نقض عفت | جوزف مارگولیس | حکم


مجلس قانونگذاری تنسی اخیراً ا،اج کرد دو نماینده دموکرات که در یک تظاهرات مسالمت‌آمیز اما (عمدا) اخلال‌گرانه در صحن مجلس شرکت کرده بودند، که همکاران جمهوری‌خواه آنها آن را ناپسند می‌دانستند. هر دو قانونگذار ا،اج شده، جاستین جونز از نشویل و جاستین پیرسون از ممفیس، مردان جوان سیاه پوست هستند. آنها به انفعال قانونی در پی تیراندازی جمعی (یکی دیگر) اعتراض ،د، این بار در مدرسه ای در نشویل، که به قیمت جان سه کودک نه ساله و سه بزرگسال تمام شد. تیرانداز نیز جان باخت.

شاید بتوان تصور کرد که قانونگذاران تنسی پاک ، خون کودک نه ساله مقتول از کف مدرسه ابتدایی او را اوج رفتار ناشایست در نظر بگیرند. برای جلوگیری از تکرار این بی‌ارزشی، ممکن است تصور شود قانون‌گذاران تنسی فوراً به مشکل کنترل اسلحه بپردازند. در عوض، آن‌ها دو قانون‌گذار جوان سیاه‌پوست را که به انفعال اعتراض داشتند، ا،اج ،د.

بسیاری اشاره کرده‌اند که جمهوری‌خواهان تنسی با یک رأی، قانون‌گذار زن سفیدپوست را که در کنار همکاران مرد سیاه‌پوست خود اعتراض کرده بود، ا،اج ن،د. (هیچ دموکراتی به ا،اج رای نداده است.) دیگران در مورد بی احتیاطی های بسیار جدی تری نوشته اند که قانونگذاران تنسی بدون مجازات گذاشته اند. اما در حالی که این بدرفتاری نسبی قابل توجه است، هیچ‌کدام از آن‌ها نباید تعجب‌برانگیز باشد، وقتی که الگوی بزرگ‌تر در کار در تنسی را بشناسیم.

وقتی یک نهاد مقننه به دیگری می گوید چه به طور صریح یا ضمنی چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری را نمی تواند انجام دهد، می گوییم اولی از دومی پیشی گرفته است. هنگامی که یک قانونگذار ایالتی از ،ت شهرستان یا شهرستان جلوگیری می کند، آن را حق تقدم ایالتی می نامیم. از آنجا که ترجیحات محلی را جایگزین می کند، پیش دستی ذاتاً ضد دمکراتیک و با اصل (محافظه کارانه) خودمختاری محلی مخالف است. بنابراین باید فقط در مواقع ضروری به کار گرفته شود. به ،وان مثال، ،ت فدرال از ایالت ها جلوگیری می کند تا به شرکت های دخ،ات اجازه ندهند از بر،ب های هشدار بر روی بسته های سیگار دوری کنند یا آنها را به حداقل برسانند. اما هیچ چیز مانع از مطالبه ،ت ها نمی شود بیشتر بر،ب‌های حفاظتی، زیرا این امر سیاست ملی را که توسط قانون فدرال ارائه می‌شود، پیش می‌برد.

اما وقتی پیش‌دستی صرفاً برای تحمیل ترجیحات سیاسی دور به کار می‌رود، این سوءاستفاده از قدرت است. و مجلس قانونگذاری تنسی تحت سلطه جمهوری خواهان استاد شناخته شده ای است که به شهرهای دموکرات در این ایالت می گوید که چه کاری می توانند (اما ا،راً نمی توانند) انجام دهند. حداقل دستمزد را در نظر بگیرید. در سال 2012، 200 کارگر فست فود در شهر نیویورک از شغل خود خارج شدند تا حداقل دستمزد 15 دلار در ساعت را مطالبه کنند. این ،وج باعث شعله‌ور شدن جنبش توده‌ای برای دستمزد معیشتی شد و ده‌ها شهر و ایالت با افزایش حداقل دستمزد در حوزه قضایی خود به این خواسته‌ها پاسخ دادند.

شهرهایی در تنسی مطمئناً می خواستند به صفوف آنها بپیوندند. تنسی نه تنها حداقل دستمزد ندارد، بلکه مالیات بر درآمد ایالتی نیز ندارد. در عوض، آن را به شدت متکی است در یکی از بالاترین نرخ های مالیات فروش در کشور. مالیات بر فروش بسیار قهقرایی است زیرا فقرا را مجبور می کند که سهم بیشتری از درآمد خود را نسبت به ثروتمندان بپردازند. و ثروتمندان واقعاً در ایالت داوطلب عملکرد بسیار خوبی دارند. 1 درصد دارند نرخ موثر مالیاتی تنها 2.8٪ در تنسی، که آن را برای افرادی که بیشترین درآمد را دارند از همه ایالت ها به جز پنج ایالت دوستانه تر می کند.

و در حالی که ثروتمندان توسط ساختار مالیاتی تنسی محافظت می شوند، فقرا اینطور نیستند. ،نان تنسی بیشتر حداقل دستمزد فدرال را دریافت کنید تقریباً از هر ایالتی در کشور، ممفیس یکی از این ایالت ها را دارد بالاترین نرخ فقر در کشوربه ویژه برای کودکان، و نشویل به سرعت در حال تبدیل شدن است یکی از گران ترین شهرهای ج،. سیاستمداران ممکن است به طور منطقی با افزایش حداقل دستمزد به این واقعیت بپردازند، زیرا تحقیقات نشان داده است که افزایش دستمزد پایین به طور کلی به نفع فقیرترین ،نان یک شهر است. آی تی حقوق دریافتی را افزایش می دهد، ناامنی غذایی را کاهش می دهد، نرخ ، تحصیل را کاهش می دهد برای فقیرترین نوجوانان، و میزان مرگ و میر نوزادان را کاهش می دهد.

این احتمالاً توضیح می دهد که چرا سیاستمداران و فعالان ممفیس و نشویل از مدت ها قبل از افزایش حداقل دستمزد حمایت کرده اند. با این حال، قانونگذار تنسی این کار را نمی کند. در سال 2013، قانونگذار تنسی به اعتراضات سال قبل پاسخ داد منع هر شهرستان یا شهرست، در ایالت از تعیین حداقل دستمزد بالاتر از حداقل فدرال که از سال 2009 7.25 دلار در ساعت بوده است. همان قانون همچنین تمام قو،ن محلی را که کارفرمایان را موظف به ارائه آن می کرد، منع می کرد. مرخصی پزشکی با حقوق. اما همانطور که گروهی از دانشمندان مشاهده ،د،مرخصی خانوادگی با حقوق ضروری است … برای ارتقای نتایج سلامت نوزاد [and] مدت طول، تر مرخصی استحقاقی خانوادگی با نرخ قابل توجهی پایین تر زایمان های زودرس، نوزادان کم وزن، ناهنجاری های مادرزادی و مرگ و میر کلی نوزادان مرتبط است.

تقدم از حداقل دستمزد و مرخصی استعلاجی با حقوق تازه شروع کار بود. در سال 2016، فرماندار تنسی قانونی را امضا کرد که بر اساس آن پیشدستی کرد ،ت های محلی از حمایت از کارگران در اقتصاد گیگ. قانون تنسی شهرداری ها را از وادار ، شرکت هایی مانند Uber و Lyft منع می کند تا با رانندگان خود به ،وان کارمند رفتار کنند که این امر حقوق و مزایای بیشتری را برای رانندگان فراهم می کند. در سال 2017، تنسی قانونی را تصویب کرد که پیشدستی کرد ،ت‌های محلی از کارفرمایان م،م به اطلاع قبلی از برنامه‌های کاری یا پرداخت هزینه اضافی برای م،م به حضور کارگران در ،ت کاری شوند. در سال 2021، قوه مقننه پیشدستی کرد نشویل قانون گذاری که نظارت بر سلامت و ایمنی بر پروژه های ساختم، که توسط شهر تامین می شود را افزایش می دهد.

و این فقط یک لیست جزئی است. در سال 2011، تنسی به اولین ایالت تبدیل شد ،ت های محلی را ممنوع کند از گسترش حمایت های ضد تبعیض فراتر از مواردی که قبلاً توسط قانون ایالتی به رسمیت شناخته شده است. سال قبل از آن، ،ت های محلی را از این کار منع کرد ارائه خدمات پهنای باند شهری. در سال 2019، قانونگذار ،ت های محلی را از این کار منع کرد تنظیم یا مالیات استفاده از ظروف پ،تیکی.

مطمئناً برخی از این سیاست‌ها بحث‌انگیز هستند و می‌توان استدلال‌های حسن نیتی علیه آن‌ها ارائه کرد. اما این به نفع پیشدستی قطع نمی کند. به نفع انتخابات قطع می کند. ،نان نشویل یا ممفیس، مانند هر ، دیگری، می توانند شواهد را بسنجند، استدلال ها را در نظر بگیرند و خودشان از طریق مقامات منتخب خود تصمیم بگیرند. دموکراسی ی،ی همین. با این حال، تنسی با قاعده پیش دستی می کند. همانطور که یک گروه از محققان دریافتند، تنسی از قو،ن محلی جلوگیری می کند بیشتر از هر ایالت دیگر در کشور.

در هر صورت، روند خاموش ، صدای دموکرات ها در حال تسریع است. در سال 2022، مجلس قانونگذاری تنسی شکاف منطقه واحد کنگره ای که به شهرستان دیویدسون، محل زندگی نشویل، به سه ناحیه مجزا تبدیل می شد، که هر کدام به بخش کوچکی از نشویل با نواری از مناطق حومه ای و روستایی دور افتاده می پیوندند. این البته به طور چشمگیری آرای اقلیت و مترقی را در نشویل کمرنگ کرد و یک کرسی قابل اعتماد دموکرات ها را به کرسی های جمهوری خواهان به همان اندازه قابل اعتماد تبدیل کرد. در اوا، همان سال، شورای متروپولیتن نشویل 40 نفره رای داد در برابر میزب، کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در سال 2024 در این شهر، که مطمئناً حق شهر به نظر می رسد. در اقدامی تلافی جویانه، قانونگذار تنسی ماه گذشته به آن رای داد شورا را نصف کنید، حرکتی که بود اخیرا مسدود شده است توسط هیئتی از قضات دادگاه ایالتی

در عصر فراحزبی ما، شاید اجتناب‌ناپذیر بود که جمهوری‌خواهان تنسی نیز نشانه‌های هویت مترقی را هدف بگیرند. در ماه مارس، بیل لی، فرماندار جمهوری خواه، لایحه ای را امضا کرد مراقبت های بهداشتی تایید کننده ،ت را ممنوع کرد برای ،دسالان ترا،تی و دیگری که تنسی را به اولین ایالت در کشور تبدیل کرد اجرای خاصی درگ را ممنوع کنید. برای قدرد،، برتری‌طلبان سفیدپوست در نشویل با کشیدن تابلوی بزرگی بر روی پلی که دارای یک صلیب ش،ته بود و فریاد زدن به فرماندار برای “تلاش خستگی‌ناپذیر برای مبارزه با ترنس‌ها و گنگ‌ها” جشن گرفتند و افزودند:ما باید آینده ای را برای کودکان سفید پوست تضمین کنیم

و البته، تنسی مدتهاست پیشدستی کرد ،ت‌های محلی از اجرای هر نوع کنترل اسلحه، که مبنای اعتراضی بود که منجر به ا،اج جونز و پیرسون شد. زبان قانونی فعلی، که در سال 2014 تصویب شد و تنها مشمول چند استثناء محدود است، بسیار گسترده است:

مجمع عمومی از کل حوزه مقررات مربوط به سلاح های گرم، مهمات، یا اجزای سلاح گرم یا مهمات، یا ،یبی از آنها شامل استفاده، ،ید، انتقال، مالیات، ساخت، مالکیت، تملک، حمل، فروش، و نه محدود به آنها جلوگیری می کند. ،ب، هديه، ابداع، صدور مجوز، ثبت، نگهداري و حمل و نقل آن به استثناي کليه قوانين، احکام، مصوبات، تصويب نامه ها و مقررات شهرستان، شهر، شهرستان، شهرداري يا کلان شهرها. هیچ شهرستان، شهر، شهرک، شهرداری، یا ،ت شهری و یا هیچ سازمان محلی، اداره یا مقامی نباید هیچ بخشی از مقررات مید، سلاح گرم، مهمات یا اجزای سلاح گرم یا مهمات، یا ،یبی از آنها را اشغال کند.

***

اگر همه اینها مع، می شد و یک مجلس قانونگذاری ایالتی دموکرات بارها و بارها یک شهر جمهوری خواه را ،ت می کرد، جمهوری خواهان دست به دست می شدند. با این حال، برای سال‌ها، قانون‌گذاران جمهوری‌خواه تنسی صدای ،نان شهرهای تحت رهبری دموکرات‌ها را سلب کرده‌اند. ا،اج جونز و پیرسون تنها آ،ین تکرار این انگیزه ضد دموکراتیک است. اگرچه هر دو قانونگذار توسط شهرداری‌های مربوطه خود بازگردانده شده‌اند، عزم جمهوری‌خواهان برای ،ت ، دموکرات‌ها همچنان پابرجاست، و تا زم، که اینطور باشد، جمهوری‌خواهان باید انتظار داشته باشند که نجابت آنها نقض شود.




منبع: https://verdict.justia.com/2023/04/17/a-breach-of-deco،