گروه ویژه نیویورک برای هدف قرار دادن فروش غیرقانونی شاهدانه


در یک کنفرانس مطبوعاتی در 15 دسامبر 2022، آدامز شهردار نیویورک اعلام کرد ایجاد یک کارگروه مش، بین کلانتر شهر نیویورک، پلیس نیویورک، اداره حمایت از مصرف کنندگان و کارگران شهر و اداره مدیریت حشیش ایالت نیویورک برای از بین بردن داروخانه های غیرقانونی.

کاری که گروه ضربت انجام می دهد

هدف کارگروه هدف قرار دادن، از جمله، فروش محصولات غیرقانونی THC است. به گفته شهردار آدامز، در دو هفته گذشته، آژانس ها 53 ویترین فروشگاه را در سطح شهر بازرسی ،د و بیش از 100000 محصول غیرقانونی به ارزش حدود 4 میلیون دلار کشف و ضبط ،د. علاوه بر این، گروه ضربت ظاهراً 500 تخلف مدنی و 66 احضار کیفری صادر کرده است.

نیاز به کارگروه

یک مورد خاص برجسته شد: دو مرد در کوئینز هستند مواجه با اتهامات به اتهام اداره یک داروخانه غیرقانونی ماری جوانا. آنها در یک شکایت 57 فقره به فروش مجرمانه حشیش درجه دو و سه، نگهداری مجرمانه حشیش درجه سه، فروش غیرقانونی حشیش و نگهداری غیرقانونی حشیش متهم شدند. قابل ذکر است، این دو مرد ظاهراً ،ب و کار خود را کمتر از دو بلوک از دو مدرسه محله اداره می ،د، که یکی از موارد بسیاری است که دفتر مدیریت شاهدانه (“OCM”) به طور مداوم برای جلوگیری از آن تلاش کرده است.

شهردار آدامز در ادامه در مورد خطرات محصولات شاهدانه کنترل نشده صحبت کرد و خاطرنشان کرد که برخی از آنها مانند آب نبات بسته بندی می شوند و می توانند برای کودکان جذاب باشند. یکی از محورهای اصلی داروخانه ،ده‌فروشی مشروط برای بزرگسالان (“CAURD”) رهنمودها (به وبینار اخیر ما در اینجا مراجعه کنید) اهمیت بسته بندی محصول و برندسازی برای داروخانه ها است تا اطمینان حاصل شود که کودکان هدف قرار نمی گیرند. محصولات و داروخانه های دارای مجوز تابع مقررات سختگیرانه ای در مورد نحوه بسته بندی و عرضه به بازار هستند.

آدامز گفت که اپراتورهای فروشگاه در مورد نحوه عملکرد مجوز حشیش در نیویورک آموزش می بینند، که نشان می دهد او با وجود نقض آشکار قو،ن MRTA و ایالت نیویورک، آماده نیست برخی از مشاغل را به طور کامل تعطیل کند. چنین اظهاراتی توسط شهردار آدامز ممکن است داروخانه‌ها/فروشندگان غیرقانونی را از تعطیل ، ،ب‌وکار خود نترساند، اما ایجاد گروه ضربت نشان می‌دهد که قصد روشنی برای رفع مشکل داروخانه‌های غیرقانونی که شهر نیویورک را درگیر کرده است، قبل از باز شدن داروخانه‌های CAURD نشان می‌دهد.

فراتر از گروه ضربت

شهردار آدامز خاطرنشان کرد که قصد دارد قو،ن ایالتی را در مورد ماری جوانا تغییر دهد تا سرکوب ویترین فروشگاه های بدون مجوز را آسان تر کند، اما او از به اشتراک گذاشتن یک دستور کار قانونی خاص در مورد نحوه انجام این کار خودداری کرد. اما یکی از این اقدامات توسط کتی هوچول فرماندار ایالت نیویورک در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام شد: ایالت ایجاد کرده است مهر و موم ویژه جفت شده با کد QR در ویترین فروشگاه ها درج شود. این امر به مصرف‌کنندگان اطلاع می‌دهد که مغازه‌ای مجوز فروش حشیش را دارد و به ،یداران اجازه می‌دهد از ،ید محصولات بدون مجوز و مضر بالقوه خودداری کنند.

نیویورک رویکرد پا،ازی خود را در چند مرحله در پیش می‌گیرد، اما به نظر می‌رسد که قصد قانونی واضحی برای حذف فروش‌های غیرقانونی پس از باز شدن داروخانه‌های دارای مجوز وجود دارد. وکلای ما در زمینه تجارت حشیش در نیویورک به پیگیری توسعه برنامه محلی از دفتر ما در منهتن ادامه خواهند داد.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/new-york-task-force-to-target-unregulated-cannabis-sales/