گرفتن مرخصی برای کار برای اداره جدید اصلاح و تربیت بزرگسالان – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


از 1 ژانویه 2023، سیستم اصلاح و تربیت ایالتی از و، امنیت عمومی به بخش خود در سطح کابینه، اداره اصلاح و تربیت بزرگسالان منتقل شد. SL 2021-180، بخش. 19C.9. دپارتمان جدید شامل زندان ها و امور مشروط می شود. عدالت اطفال در و، امنیت عمومی باقی خواهد ماند. پس از 16 سال در مدرسه ،تی، به ،وان مشاور ارشد سیاستگذاری در بخش جدید از مرخصی استفاده خواهم کرد.

بیشتر اوقاتم در مدرسه روی قانون مجازات و اصلاحات تمرکز کرده ام. من سوالات زیادی در مورد نحوه اجرای احکام و نحوه انجام کار افسران آزمایشی دارم. من مطمئن هستم که درک من از آن مسائل با زم، که در بخش کار می کنم غنی خواهد شد. علاوه بر وظایف مشورتی، من مسئول سوابق ،یبی، خدمات قرب،ان، و کمیسیون نظارت و آزادی مشروط پس از آزادی خواهم بود – که همگی ارتباطات مهمی با سیستم دادگاه و سایر شرکای ،ت محلی دارند. پس از سال ها مشاوره از چپل هیل در مورد مسائل مربوط به آن دفاتر، من هیجان زده هستم که مستقیماً در کار آنها شرکت کنم.

اگرچه من در رالی کار خواهم کرد، برخی از شما ممکن است هر از گاهی من را در چپل هیل ببینید. من به تدریس در سمینار طول، مدت محکومیت مدرسه ،تی و همچنین جلسات آموزشی رسمی جدید برای قضات، وکلا، قضات و کلانترها ادامه خواهم داد. من قصد دارم به هماهنگ ، گشت‌های کانون اصلاح و تربیت و اشتراک‌گذاری اطلاعات بین اصلاح‌طلب بزرگسالان و دادگاه‌ها کمک کنم. همانطور که اغلب در طول مدتی که در مدرسه بودم گفته‌ام، وقتی می‌خواهید فکر کنید که آیا یک گزینه مجازات خاص در یک مورد خاص عدالت را دارد، هیچ جایگزینی برای بازدید از یک مکان وجود ندارد.

من از وزیر اصلاح و تربیت بزرگسالان به خاطر فرصتی که برای خدمت در این سمت جدید به دست آورد، و از مدیریت مدرسه ،تی برای حمایت از مرخصی من سپاسگزارم. همچنین از حمایت همکاران فوق‌العاده‌ام سپاسگزارم، که احتمالاً تا زم، که من دور هستم، باید کارهای بیشتری انجام دهند.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/taking-a-leave-to-work-for-the-new-department-of-adult-correction/