گوگل سیاست های تبلیغات CBD خود را تغییر می دهد


تبلیغات حشیش همیشه یک هنر متز،ل بوده است. از مسائل مربوط به سخنر، تجاری اصلاحیه اول گرفته تا مقررات بازاریابی و تبلیغات ،تی غیرتمندانه تا شکایت های ادعایی نادرست، تبلیغات حشیش می تواند برخی از سوراخ های ،گوش تاریک را کاهش دهد. بدیهی است که غول های فناوری دوست دارند اینستاگرام و فیس بوک محتوای تبلیغاتی مرتبط با حشیش را به دلیل نقض شرایط و ضوابط سایت در مورد تبلیغ مواد غیرقانونی و مواد مخدر تفریحی حذف می کند. گوگل نیز در این لیست بود و همه ما می د،م که گوگل چقدر برای تبلیغات آنلاین مهم است. با این حال، گوگل اخیراً تصمیم گرفته است سیاست های تبلیغاتی خود را کاهش دهد – حداقل در مورد محصولات CBD کنف و کنف. اما همه تبلیغات حشیش در گوگل ی،ان ایجاد نمی شوند. شما هنوز نمی تو،د تبلیغات مربوط به حشیش خود را بدون خطر تعطیل شدن باز کنید.

تبلیغات CBD در گوگل تغییر می کند

ماه گذشته، گوگل اعلام کرد که قو،ن تبلیغات حشیش خود را به روز می کند. در 20 ژانویه 2023، محصولات و خدمات خطرناک و بهداشت و درمان و داروها خط‌مشی‌های Google Ads به تبلیغ «داروهای مورد تأیید FDA حاوی کانابیدیول (CBD) و محصولات موضعی CBD مشتق از کنف با محتوای THC 0.3٪ یا کمتر در کالیفرنیا، ک،ادو و پورتوریکو اجازه می‌دهند. علاوه بر این، CBD از فهرست مکمل‌ها و دارو‌های تایید نشده Google حذف خواهد شد.

گوگل بیان می‌کند که در ایالات متحده، فقط محصولات موضعی CBD که توسط Le،Script تأیید شده‌اند، می‌توانند در Google تبلیغ شوند. Le،Script یک شرکت سازگار با اینترنت و پرداخت است که خدماتی را برای نظارت بر بازرگانان، نظارت بر پلت فرم و صدور گواهینامه در صنایع پرخطر ارائه می دهد. صدور گواهینامه مست،م آن است که همه تبلیغ‌کنندگان باید: (1) نمونه‌هایی از محصول CBD خود را برای آزمایش مطابقت با محدودیت‌های قانونی THC ارائه دهند (به زیر مراجعه کنید). و (2) گواهی تجزیه و تحلیل شخص ثالث را Le،Script ارائه دهید. محصولات دارویی CBD تایید شده توسط FDA توسط Le،Script تایید نخواهند شد. همه متقاضیان برای تکمیل فرآیند هزینه ای را به Le،Script می پردازند. سپس گوگل تمام متقاضی، را که از Le،Script عبور کرده اند گواهی می دهد. شرکت در تبلیغات حشیش در گوگل اکنون بسیار آسان به نظر می رسد، درست است؟ دوباره فکر کن

استانداردهای گواهینامه CBD Le،Script

Le،Script قبلاً استانداردهای گواهی CBD خود را برای تبلیغات حشیش منتشر کرده است و آنها جامع هستند. دیدن اینجا. تبلیغ‌کنندگان، در میان بسیاری از موارد دیگر، باید:

  • انطباق محصول با سایر استانداردهای (قانونی و نظارتی) را نشان دهید.
  • تا جایی که مجوز یا ثبت در هر حوزه قضایی که در آن محصول تولید، پردازش یا فروخته می شود، ا،امی است، نشان دهنده انطباق محصول با چنین ا،اماتی است.
  • ارائه مستندات زنجیره تامین برای همه محصولات. محصول باید به تمام ا،امات نظارتی مرتبط با زنجیره تامین پایبند باشد و مطابق با شیوه های تولید خوب تولید شود. متقاضی باید گواهی تجزیه و تحلیل ارائه دهد که نشان دهد CBD مورد استفاده در محصول نهایی با قو،ن فدرال در مورد کشت و فرآوری کنف مطابقت دارد.
  • نمونه‌های تصادفی و منقضی نشده از محصولاتی که برای صدور گواهینامه برای آزمایش ارسال شده‌اند، به یک مرکز آزمایش تأیید شده توسط Le،Script ارائه دهید. چنین محصولاتی باید حاوی مقدار تبلیغ شده از ،یبات مشتق شده از کنف باشد و باید با ا،امات قانونی مربوط به مواد کانابینوئید و سطوح مواد تشکیل دهنده مطابقت داشته باشد.
  • نشان دهید که محصولات ارائه شده برای صدور گواهینامه مطابق با کلیه ا،امات USDA و ایالتی برای کشت کنف تولید شده اند یا از این شرایط مستثنی هستند.
  • نشان دهید که متقاضی یا سازنده محصول، از جمله پرسنل، مشاغل، یا وب‌سایت‌های مرتبط، نباید مشمول موارد مهم اخیر و/یا مکرر از انطباق قانونی نادرست، مجازات‌های انضباطی یا سایر اقدامات نظارتی (مانند نامه‌های FDA) شده باشند. . تخلفات قبلی یا سایر اعمال بد توسط متقاضی یا سازنده محصول، از جمله هرگونه نظم و انضباط قانونی قبلی، ممکن است به صلاحدید Le،Script عامل سلب صلاحیت باشد.
  • افسران شرکتی متقاضی، مدیران، یا ،، که بر تصمیمات تجاری مهم کنترل دارند را به بررسی سوابق جنایی که به درخواست Le،Script انجام می شود، ارسال کنید، و همان افراد باید هرگونه تخلف جنایی، نظارتی یا مدنی قبلی را افشا کنند. متقاضی همچنین باید هرگونه دعوای حقوقی را که در 10 سال گذشته آغاز شده، حل و فصل شده یا به نحو دیگری مورد رسیدگی قرار گرفته است، افشا کند. به صلاحدید Le،Script، تخلفات قبلی یا سایر اعمال بد، از جمله هر نظم قانونی قبلی، ممکن است یک عامل سلب صلاحیت باشد.
  • از شرایط خدمات Google برای تبلیغات در همه ظرفیت ها پیروی کنید. اگر Le،Script متوجه شود که تبلیغات شما از همه لحاظ خوب نیست، ممکن است دلیلی برای رد گواهینامه باشد.

زیاد هیجان زده نشو

بدیهی است که گوگل به P و Qs خود در مورد انطباق با موقعیت فعلی FDA در مورد CBD فکر می کند. این سازمان نمی‌خواهد در نقض قانون مواد غذایی، دارو و آرایشی و بهداشتی دستگیر شود و نمی‌خواهد سهواً به ،ی که حشیش حاوی بیش از 0.3% THC است کمک کند. به ،ه خود، همه تبلیغاتی که سایر محصولات مبتنی بر CBD را تبلیغ می کنند، از جمله مکمل ها، افزودنی های غذایی و مواد استنشاقی، مجاز نخواهند بود. و هر محصولی که حاوی بیش از 0.3٪ THC (ی،ی شاهدانه) باشد مطمئناً در Google مجاز نخواهد بود مگر اینکه شاهد تغییری در قانون فدرال باشیم (علیرغم قانون ایالتی که برع، است).

در مجموع، در حالی که گوگل درب برخی از تبلیغات حشیش را برای موارد CBD و CBD مورد تایید FDA باز می‌کند، برای عبور از فرآیند بررسی Le،Script، کار نسبتاً سنگینی خواهد بود. با این حال، پیشرفت است.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/google-changes-its-cbd-advertising-policies/