکنش‌ها معمولاً با استفاده از کارت‌های اعتباری و 30٪ با استفاده از کارت های نقدی.

Clio همچنین خدمات پرداخت خود را با ارائه پرداخت‌های ا،اطی انعطاف‌پذیر، راهی برای کاهش شکاف عدالت در کانادا می‌داند و افراد کم‌درآمد را قادر می‌سازد تا برای کمک حقوقی در طول زمان پرداخت کنند.

نیوتن گفت: «مشتریان ممکن است پرداخت هزینه های اولیه دعوی قضایی را به صورت یکجا برایشان مشکل باشد. Clio Payments وکلا را قادر می‌سازد تا پرداخت‌ها را به ا،اط قابل مدیریت ت،یم کنند و انعطاف‌پذیری لازم را برای مشتریان ارائه می‌دهد.

با استفاده از Clio Payments، زم، که یک وکیل فاکتوری را ارسال می کند، شامل یک لینک پرداخت می شود. این پیوند مشتری را به صفحه پرداخت می برد، جایی که مشتری می تواند هر مبلغی را پرداخت کند. مشتری می تواند اطلاعات کارت اعتباری را برای ساده سازی پرداخت های آینده ذخیره کند.

هنگامی که مشتری پرداختی را انجام می دهد، پرداخت در عرض چند ث،ه در Clio نشان داده می شود و همچنین با پلت فرم حسابداری کاربر همگام می شود.

مانند سایر پردازشگرهای پرداخت، شرکت هایی که از Clio Payments استفاده می کنند، هزینه تراکنش دریافت می کنند. من نمی دانم که آیا کارمزدها در کانادا ی،ان است یا خیر، اما در ایالات متحده، Clio Payments یک کارمزد ثابت 2.8٪ برای همه انواع کارت اعتباری و نرخ ثابت 2 دلار برای تراکنش های چک دریافت می کند.


منبع: https://www.lawnext.com/2022/11/clio-launches-e-payments-solution-for-ca،ian-legal-market-plans-to-expand-payments-to-other-countries.html