22 تاکتیک های بازاریابی وکیل آسیب های شخصی برای رشد


هنگامی که شخصی به دلیل سهل انگاری شخص دیگری مجروح می شود، وکالت قانونی موثر و معتبر می خواهد. به همین دلیل است که بازاریابی وکیل آسیب های شخصی برای نشان دادن به مشتریان احتمالی که شما بهترین گزینه در بازار هستید بسیار مهم است.

بنابراین، چگونه به ،وان یک وکیل آسیب شخصی یک استراتژی بازاریابی موثر ایجاد می کنید؟

بسته به مکان، زمینه های تخصصی و ارزش های شرکت، هر استراتژی ممکن است کمی متفاوت به نظر برسد. در زیر، ما برخی از بهترین تاکتیک‌ها را برای افزودن به استراتژی بازاریابی وکیل آسیب‌های شخصی خود بیان کرده‌ایم تا بتو،د مطمئن باشید که بهترین کار را انجام می‌دهید.

1. اصطلاحات اولیه بازاریابی را بد،د

بازاریابی وکیل آسیب های شخصی – یا هر نوع بازاریابی برای آن موضوع – با آموزش شروع می شود. درک اصول اولیه بازاریابی به شما کمک می کند یک برنامه بازاریابی برای شرکت حقوقی خود تهیه کنید.

۲- هدفی در ذهن داشته باشید

برنامه ریزی ،ب و کار موفق مست،م برنامه ریزی است! ایجاد استراتژی هایی که با اه، کوتاه مدت و بلند مدت شرکت شما همسو باشد برای موفقیت بسیار مهم است.

ایجاد یک طرح ،ب و کار شرکت حقوقی اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید – و در مورد خود فراموش نکنید بودجه بازاریابی! دانستن اینکه چقدر پول برای بازاریابی ،ج خواهید کرد اولین قدم مهم در هنگام توسعه اه، و استراتژی های بازاریابی است.

3. تلاش ها و نتایج بازاریابی خود را دنبال کنید

بخشی از یک استراتژی بازاریابی عالی شامل امتحان ، چیزهای مختلف است – اما شما نمی تو،د به سادگی چیزها را به دیوار پرتاب کنید و ببینید چه چیزی می ،بد. بسیاری از روش‌های آسیب‌های شخصی مبلغی ناچیز را صرف تبلیغات می‌کنند تا در مواقعی که خدماتشان مورد نیاز است در ذهن خود باقی بمانند و هر دلار ارزش دارد.

شما باید تلاش ها و نتایج بازاریابی خود را دنبال کنید تا مشخص کنید چه چیزی کار می کند (و چه چیزی به شما خدمت نمی کند). نرم افزار مانند رشد کلیو می تواند به شما کمک کند عملکرد بازاریابی خود را ردیابی کنید و تعیین کنید که چرا مشتریان شما را استخدام می کنند، بنابراین می تو،د استراتژی خود را مطابق با آن تنظیم کنید.

4. درخواست بررسی کنید

آیا می دانستید که با توجه به گزارش روندهای حقوقی، بررسی های مثبت موثرترین عامل در تصمیم گیری های استخدام وکیل هستند؟ اگر از قبل به این موضوع فکر نمی کنید استراتژی های مدیریت شهرتمانند درخواست از مشتریان آسیب های شخصی خود برای بررسی، هرگز زمان بهتری برای اولویت بندی آنها وجود نداشته است.

5. مشتریان احتمالی آسیب های شخصی خود را در جایی که هستند ملاقات کنید

درک اینکه مشتریان بالقوه از کجا می آیند برای استراتژی بازاریابی وکیل آسیب شخصی ضروری است. مشتریان آسیب های شخصی معمولاً استرس دارند، با یک رویداد آسیب زا برخورد می کنند و می خواهند به سرعت یک وکیل پیدا کنند. این بدان م،است که می‌خواهید شرکت شما در بالای جستجوهای گوگل و در مکان‌های واقعی مانند بیلبوردها نشان داده شود.

6. در شبکه های اجتماعی فعال شوید

رسانه های اجتماعی مک، عالی برای نشان دادن حضور شما هستند. و با وجود بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی پررونق در عصر دیجیتال، به شما فرصتی برای خلاقیت می‌دهد! هر چیزی از به‌روزرس،‌های شرکت حقوقی گرفته تا ع،‌ها و ویدیوها می‌تواند به تثبیت حضور برند شما در رسانه‌های اجتماعی کمک کند. به اشتراک گذاشتن اطلاعات کلی در مورد مواردی که هنگام ادعای جراحت شخصی باید بد،د نیز می تواند شهرت شما را تقویت کرده و با مشتریان بالقوه اعتماد ایجاد کند. در مورد استفاده بیشتر بیاموزید رسانه های اجتماعی برای وکلا.

7. وب سایت شرکت حقوقی آسیب های شخصی خود را بهینه کنید

وب سایت شرکت حقوقی آسیب های شخصی شما اغلب اولین جایی است که مشتریان با شرکت شما درگیر می شوند، بنابراین مطمئن شوید که اولین برداشت خوبی از خود ایجاد می کنید. استفاده از آن باید آسان باشد تا مشتریان بتوانند سریعاً در مورد آسیب شخصی خود با شما تماس بگیرند. اگر مدتی است که وب سایت خود را به روز نکرده اید، پست ما را در سایت بررسی کنید 20 بهترین وب سایت شرکت حقوقی برای الهام عملی

یا اگر به دنبال یک گزینه ساده و موثر هستید، می تو،د با Clio Grow در عرض چند دقیقه یک وب سایت ایجاد کنید. سازنده وب سایت شرکت حقوقی!

8. ارتباط با خود را آسان کنید

هنگامی که هزاران شرکت حقوقی صدمات شخصی تنها با جستجوی گوگل فاصله دارند، باید تا حد امکان ارتباط مشتریان احتمالی با شما را آسان کنید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شما (شامل شماره تلفن و آدرس ایمیل یا فرم “تماس با ما”) به طور برجسته در وب سایت موسسه حقوقی شما نمایش داده شده است.

9. بهترین شیوه های سئو را دنبال کنید

اگر قبلاً با روش‌های بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) آشنایی ندارید، اکنون زمان آن است که در مورد آنها بیاموزید. سئو به ویژه برای وکلای آسیب های شخصی بسیار مهم است، زیرا مشتری، که با آسیب برخورد می کنند ممکن است صبر کمتری برای انجام تحقیقات زیادی داشته باشند و ممکن است به سادگی به دنبال بهترین نتیجه باشند. سئو می تواند با افزایش جایگاه شما در نتایج موتورهای جستجو، به جذب بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت شما کمک کند. راهنمای ما را بررسی کنید سئو برای وکلا برای اطلاعات بیشتر.

10. نمایه ،ب و کار Google خود را ادعا کنید

Google Business می‌تواند به مشتریان کمک کند تا شرکت شما را پیدا کنند، یک مشاوره رزرو کنند، و نظرات خود را بنویسند—همه با یک جستجوی ساده در Google. این یکی دیگر از راه‌های قدرتمند برای مراجعین به آسیب‌های شخصی است که شما را به سرعت پیدا کنند – چیزی که آنها می‌خواهند. و اگر کاربر Clio هستید، می تو،د نمایه Google Business خود را ایجاد، تنظیم و منتشر کنید مستقیما در Clio Manage!

11. مکان های دیگری را که می تو،د بصورت آنلاین به صورت رایگان بازاریابی کنید، شناسایی کنید

راه‌های زیادی برای تبلیغ آنلاین شرکت حقوقی خود فراتر از Google Business وجود دارد. لیست ما را بررسی کنید 10 مک، که وکلا می توانند به صورت رایگان آنلاین تبلیغ کنند! هرچه نام شرکت شما بیشتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که مشتریان آسیب های شخصی بدانند که وقتی اتفاقی می افتد با شما تماس بگیرند.

12. از تبلیغات SEM استفاده کنید

اگر در بودجه بازاریابی خود پولی برای تبلیغات دارید، در نظر بگیرید تبلیغات بازاریابی موتورهای جستجو (SEM).. SEM به ،ب و کار شما کمک می کند تا در نتایج موتورهای جستجو ظاهر شود، حتی اگر از طریق استراتژی های سئو به صفحه بالایی نرسیده باشید. این یک استراتژی ارزشمند برای بررسی برای بسیاری از شرکت های آسیب شخصی است.

13. از LSA ها استفاده کنید

تبلیغات خدمات محلی (LSA) یکی دیگر از ابزارهای عالی بازاریابی وکیل آسیب های شخصی است. با استفاده از این ابزار، تبلیغات شما برای مشتریان محلی نمایش داده می شود. حتی بهتر از آن، فقط در صورتی هزینه خدمات را پرداخت می کنید که مشتری مستقیماً از طریق آگهی با شما تماس بگیرد!

14. بازاریابی ویدئویی را در مورد موضوعات آسیب شخصی امتحان کنید

محتوای ویدیویی می‌تواند راهی عالی برای آموزش مصرف‌کنندگان در مورد موضوعات آسیب‌های شخصی در حین تبلیغ شرکت حقوقی شما باشد. این ویدئوها می‌توانند به شکل فیلم‌های آموزشی (مثلاً توضیح مراحل مربوط به یک پرونده آسیب شخصی)، به‌روزرس، موارد (مثلاً صحبت در مورد موارد جالب در ماه قبل)، یا حتی معرفی (مثلاً به مردم در مورد شرکت خود بگویید و وکلای آن). محتوای ویدیویی فقط یک استراتژی بازاریابی عالی نیست. ساختن آن نیز می تواند بسیار سرگرم کننده باشد!

15. به مردم بگویید که وکیل آسیب های شخصی هستید

گاهی اوقات، واقعاً به همین سادگی است. این یک تاکتیک کمتر قابل ردیابی است، اما در ج، قرار می‌گیرد و هیچ چیز مانند تبلیغات دهان به دهان وجود ندارد. اگر آشنایان ندانند که شما وکیل آسیب های شخصی هستید، نمی توانند خدمات شما را توصیه کنند.

16. در رویدادهای شبکه شرکت کنید

شبکه‌سازی می‌تواند راهی عالی برای ملاقات با مشتریان بالقوه و وکلایی در سایر حوزه‌های عملی باشد که ممکن است مایل باشند مشتریان آسیب‌های شخصی را به شما ارجاع دهند. مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ برای راهنمایی در مورد پست وبلاگ ما را امتحان کنید شبکه وکالت.

17. سخنر، در جمع را امتحان کنید

سخنر، عمومی ممکن است بخشی آشکار از استراتژی بازاریابی وکیل آسیب شخصی نباشد، اما نباید نادیده گرفته شود. علاوه بر تقویت مهارت های حمایتی شما، سخنر، در جمع می تواند راه بسیار خوبی برای معرفی نام شرکت شما باشد.

به دنبال فرصت‌هایی برای صحبت در مؤسسات آموزشی محلی، سازمان‌های غیرانتفاعی، و دیگر مراکز اجتماعی باشید—شما هرگز نمی‌د،د چه ،ی ممکن است ظاهر شود! به علاوه، به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد نحوه رسیدگی به ادعای آسیب شخصی می تواند حسن نیت زیادی را در جامعه شما ایجاد کند.

18. بازاریابی سنتی را امتحان کنید

بله، بیلبوردها رپ بدی دارند، اما در زمینه‌های تمرینی خاص، مانند آسیب‌های شخصی، می‌توانند بخشی از یک استراتژی بازاریابی عالی را تشکیل دهند. به سادگی ایجاد آگاهی از نام شرکت شما مفید است – فقط مطمئن شوید که روشی آسان برای به خاطر سپردن برای تماس با شرکت خود در آگهی وجود دارد.

19. در مورد مسائل مربوط به آسیب های شخصی مطالب مفیدی بنویسید و آن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهید

ایجاد محتوای عالی برای آسیب های شخصی در وبلاگ یا رسانه های دیگر نه تنها می تواند دید شرکت شما را از طریق سئو افزایش دهد، بلکه یک راه عالی برای ارتقای حضور شرکت شما به ،وان یک متخصص و در عین حال ارائه محتوای مفید و مرتبط برای مشتریان بالقوه است. در مورد بازاریابی محتوا برای وکلا در سایت ما بیشتر بیاموزید پست وبلاگ مفید.

20. در یک کنفرانس برای ایده های تازه شرکت کنید

کنفرانس ها منبع بسیار خوبی برای ایده های جدید هستند – و با توجه به بسیاری از کنفرانس های حقوقی عالی که سالانه برگزار می شود، مطمئناً گزینه ای را پیدا خواهید کرد که جرقه ای الهام بخش باشد (البته به بهانه ای عالی برای چند روز خارج شدن از شهر اشاره نکنیم!) . را کنفرانس Clio Cloudگردهمایی سالانه ما برای متخصصان حقوقی همفکر، فرصت‌های فراو، را برای شبکه‌سازی، ،ب بینش‌های ارزشمند در مورد وضعیت این حرفه و تعامل با سخنرانان الهام‌بخش فراهم می‌کند. هم اکنون ثبت نام کنید – در حال حاضر بیش از 50٪ فروخته شده است!

21. از رویدادهای محلی حمایت کنید

نام شرکت خود را بیرون بیاورید شرکت در رویدادهای محلی (یا بهتر است بگوییم حمایت مالی) می تواند راهی عالی برای ارتباط با مشتریان باشد. به ،وان مثال، ولا وود، یک گذشته جایزه رایسمن برنده ای که روی آن متمرکز شد حمایت مالی از رویدادهای نوپا و فناوری برای بالا بردن شناخت برند و جلب مشتریان استارتاپ. شرکت‌های آسیب‌های شخصی ممکن است با حمایت از رویدادهای جامعه محلی برای شناخت افراد منطقه خود موفق شوند.

22. وقتی مشتریان شما را پیدا ،د از دست ندهید

آسان ، مشتریان برای یافتن شما تنها یک بخش از پازل بازاریابی وکیل آسیب های شخصی است – باید مطمئن شوید که یک استراتژی برای جمع آوری و پیگیری سریع مشتریان احتمالی دارید. کمپین های نرم افزار بازاریابی ایمیلی یک راه عالی برای حفظ ارتباط با مشتریان بالقوه است – و برای اطمینان از اینکه در مواقعی که به کمک وکیل نیاز دارند، در ذهن خود هستید. و با رشد کلیو، می تو،د فرآیند دریافت خود را خودکار کنید و به مشتریان اجازه دهید قرار ملاقات ها را از راه دور برنامه ریزی کنند و اطمینان حاصل کنید که هیچ سرنخ از بین نمی رود.

یادداشت های پای، در مورد بازاریابی وکیل آسیب های شخصی

هر شرکت حقوقی آسیب های شخصی متفاوت است، با تمرکز از صدمات در محل کار، تصادفات وسیله نقلیه، و حتی به آسیب های سر مربوط به ورزش برای بازیکنان بازنشسته NFL. در حالی که برخی از پیشنهادات بالا ممکن است فریبنده‌تر از سایرین باشند، مهم است که قبل از محدود ، استراتژی خود برای ،یب ابزارهایی که برای شرکت و اه، آن بهترین کار را دارند، ابتدا به طور گسترده فکر کنید.

مهمتر از همه، به یاد داشته باشید که اگر مشتریان احتمالی را پیگیری نکنید، ایجاد یک استراتژی بازاریابی وکیل آسیب های شخصی به هدر خواهد رفت. به همین دلیل است که برای شرکت های حقوقی بسیار مهم است که راه حل هایی مانند رشد کلیو، یک افزونه برای Clio Manage که به وکلا کمک می کند تا مشتریان جدید را در عرض چند دقیقه حفظ کنند و از میزان دریافت مشتری مراقبت کنند. با برنامه ریزی a. Clio Grow را در عمل تماشا کنید نسخه ی نمایشی رایگان.

ما این پست وبلاگ را در مارس 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

دسته بندی شده در: بازاریابی


منبع: https://www.clio.com/blog/personal-injury-lawyer-marketing/